.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

sobota, 17 października 2015

869. Na sobotę!

Witajcie!

Dziś wczesnym porankiem Leon zwlec się musiał do roboty...

Aby więc przeżyć ową niezbyt miłą czynność pracowniczą, zgodnie z tradycją, trzeba coś dobrego przekąsić.

Oto porcyjka niezdrowej słodyczy na dziś:






Tegoż przyjemniaczka wyczaiłam w Biedronce w tzw. multipaku (4 sztuki) za ok. 4 zł.

I powiem Wam, jak się dorwałam do jednego batona, tak od razu zjeść musiałam potem... jego trzech braci.
Żeby im nie było smutno, gdy kompan spoczywać będzie w jelitkach mych.
I to wcale nie przez moje wielkie łakomstwo, ale przez chwalebną wyrozumiałość.
Rodziny nie można rozdzielać.

A to nie byle jaka rodzina!
Karmel, czekolada, pyszne kawałki malutkich draży w środku...

Takie słodkie geny skuszą każdego!

A Wy co jecie sobie?

Kathy i Leon

59 komentarzy:

  1. niech idzie w to co najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proponuję koktajl bananowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam,uwielbiam słodycze :) Dobrze,że nie mam problemów z nadwagą i mogę je jeść do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh dzięki za komplement :D serum dostałam do testów ale zgłosiłam się bo w jednym oku mi się przerzadziły (miałam jakieś zapalenie i tarłam co chwilę).

    aa batonika nie jadłam ;p ogólnie staram się unikać słodyczy chociaż ostatnio sobie pozwalam ja słodkości ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czekoladę mleczną z bakaliami ale gdy wchodzę do sklepu staram sie na nią nie patrzeć :-) Daim jescze nie jadłam,smacznego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego pana to ja uwielbiam! Jak będę w Biedronce to muszę koniecznie poszukać czy mają wydanie w 4szt, bo nigdy nie widziałam :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja to znam, niby kupię na zapas a jak mi się zechce to wszystko zjem. Batonika nie jadłam jeszcze i wolę na razie omijać go z daleka skoro takie dobre ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też w pracy i jem kanapki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam tego nigdzie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak możesz tak kusić zła kobieto? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mniamm, smacznego, mój weekend też jest słodyczowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię wszystko o smaku Daim, a samego Daima to tak średnio. :D Zdecydowanie lepszy jest jak już chyba w formie cukierków, o te to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się rozpieszczam batonem Bajeczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie słodkości, mniam! Co prawda nie jadam już tyle kupnych słodyczy, ale na daim'a bym się skusiła. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze przegrywam walkę z tą pokusą! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No kurcze jak nie chcę jadać czekoladowych rzeczy, tak zrobiłaś mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam, zjadłabym! Ja niedawno spałaszowałam lody z kawałkiem miętowej czekolady - taka moja ciążowa zachcianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jadłam nigdy tego batona ;p ja też zaopatrzyłam się dziś w biedrze kupiłam delicje i cuksy ;p trzeba osłodzić tą ponurą sobotę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkowicie Cię rozumiem, też nie rozdzielałabym rodziny ;> Ja ostatnio staram się nie jeść słodyczy, za to wczoraj skusiłam się na McNuggetsy ;)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  20. mniam mniam jak zawsze robi ochotę na coś dobrego ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielbię czekoladę miłością przeogromną. Jeśli jest w towarzystwie karmelu, wielbię ją jeszcze mocniej. Ech...zrobiłaś smaka!
    Nominowałam Cię do Liebster Award. Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja muszę unikać mleka i mlecznych przetworów, w tym czekolady, przez jakiś czas żeby sprawdzić czy moje uczulenie nie jest uczuleniem na mleko właśnie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jadłam jeszcze tego batona, ale dzisiaj kupiłam sobie ptasie mleczko, więc też osładzam sobie tę ponurą pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. To byłby za słodkie śniadanie dla mnie :).* Ostatnio cierpię na brak czasu, więc nie wiem kiedy będą nowe zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam ciasto z porzeczkami i białą czekoladą:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też bym pewnie zjadła wszystkie na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To, że mi wyrób czekoladowy nie smakuje jest bardzo dziwne, ale tak jest właśnie w przypadku Daim ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja to nawet nie widziałam tego w biedronce :P. Może sobie kupię na spróbowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  29. To jeden z moich ulubionych smaków. Kiedyś jadłam je jako cukierki i były dostępne w Ikea. Pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam daimy, szczególnie pod postacią cukierków, które namiętnie kupuję w ikea :)
    Batony są również przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko, chyba nigdy tego nie jadłam :O

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupiłam kiedyś tego słodziaka w IKEI i zjadłam tylko kawałek. Blee. Nie cierpię karmelu, nie smakowało mi to :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jadłam kiedyś coś z Daimowej rodzinki, ale mi nie smakowało, bo się kleiło do zębów niemiłosiernie :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Batoników nie jadłam, ale Mika Daim jest pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja właśnie skończyłam pałaszować frytki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No to trafiłaś, toż to moja słodyczowa miłość ;) Wypróbuj koniecznie lody daim, dla mnie obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubiłam kiedyś ,teraz są dla mnie za słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale kusisz :P a ja nie jem już słodyczy ponad miesiąc..

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam go! Samego jak i jako dodatek...mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja ostatnio wsunęłam eklerkę. Mniamuśna była :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam przeróżne czekoladowe cuda!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga, chyba, że nie jest podpięty do profilu Twego.
***
Jeśli więc masz adres bloga podpięty pod profil blogera, a mimo to uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.