GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 18 października 2015

870. Na deszczową niedzielę...

Witajcie!

Z racji na mało przyjemną aurę za oknem i nastrój iście zakrawający o melancholię duszy, Leon miał do wyboru dwie opcje spędzenia dzisiejszego, niedzielnego dnia.

Pierwsza - zagrzebać się w miękki, puchaty kocyk i przedrzemać dzień cały.
Druga  - hardcorowo stawić czoła ponurej pogodzie i wyruszyć ze znajomymi na szukanie pierwszych oznak... przyszłorocznej wiosny.

Po wstępnym rozważeniu wszelakich za i przeciw, mimo złowieszczego kuszenia wygodą i komfortem, wygrała możliwość druga.

Tak więc, Leon zakasuje rękawy ciepłej kurtki i naciąga kaptur, by - wbrew logice Matki Natury - w ostępach parkowych badać zaczątki mających wykiełkować w 2016 roku roślinek.

Wam tymczasem życzę spędzonej żywiołowo niedzieli.

Kathy

33 komentarze:

  1. Ja dzisiaj wybieram jednak opcję pierwszą :D
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D Wiedziałam, ze Leon zawsze wybierze przygodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja pierniczę, już wiosny szukacie :D Fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja na przekór pogodzie wzięłam syna na spacer :) Wyhasał się i od razu po powrocie zasną

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest ładna pogoda, ale się pochorowałam. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia zatem, tylko się ciepło ubierz! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję takiej pogody... U mnie słonko świeci, więc zamiast sjesty poobiedniej udaję się z moją rodzinką na spacer ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia, ja dzis się juz nie ruszam z domu :D/K

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia;D ja wybieram ciepły kocyk:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie niedziela wyjątkowo słoneczna i ciepła, aż szkoda, że muszę ją spędzić na przygotowaniu się do jutrzejszych zajęć, no ale co poradzić ;) Mam tylko nadzieję, że ta pogoda tak szybko się nie zepsuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnego i nie tak zimnego poszukiwania nadchodzącej wiosny ;) A po tym wszystkim przyjemności pod kocykiem z kubkiem kakao/herbaty/grzanego wina :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja cały dzień siedzę w domu i relaksuję się, przede mną tydzień wyzwań

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie dziś nawet, chwilowo, było słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wczoraj była brzydka pogoda, dzisiaj pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brr mu dzisiaj zimno i choro :) wybieram kocyk i gorąca herbatke :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze zima się nie zaczęła, a wy już wiosny szukacie, no nieźle. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/porto-moniz.html

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też pogoda do d...krótko mówiąc..Ja wybrałabym opcję nr 1 :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie dzisiaj opcja numer 1 :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieźle. Mnie się nie chciało dzisiaj nigdzie ruszać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w poszukiwaniach, ja szybciej znajdę nadciągającą Panią Zimę niż wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa czy coś znaleźliście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również nie spędziłam dzisiejszego całego dnia w domu, obowiązkowo zaliczyłam długi spacer z synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Leon, u mnie dzis było pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie pogoda za oknem nie zachęca do spacerów, ale ja mam psa, więc i tak mnie to nie omija :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że niedziela była bardzo udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. :D Rozwalasz :D! Leos znalazl wiosne 2016 ;)?

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru