GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 6 października 2015

858. Paznokcie na dziś, cz. 9

Witajcie!

Dziś sobie pazury przyozdobimy.

Oto efekt:








Użyte produkty:

od dołu sonda z Allegro, szczegóły tu: Klik!; od góry od lewej: Wibo Wibo Posh Box fioletowy lakier z zestawu; Bell LadyCode Full Colour, szybkoschnący lakier do paznokci, nr 25

Powyższe zdobienie było inspirowane krajobrazem wiejskich okolic leśnych, które obecnie aż pękają w szwach od nadmiaru kwitnących nań wrzosów.

Nie ma nic piękniejszego niż istna łuna fioletowego kwiecia wśród sitowia bezdroży!

Dlatego też Leon stworzył sobie taki własny wrzosik na pazurach.
Malunek ów nie pachnie co prawda tak ładnie jak powinien - ach ten aceton - ale cieszy oko przynajmniej.

Białe kropki z kolei to taka mała fantazja twórcza.
Jeśli napotkacie sięjednakowoż w lesie wrzos zdobiony w dumne, białe pipki, znaczy to że styl paznokciowy Leona przyjął się i w przyrodzie!

Taki manicure trwa już w stanie nieskazitelnym 3 dzień.

Miejmy nadzieję, że do tygodnia wytrzyma.
W końcu wrzosy to wytrzymały badyl!

A Wy co macie na pazurach?

Kathy i Leon


72 komentarze:

  1. Uwielbiam takie kolry na pazurkach, pięknie Ci to wyszło!!! Ja mam w tym tygodniu hybrydowy Creamy muffin z Semilac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam obecnie granat i błękit. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokropkował sobie Leon ;) Bardzo mi się podoba ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny efekt:)
    A ja zmyłam odżywkę, paznokcie mam wolne:)
    https://sweetcruel.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jesienne pazurki. Uwielbiam paletę fioletów i śliwek na paznokciach :)
    U mnie obecnie Semilacowa czerń, szarość i srebro na paznokietkach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piekny kolor! Lubie jesienią takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor lakieru jest CUDOWNY! nosiłabym non stop!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek i bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne paznokcie :)
    Ja ostatnio mam strasznego lenia i nie maluje sobie paznokci, ale chyba najwyższy czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fiolecik bardzo ładny ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne :) Ja dopiero wezmę się za malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne :) Takie skromne a jednak mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantazja twórcza jak najbardziej fajna :D szkoda, że nie pachnie tym wrzosikiem hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na paznokciach pusto,bo jestem antytalentem w takich sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie :) Mój kolor. Uwielbiam wszystko co wrzosowe, jagodowe, śliwkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od kwietnia nie używam lakierów do paznokci, a tylko odżywki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kropeczki na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny kolor, taki mocny i intensywny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. I od razu człowiekowi robi się lepiej na duszy.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo urocze zdobienie i świetny odcień bazowy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ten kolor, kiedyś miałam lakier w podobnym odcieniu, ale już mi się skończył. U mnie okazjonalnie króluje bordowy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się kolor, u mnie na paznokciach jasny róż Avon Ballerina :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie pomalowałam paznokcie neonowym marmurkiem Lemaxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo jak ładnie, zazdroszczę, ja od miesięcy nie miałam pomalowanych paznokci :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam taką sondę :D ale chyba tylko raz jej użyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. sondę tez taka mam :d czesto uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny fiolet ;) Na paznokciach nie mam nic, bo czekam, aż paznokieć, który sobie rozwaliłam, odrośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pazurki wyglądają bardzo fajnie, ja właśnie przed chwilą wysmarowałam moje olejem kokosowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten sam lakier fioletowy - ten drugi z zestawu to niesamowite dziadostwo, ale ten jest całkiem niezły, a kolor piękny. Muszę kupić sobie taki "aplikator do kropek", bo jak próbowałam czymkolwiek innym, to zawsze wychodziła mi każda inna Oo

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie ci to wyszło, choć ja jeśli już kropki to wolę ich więcej i różnych wielkości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne paznokcie;) Ja mam obecnie na paznokciach odżywkę :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam fiolet napaznokciach. Aktualnie mam lakier z Essence nr 132

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny kolor. Idealny na co dzień jak i na wieczór...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ladniej to wyglada :)

    No bo po co miałabym siedzieć i się nad tym użalać, kiedy mnie to rozstanie tak naprawdę w ogóle nie zabolało :o

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny kolor :). U mnie króluje teraz czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja obecnie mam przy pazurach kupe drzazg - efekt jesiennego ogarniecia krzaczora rozanego ;) Fajnie wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny kolor i fajny wzorek, klasyka najlepsza! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba ten wrzos w kropki :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru