GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 3 października 2015

855. Na sobotę!

Witajcie!

Dziś trzecia z rzędu sobota pracująca.
O jak cudownie...

Nie dość, że ciężki tydzień miałam to teraz jeszcze 8 godzin siedzenia i uśmiechania się do ludzi...

Dlatego też muszę przegryźć to i owo dla kurażu.

Ot taka mnie więc czeka bagatelna przekąska:




Powyższe cudo to nic innego jak mini szarlotka w formie ciastka.
Kruche połączenie ciasta i nadzienia jabłkowego to coś wspaniałego na taki dzień jak dziś.

A Wy co dziś jecie dobrego?

Kathy i Leon

43 komentarze:

  1. A ja dzisiaj od 12 do 21.30 w pracy, jutro od 9 do 20.30 :) a w poniedziałek uczelnia się rozpoczyna :D weekendy mam pracujące, więc łączę się w bólu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziś już mam 3 sobotę pracującą :< aż chce się żyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zjadałam jajka na miękko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję takiej soboty. Też nie mam dziś lekkiego dnia.
    A pożarłam jagodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie przekąski! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lipa z tymi pracującymi sobotami :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niestety dopadła choroba i cały dzień spędzę pewnie w łóżku :(
    Narobiłaś mi straszną ochotę na szarlotkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zjadłam kanapki z pyszną pastą dietetyczną - zaczynam walkę o lepszą figurę i po wczorajszych zakupach w lodówce mam same owoce i warzywa haha :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie przekąski - tę szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie praca w soboty weekendy i święta to normalka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam się biorę za odchudzanie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię paczkowanych produktów tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szarlotkę <3 Dziś u mnie zero słodyczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szarlotka to po serniku moje ukochane ciasto! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja na przekaske pije bialko w odzywce :) taki fit szal mam

    OdpowiedzUsuń
  16. Poproszę też o takie ciacho, właśnie na kawę wstawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda i brzmi apetycznie :D Zwłaszcza, że uwielbiam szarlotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię szarlotkę, ale w tradycyjnym wydaniu :) i najlepiej zrobioną w domu.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też szarlotka ale zrobiona własnoręcznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż mi ślinka pociekła:) Miłego weekendu, mam nadzieję że niedziela będzie wolna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie dziś 'obiad lenia' - jajecznica. A na wieczór mrożę whisky ;}

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie dzisiaj kawał mięcha z piekarnika :D Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za ciastami z owocami, ale szarlotka jest mega :)) ja od jakiegoś czasu jakoś nie mam pociągu do słodkości, co jest zupełnie nie w moim stylu ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja miałam ciasto i szampana :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie objadam się ciasteczkami Hit:D

    OdpowiedzUsuń
  26. ale mam teraz ochote na szarlotkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzis stawiam na owoce- jablka i winogrona rodzynkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna przekąska! Widzę ją w towarzystwie herbatki:) Ja dziś jadłam tacos i frytki:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  29. przypomniałaś mi, ze szarlotkę mam upiec/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie jadłam dziś nic przez cały dzień-nie miałam kiedy,zjadłam dopiero ok 19 ale chyba nie powiem co :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale mi zrobiłaś ochote na szarlotke :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wolę wersję Brownie, ale tą też lubię czasem zjeść:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. a wczoraj był tort! pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale to fajnie wygląda :)
    Ja zapoczątkowałam jesień i jem suszone morele :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru