GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 13 października 2015

865. Wypadanie włosów podczas mycia - aktualizacja jesień 2015 r.

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z aktualizację wypadania kłaków podczas mycia.

Może najpierw krótkie przypomnienie, jak było we wcześniejszych edycjach wpisów z tej serii.

Zaczynamy od kwietnia 2013 r.:


Tu mamy luty 2014 r, :



Październik 2014 r.:


Styczeń 2015 r.:




A tu październik tego roku:



Jak widać, tendencja do wypadania powtarza się cyklicznie w większym natężeniu w miesiącach jesiennych.
Zarówno w ubiegłym roku roku, jak i teraz, włosiska namiętnie uciekają w okresach słoty i pluchy październikowego czasu...

Trochę mnie ten stan martwi, gdyż odzwyczaiłam się niejako od widoku takiej ilości kudłów w zlewie.
Do tej pory było to li kilka sztuk... a nie kilkanaście!

Mam nadzieję, że odpowiednia suplementacja i dieta pomogą mi uporać się z tym nieprzyjemnym zjawiskiem emigracyjnym.

A u Was jak włosy się mają?

Kathy i Leon

71 komentarzy:

  1. Mi strasznie wypadają włosy i chyba mam to w genach po mamie, bo ona ma ten sam problem. Próbowałam już wielu rzeczy, ale nie pomagają, więc już nic z tym nie robię ;)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też w sezonie jesiennym troszkę włosków ubywa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wypada mi z pięć razy więcej włosów, niż Tobie. ale jakoś się tym nie martwię, bo nie widzę specjalnych ubytków na głowie. czasami to tylko tak strasznie wygląda, ale to normalne, że włosy wypadają. jedne wypadają, żeby mogły wyrosnąć nowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zauważyłam, że coraz więcej wypada mi włosów i nie ukrywam, że trochę się tym stanem martwię. Na razie zaopatrzyłam się w kilka kosmetyków, które mogłyby mi pomóc, i będę niecierpliwie czekać na jakieś postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze faktycznie sporo wypada. Może popytaj w aptece o jakieś preparat czy tabletki. U mnie na szczęście się uspokoiło z wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy też ostatnio okropnie wypadają ... Ale zawsze tak mam w okresie jesiennym :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wypadają u mnie? To zależy, czy bardzo szarpię przy rozczesywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zauważyłęm u siebie pogorszenie na jesień :(

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też włosy lecą jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby tyle mi włosów wypadało przy myciu była bym szczęśliwa bo teraz wypada mi 10 razy tyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Po myciu nie widzę ich wiele w wannie, są pojedyncze na szczęście. * U nas śnieg stopniał, ale jest zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesienią zawsze wypadają mi włosy bardziej, taki urok.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też ostatnio bardziej wypadały włosy ale doszłam już chyba dlaczego i przestały. Za to zauważyłam przy czole, że wyłysiałam w jednym miejscu i bardzo bardzo bardzo mnie to martwi.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie włosy kłębią się w zasadzie w całym mieszkaniu, wszędzie są.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień nie sprzyja stanowi kondycji włosów. :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi przy każdym myciu wypada z 4 razy tyle włosów co tobie, ale na gęstość nie narzekam, więc jakoś się tym nie przejmuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje też jesienią chętniej uciekają...
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie włosy wypadają, często i dużo ale nie przejmuję się bo mam ich nadmiar. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też włosy tak jakby w większych ilościach wypadają wczesną wiosną i jesienią...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz co, tak sobie myślę...czy nie lepiej by było, abyś liczyła włosów i dzieliła na te, które wypadły z cebulkami i te które ułamały się. Kiedyś liczyłam i w głównej mierze zwracałam uwagę na te, które były długie, bo one wskazywały na problem z witaminami itp. I wtedy przydatne były suplementy, ale na włosy, które się ułamały, suplement nie zadziała, wtedy w ruch najlepiej żeby poszły maski, odżywki i produkty (nawet te z silikonami) zabezpieczające włosy przed czynnikami zewn. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie jesienią też leci więcej, więc właśnie się zabieram do codziennego stosowania kuracji Joanna Rzepa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesienią zawsze wypadają mi włosy, tak to już jest - lecą liście, lecą włosy ;) Na zdjęciu niewiele Ci wypadło, mi wychodzi więcej, ale ja mam bardzo, bardzo gęste włosy, także się tym nie przejmuję ;) Polecam tabletki ze skrzypem, mi zawsze pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sezonowe wypadanie mnie nie dotyczy, gdyż poza sezonem wypadają mi z powodu stresów;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie teraz trochę więcej włosów wypada, bo nadszedł sezon jesienny :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam to, też borykam się wypadaniem, jednak u mnie jest ich więcej niż u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wypadanie włosów wiosną i jesienią jest normalne i zdarza się niemal wszystkim. Nie mniej polecam brać tran w okresie jesienno-zimowym, uzupełni niedobory słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. moje kudełki też wypadają .. ;/
    nie jest ich jakoś bardzo dużo, ale też niemało

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety mam podobnie... dodatkowo strasznie się elektryzują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje przestały się elektryzować po tym jak zaczęłam na końcówki włosów nakładać odżywkę i jej nie spłukiwać

      Usuń
  29. Mi pomaga łykanie centrum, regularne posiłki i dużo warzyw :))) i automatycznie włosów wypada mniej, chociaż jesienią się zdarza jednak trochę więcej

    OdpowiedzUsuń
  30. Tu już zapewne wiesz, że ja włosów nie mam xD przynajmniej na chwilę^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje włosy bardzo dobrze :) Kupiłam sobie ostatnio wcierkę Jantar :D

    OdpowiedzUsuń
  32. mi niestety włosy też wypadają choć odkąd zażywam skrzyp jest dużo lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym żeby tylko takie ilości włosów mi wychodziły...

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie teraz też zaczęły uciekać.. testuję na tę przypadłość szampon bioxine, zobaczymy co poradzi..

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tam nie mam problemu z wypadaniem włosów sezonowo:D One są tak z masakrowane farbowaniem, prostowaniem i twardą wodą że uciekają ode mnie garściami:)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie tragedia. Mnóstwo włosów po prysznicem i na szczotce. Muszę się wziąć za ich ratowanie .

    OdpowiedzUsuń
  37. Bo na jesień chyba zawsze bardziej wypadają...

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jestem przyzwyczajona, bo mi włosów wypada dużo... I tata na to klnie xd

    OdpowiedzUsuń
  39. A mi jak leciały włosy tak lecą :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mozliwe, ze jest to spowodowane jesiennym osłabieniem organizmu. Na szczęcie moje nie sa takie słabe....

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie coś ostatnio więcej wypadają. I nie wiem dlaczego...

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie zawsze wypadają bardziej, gdy zmieniają się pory roku...

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi też strasznie wypadają włosy, ale mam ich tak dużo, że za bardzo się tym nie przejmuje..

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie strasznie wypadaja.. niedawno zrobilam post o herbacie z ziolami ktora zaczelam pic, plus teraz jeszcze wit d

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie też na jesień włosy lecą!

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie też ostatnio tak lecą! ;c

    OdpowiedzUsuń
  47. Szczerze powiedziawszy to włosy strasznie wypadały mi tylko raz w życiu i było to spowodowane stresem. Pamiętam, że wtedy jakaś tania mgiełka do włosów ze skrzypem polnym z rossmana mi pomogła (+wiadomo - mniej stresu i zdrowa dieta) :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Od tygodnia masakrycznie zaczęły mi wypadać włosy ;( poczuły jesień, albo ze stresu ;(

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie ciekawie to wygląda :( Obyś znalazła jakiś dobry preparat wzmacniający włosy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Na wypadanie polecam Placentę, można kupić ją na allegro, działa cuda. W moim przypadku zahamowała wypadanie oraz wyrosło mnóstwo nowych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam bardzo podobnie, jesienia i wiosną włosy wypadają mi znacznie mocniej niż w miesiącach letnich i zimowych. Ale Silica zawsze pomaga powstrzymać nadmierne wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie narazie cud- włosy trzymają się mnie kurczowo, czuprynka gęsta :) Ale to hormony, w końcu stan błogosławiony, jak widać również dla włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam podobnie, muszę koniecznie sięgnąć po jakąś bombę witaminową. Pozdrawiam i ślę buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  54. u mnie najbardziej wypadają podczas wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie koszmarnie - i to nie tylko przy myciu, a u Ciebie wcale nie jesz zle Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wypadają. Robię co mogę, by im pomóc. Piękne są. Tylko żeby tak nie uciekały...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru