GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 28 października 2015

880. ZaTAGowana

Witajcie!

Dziś w ramach środowej rozrywki, przybywam do Was z tagiem.

Pytania od: http://urodowo-i-zdrowo.blogspot.com/

Zaczynamy:

1. Złota rybka chce spełnić Twoje życzenie ale tylko jedno, co by to było?
Na ten moment marzy mi się zakup auta. Niestety, przez brak czasu nie mam możliwości dokończyć owego przedsięwzięcia. Dlatego też od złotej rybki żądam limuzyny, która mi nagle się zmaterializuje przed domostwem z rana!

2. Jaki jest Twój ulubiony bohater literacki i dlaczego? 
Nie param jakąś wielką miłością do konkretnych postaci z literatury. Jeśli jednakowoż bym miała wybierać, to wskazałabym na Scarlett o'Hara z Przeminęło z wiatrem. To wyjątkowa dziarska persona, która mimo zacofanych czasów w jakich żyła, umiała wykraczać poza narzucone przez społeczne rygory schematy i robiła to, co chciała. Filtrowała, pracowała, 3 mężów miała. Babka na medal!

3. Czym się kierujesz na zakupach ciuchowych; panującymi trendami czy wygodą?
Co tam trendy, co tam wygoda... Dla Leona najbardziej liczy się kwestia ile dany łach kosztuje i czy na pewno jest mi potrzebny... Nie będę przecie przygarniała 10 niebieskiego sweterka czy 20 pary butów na obcasie w kolorze czarnym.

4. Gdybyś mogła/mógł mieć jedną super moc co by nią było?
Tak jak w poprzednich tagach, tak i w tym, chciałabym czasem stać się niewidzialną dla pewnych denerwujących mnie osób. Dzięki temu mogłabym porządnie nakopać temu czy owemu.

5. Ulubiony vloger? 
Nie jaram się jakoś oglądaniem filmików urodowych w sieci. Czasem obczaję coś spontanicznie tejże pannicy: Klik!, ale żeby od razu wskazywać na kogoś ulubionego, to gruba przesada.

6. Jaki jest Twój sprawdzony przepis na wyśmienitą kolację?
Idealna kolacja to micha paprykowych, pikantnych czipsów i piwo z sokiem malinowym!

7. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Leon za 10 lat będzie znaną postacią blogową, która za drobne opłaty pieniężne, udzielać będzie porad i wywiadów w licznego rodzaju talk-show w TV o życiu swym.

8. Jak by wyglądał Twój idealny dom?
Zgodnie w moją górską obsesją, marzy mi się domek zgrabny, mały, drewniany gdzieś na łące górskiej postawiony. Dookoła owego domostwa widzę niezmierzoną liczbę drzew i krzaków w sadzie, nawadnianą przez porywisty strumień o krystalicznie czystej wodzie. Nad głową ćwierkają mi ptaszęta dzikie, a u nóg łasi się wielkie psisko i kocisko. Przy boku mym z kolei wiernie trwa jakieś wiernie, przystojnie chłopisko, ogorzałe od wiatru i ciężkiej pracy.

9. Co Cie najbardziej wkurza w Twoim zachowaniu? ;-)
Hm, jest kilka pewnych rzeczy nieco denerwujących Leona w Leonie (nadmierna pewność siebie, upartość, chęć zdobywania), ale skoro od lat 27 nauczył się z nimi żyć, to nie są one na tyle istotne, by peany pisać.

10. Pomysł na idealny jesienny wieczór?
Wielki kubeł gorącej czekolady z bitą śmietaną! Do tego lektura jakiegoś krwistego horroru zioma Mastertona i jestem iście w jesiennym niebie.

11. W Twojej torebce nie może zabraknąć? - chodzi mi o kosmetyk :)
Zdecydowanie perfumy i dezodorant to moje must have. W czasach, gdzie nie wszyscy lubią dbać o higienę osobistą w MPK, ładny zapach z torebki czy szalika ulatniający się, ratuje czasem życie nozdrzy.

Kto chce, ten niech się bawi w odpowiadanie na pytania.

Kathy i Leon

48 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz, to przede wszystkim. :) widać, żeś absolwentka filo. Poza tym widzę, że kierujemy się przy kupowaniu łachów tym samym kryterium. Jeśli coś mi się podoba, to sprawdzam cenę i na tej podstawie jeszcze raz sprawdzam czy mi się naprawdę podoba. ;) co oczywiście nie dotyczy torebek, okularów i butów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też marzy mi się zakup auta, jednak na razie nie mam po prostu funduszy ;D Również lubię ładnie pachnieć i chciałabym stać się niewidzialna dla kilku ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Leon piwo z sokiem malinowym! Toz to herezja:). Ale sie ubawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde marzenie można spełnić a odnośnie domu w górach to na pewno. Zastanów się lepiej czy faktycznie chcesz górala za partnera bo z nimi życie to nie zabawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Vlogerów ulubionych u mnie też niet, a Scarlett miała charakter/ek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie wiem gdzie będę za 10 lat :( Pewnie w tym samym miejscu co teraz :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też cały czas się przymierzam do zakupu samochodu, ale jakoś strasznie wolno mi to idzie. Jeszcze nie czytałam "przeminęło z wiatrem", ale koniecznie muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jeśli chodzi o warsztaty to może i tak ale ogólnie to warto na takie spotkanie przyjechać ;) czemu cię nie było?! a myślała o Tobie, jakkolwiek to zabrzmi. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyślij po mnie kiedyś limuzynę, bym Ciebie odwiedziła w tym pięknym domku, i czekaj z tą gorącą czekoladą i dobrą książką:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I mnie by się jakieś autko przydało :-) Najlepiej takie, które samo się będzie tankować;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. really like this blog !!!!

    stop by
    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -Visit my Blog-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo odpowiada mi punkt 4 też bym co nie którym nakopała jako niewidoczna. A domek w górach to super sprawa. Miesiąc temu byłam w Bieszczadach - ile tam domków małych i dużych jest na sprzedaż za nieduże pieniądze. To marzenie jest do spełnienia i tego ci bardzo życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci spełnienia punktu 8 :). * Dzisiaj Pepa ze mną idzie do ogródka, może nie zmarznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja wyśmienita kolacja wygląda identycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo ciężkich pytań, miałabym problem z odp.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką samą ulubioną kolację :p

    OdpowiedzUsuń
  17. jka znajdziesz takowa złota rybkę to poproś ją od razu o dwa samochody :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnia odpowiedź mnie ubawiła,ale to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe odpowiedzi, też bym chciała taki domek w górach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. czemu za drobne opłaty pieniężne? ja za 10 lat będę grubą kasę robić na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój najlepszy wieczór wyglądałby identycznie! :D Jestem też pewna, że za 10 lat będziesz znaną bloggerką, postacią telewizyjną i dasz mi po starej znajomości autografik za darmo! :D :* A może zaprosisz mnie do swojego programu talkshow? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty też za 10 lat będziesz sławną blogerką i będziesz na tym zarabiać? Cóż, jakoś się podzielimy władzą :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby szybko udało się zdobyć wymarzone auto :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki, że odpowiedziałaś! Chciałam właśnie przede wszystkim Twoje odpowiedzi przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. samochód to niekończące się wydatki, ze swoim ciągle mam problem, trzeba pamiętać o przeglądach, wymianie oleju, opon i różnych innych cudach :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam w ubraniach zawsze stawiam na wygodę :p
    Paprykowe chipsy na kolację to idealny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby 7 punkt się udał :) co do samochodu, mamy, ale same wydatki, jeżeli kiedyś będziemy mieli z narzeczonym dużo pieniędzy, to kupimy tylko jakiś niedrogi, ale NOWY!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł na idealny jesienny wieczór jest dla mnie nie do przejścia, w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wizja twojego wymarzonego domku sprawiła że i ja zaczęłam o takowym marzyć :) Kocham góry, teraz za oknem ich nie mam i bardzo mi ich brakuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Domek może niekoniecznie w górach, ale wolnostojący na wiosce albo obrzeżach i mi się marzy ;) 3 podobnie jak i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bez soku!!!!! :D
    A taki domek to tylko w Bieszczadach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie trochę denerwuje w sobie, że wymagam od siebie zbyt dużo. Z jednej strony jest to plus, ponieważ za którymś razem dana rzecz mi wyjdzie. Jednak w pierwszej chwili tracę nerwy. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chipsowa kolacja? Dla mnie też jest najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysł na jesienny wieczór idealny :) I ta kolacja także :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Hahaha, Twoje odpowiedzi są świetne :D Szczególnie wizja Twojej wymarzonej kolacji mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Love the colour!! It´s so beautiful and sweet! I love your post you talk a lot about makeup and it´s a world that I love. Would you like to follow each other? Let me know it honey. Hugs and kisses ^_^

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  37. często pojawia się w tych tagach pytanie o supermoc i zawsze jestem tak mega ciekawa odpowiedzi, bo ludzie są tacy kreatywni tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Twój pomysł na kolacje jest świetny, poza tym - też jestem uparta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że za 10 lat Cię zobaczę w tej telewizji :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super poczytać o Tobie. Piękna wizja domu, a bycie niewidzialną brzmi super:)

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Twoja wymarzona kolacja mnie rozbroiła, podobnie jak wymarzony dom. W mojej torebce nie może zabraknąć nawilżanych chusteczek i pomadki ochronnej.

    OdpowiedzUsuń
  42. Scarlet O'Hara miała jeszcze tę zaletę, że genialnie potrafiła odsunąć od siebie problem, z którym chwilowo sobie nie dawała rady, mówiąc "pomyślę o tym jutro". :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Scarlett o'Hara, o taaak, babce medal sie nalezy. Odpowiedz na pytanie nr 7 - brawo Leos i zycze Ci, zeby sie spelnilo :) :*!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru