GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 23 października 2015

875. Jesienne migawki

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z małą, jesienną sesją zdjęciową.

Oto, co udało mi się schwytać w kadr:

żółta okazałość drzewna

hen kasztany, kasztany

klon

jakieś gałęzie

leszczyna

listki, co się zżółciły

listki co się zburaczyły

listki zarumienione

urocze owocki czerwone w oddai

urocze owocki czerwone w zbliżeniu

Panna Jarzębianna - ujęcie z przodu

Panna Jarzębianna - ujęcie profilowe

szyszunie tui
dywan z uschłego listowia

skorupkowe zwłoki kasztanów

Mimo, że nie lubię jesieni za słoty i chłody, obecny krajobraz barw w Naturze zarazem onieśmiela człeka i zachwyca.
Cuda, cuda się dzieją!
Owoce dojrzewają, kwiaty nasiona wydają, a drzewa iście kwitną...

Mogę godzinami łazić po lesie, po parku zdobionych w czerwone i zielone liście oraz pęknięte kasztany.

Widok wspaniały i niepowtarzalny!

A Wy lubujecie się w jesieni?

Kathy z Leonem

66 komentarzy:

  1. Gdzie to taka ładna i kolorowa jesień? u mnie pochmurnie, deszczowo i zimno :( zero słońca od jakiegoś czasu...

    OdpowiedzUsuń
  2. W Łodzi nigdy nie byłam i muszę przyznać iż masz piękną jesień. Uwielbiam tą porę roku za jej kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką jesień lubię:) Słońce, piękne kolorowe drzewa, szelest liści pod stopami:) Szkoda, że jest szaro i zimno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :)
    Szkoda, że u mnie cały czas jest pochmurnie i deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tez tak pieknie...było:(. Dzis plucha straszna.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, uwielbiam złotą jesień.

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba fotografować póki nie pada i nie wieje tak, ze chce urwac glowe

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam jesień a te zburaczałe listki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwa, piękna jesień ;) A teraz deszczycho ciągle pada :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedne szczątki kasztanów :(
    Zbierałaś w tym roku kasztany? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię jesień zwłaszcza za piękne kolory, niestety u mnie od dwóch tygodni pogoda niezbyt ładna i jesień mam szarawą ...

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia :) szczególnie uwielbiam czerwone liście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za jesienią, ale zdjęcia fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jesień, bo alergia przestaje mi się dawać we znaki. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tedrzewa teraz sa najcudowniejsze ;) Tyle kolorów :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia ładne, ale mogłabyś pokazać wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamiast jesieni wolałabym oglądać wiosnę albo lato :/ Takie wspomnienia z tego, na co teraz musimy czekać :(
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak można nie lubić jesieni?! :O Super zdjęcia, mega klimatyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O! Ale mamy równomierne wyczucie jesiennych postów ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam jesień, świetne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasztany i jarzębinę lubię :D Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Też dzisiaj oglądałam kolorowe liście w lesie, ale było dość chłodno. Ja nie jestem miłośnikiem jesieni i Pepa też.

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka jesień to mi się podoba! :D Pięknie i klimatycznie tu u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  24. W jesieni lubię najbardziej kolorowe liście :) Słoneczną masz jesień u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś bardzo nie lubiłam jesieni, bo ani tu wyjść na dwór, ani pograć w koszykówkę, pobiegać, pójść na spacer, ni to zimno, ni to ciepło, pada deszcz i tak dalej. W sumie nadal mi to troszkę przeszkadza, ale zaczynam z wiekiem dostrzegać też pozytywne aspekty tej pory roku. :) Doceniam piękno, kolory i to cuuuudowne zwiastowanie nadchodzących świąt. I… czy jest coś lepszego niż wieczór z książką, ciepłą zieloną herbatką przy akompaniamencie bijących o szyby kropelek deszczu? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jarzębinka <3 Ja tam jesień bardzo lubię, nawet i za słotę ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. jesień zawsze napawa mnie smutkiem, może to przez te opadające liście, które przypominają mi umierające dusze..
    ale dopóki widzę barwy, koloryt tzw. złotej polskiej jesieni, to nie mam żadnych zastrzeżeń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogólnie to jesieni nie lubię, ale kolory wprowadza piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, aż się chce iść na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz złotą jesień i się nie podzielisz?:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię jesień, ale miło by było, gdyby dała nam trochę słońca i ciepła.
    Uwielbiam spacery wśród takich liści i ten szelest pod stopami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda tylko że jest tak zimno że się nawet nie ma ochoty na te spacery :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Po raz czwarty juz probuje napisac tu komentarz i nie moge,....nie wiem co sie dzieje....najwzyej bedzie kilka moich koemnyarzy...a co do jesienie to ja nie lubie jesienie, ale tej szarej, burej i ponut=rej, ale lubie jesien kolorowo, za czeriwn, zolc i braz :) bo taka jesien jak na Twich fotkach jest najpiekneijsza :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepraszam za literowki, ale przez to ze nie moglam nic opublikowac, nie sprawdzilam na koniec jak zle napisałam

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepraszam za literowki, ale prze z to ze nie moglam nic opublikowac, na koniec nie sprawdziłam, jak zle napisałam

    OdpowiedzUsuń
  36. az mozna polubic jesien patrzac na takie zdjecia :)/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo tak piękną mamy jesień. Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam jesień, jej kolory, zapachy, spadające liście... Moja absolutnie ukochana pora roku <3

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo łądne zdjęcia, uwielbiam kolory jesieni :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Lovely photos. Nature is so beautiful and peaceful :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo piękne, zwłaszcza jarzębina :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia fajne, ale jeszcze lepsze podpisy do zdjęć. A złota słoneczna jesień to jest to, co tygryski lubią najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie z kolei jesien jest ulubiona pora roku :) Tym razem przeszla sama siebie ;) Swietne migawki leos :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Może nie jestem rozkochana w jesieni, ale ta pora roku też ma swoje plusy. Niesamowite kolory, to właśnie to, co zachwyca nie jesienią co roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. całkiem ładna ta jesień u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru