GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 31 października 2015

883. Na Hallowen!

Witajcie!

Dziś święto wszystkich straszaków i upiorów.
Ma być mroczno, krwiście i blado ze strachu!

Dlatego też przybywam do Was z dekoracją Hallowenową, jaką poczyniłyśmy w naszej placówce roboczej.
Uwaga, może być groźnie!

Oglądasz na własną odpowiedzialność.

Dekoracja ścian:





Wystrój recepcji:



Taśmy na biurkach:


Malunki na tablicy w holu:




Powiem Wam, że miałyśmy niezły ubaw w przygotowywaniu powyższych straszności.
Zajęło nam to kilka godzin, ale efekt zapiera dech w trzewiach.

Szkicowanie, wycinanie, kolorowanie i przyklejanie...
Nie było lekko, pot lat się strumieniami a czas gonił.
Nie mniej jednak warto było!

Kursanci - duzi i mali - są zachwyceni i miast spieszyć na zajęcia, stoją i podziwiają obrazki z dynią w tle.
Nie wiem co prawda, jak ktoś zdoła przyswajać wiedzę po gapieniu się na owe strachy, ale to już jego problem.

Powyższe dekoracje będą pewnie wisiały aż do czasu Bożego Narodzenia, gdyż nikt nie będzie miał serca by je usunąć wcześniej!

A Wy dekorujecie robocizny na Hallowen?

Kathy i straszny Leon

57 komentarzy:

  1. Nie, ja zupełnie nie... Bo niby pracuję w przedszkolu, ale jest teraz taka pedagogiczna nagonka, na to by nie przemycać tego święta do polskiej edukacji.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje, najbardziej podoba mi się dynia :-) Trochę dziwię się że w Polsce tak Halloween się zaadoptowało , we Francji nie jest tak popularne.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie muszę kupić dzisiaj dynię. Ciekawey, czy na Górniaku jeszcze będę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa,boję się ;) U nas nie dekorujemy niczego,jakoś to"święto"mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie to wygląda ;p ja ostatnio takie dekoracje robiłam na dyskoteki w szkole podstawowej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wygląda,ja nie obchodzę Halloween więc nie przyozdabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie obchodzę już Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne dekoracje ;-) Ja nic nie dekoruję, nie obchodzę halloween ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne dekoracje, lubię klimat Halloween. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super dekoracje, ale u mnie w urzędzie niestety by nie przeszły :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ruszają mnie takie dekoracje to nie nasz zwyczaj polski tylko przyszło to zza granicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dekoracje nie straszą, są świetne. * Nie przepadam za miodem, wolę sok malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam wolę nasze polskie zwyczaje ale trzeba przyznać że dekoracje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najfajniejszy jest kościotrup z dynią :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Taśma na biurku mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hahha :D I jak tu pracować w takich warunkach? :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda! Ja zaraz będę kroić dynie ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się lampiony wycinane z dyni.

    OdpowiedzUsuń
  19. No piękniaste! Dynia - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę prosze jakiego to mamy Leona uzdolnionego:))

    OdpowiedzUsuń
  21. super dekoracje! dynie wyglądają świetnie <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy w życiu nie obchodziłam prawdziwego Halloween ale to na pewno musi być świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne dekoracje na Halloween, bardzo podobają mi się malunki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne dekoracje u mnie niestety grypa i łóżko;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja sama wyglądam dzisiaj jak potworro - jęczmień na oku mi się wyhodował :/ Co do Hallowen to w pamięci mam tylko jedną imprezę - w gimnazjum - mała prywatna szkoła w środku parku i haloweenowa zabawa na całego . Oj to były czasy ....

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne dekoracje ^^ Ja nic nie robilam bo nie obchodze :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic nie dekorowałam, bo nie miałam czasu ;) Ale w moim miejscu pracy dekoracje były ;) a dzisiaj wracając z niej, widziałam osoby poprzebierane z mocnym makijażem, niecodzienne zjawisko :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie uznaję Halloween. Ale dekoracje ładne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja z Halloween już chyba wyrosłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaobserwowalam :D
    i siebie udekorowałam na Halloween :)
    Zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysły :) Ja też coś pokombinowałam w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajnie to wygląda, znaczy bardzo strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne dekoracje. Ja niestety w tym roku nic nie zrobiłam, nawet dyni nie kupiłam. Ale aż miło popatrzeć na Twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  34. To faktycznie miałyście fajną zabawę w ozdabianie pomieszczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja w pracy mam dynie :D i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne dekoracje :) Urocze netoperki :DD

    OdpowiedzUsuń
  37. podobają mi się te dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Strach sie bac, tak Wam strasznie wyszlo :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru