GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 9 października 2015

861. Na piątek!

Witajcie!

Dziś zrobimy sobie drinka.
Co prawda bezalkoholowego - bo raczej nie będziemy się kiwali w pracy pod wpływem % - ale za to pysznie słodkiego i obłędnie z nóg zwalającego.

Do owego drinka potrzebna nam li czekolady w proszku oraz gorącej wody.

Mój proszek z kakaa wygląda tak:


Tak w kubku:


Tu po zalaniu wrzątkiem:



Tu po dodaniu odrobiny mleka:



Trzy łyżki czekolady zalane wrzątkiem i okraszone mlekiem, dając istny Napój Mistrzów.
Delikatny posmak pomarańczy, kuszący kubki smakowe i węchowe, dopełnia całości dzieła.

Nie wiem jak Wy, ale ja na samą myśl o takim trunku dostaję istnego ataku podjary, niczym kot na widok kocimiętki.
Dzięki temu nawet perspektywa wieczornego siedzenia w robociźnie nie jawi się taka straszna.

A Wy co sączycie sobie?

Kathy i Leon

65 komentarzy:

  1. Ja rano prawie zawsze wyciskam sobie sok z pomarańczy :)
    Jak to dobrze, że dzisiaj już piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wypiłabym teraz takiego czekoladowego drinka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej za takimi trunkami nie szaleje. Tylko kawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj sączę kawę zbożową z mleczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniaaam to musi byc przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś mi smaka mimo że nie cierpię połączenia czekolady z pomarańczą :D ale w domu czeka gorzkie kakao :3

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj kusisz już z rana! Ja piję grzecznie herbatę pu-erh z mango ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam lizaka do rozpuszczania w mleku, sama czekolada, boska wychodzi. Bo takie proszki do kakao dla mnie:) Miłego piątku.
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, ależ mi smaka narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mniammm, to ja sobie wieczorem zrobię kakałko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w wersji klasycznej bez pomarańczy, ale nie smakuje mi za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że to jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie przepadam za czekoladą w proszku, za to kakao uwielbiam :D jakoś jest dla mnie lepsze w smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taką gorącą czekoladę, ja zalewam sobie mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko pięknie tylko na co ta pomarańcza;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że mogłoby mi posmakować.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale mi zrobilas ochote na kakao teraz :D !

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie, żeby coś, ale ja zawsze używam tylko mleka ^^ Nienawidzę zalewać takich rzeczy woda :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Mleko sojowe z kakao w proszku..... codziennie na śniadanie. PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam ja mam czekaladę ale z automatu na uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mmmm na jesienne wieczory wprost ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. też lubię sączyć taką czekoladkę ale moje mikstury herbatkowe też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. haha ;D obserwuję także będę na bieżąco ;DD

    a co do czekolady .. napiłabym się ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja sobie zaraz kawkę dyniową zrobie! A co sobie będę żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale dobroci tu u Ciebie. <3 Najlepsze są Cappucino od Milki o smaku Daim czy Oreo, te to są dopiero pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale lubię! Poproszę szklaneczkę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się określenie "napój mistrzów", wygląda bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno pyszne!:) Ja to uwielbiam herbaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Inka, mleczko to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie piłam, ale bym spróbowała z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie lubię takiej czekolady, zdecydowanie wolę kakao albo czekoladę w formie stałej ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. też lubię pić gorącą czekoladę! <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie też bym się napiła . Idealny napój na chłodne wieczory ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pychotka ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja bym chętnie wypiła gęstą i kremową gorącą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. i jeszcze dodać bitą śmietanę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja właśnie napiłam się kawy. Przez cały dzień wypiłam je dzisiaj ze cztery :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej napiłabym się, bo już mi niedobrze od herbaty z malinami (jestem chora :/ )

    OdpowiedzUsuń
  39. aż mam chętkę na coś ciepłego :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pewno pychotka :)) U mnie z rana sprawdza się tylko kawa <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja wczoraj piłam tę czekoladę :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie bym skosztowała taki czekolodowo-pomarańczowy napój :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. widziałam ostatnio w Kauflandzie tę czekoladę przecenioną była lecz ja zbyt rzadko coś podobnego pijam by zakup poczynić:) aktualnie nie sączę nic... a tak najczęściej herbatkę, których jak zapewne wiesz po prostu muszę mieć wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  44. no sama nie wiem, mam wrażenie, że by mi ten napój nie podpasował..

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie Leos, ze taki trunek sprawia Ci frajde i pomaga przetrwac ciezki dzien w robociznie :) Ja tam mam nadal odrzut od wszystkiego, co slodkoscia smakuje ;) Slonecznej niedzieli Ci zycze :***

    OdpowiedzUsuń
  46. Mniam:)
    Ja pijam kakao na wodzie w celu uzupełnienia magnezu:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja kupuje czekoladę porcjowaną od LaFesta, klasyczną i też zawsze dodaję odrobinę mleka. Pycha :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru