GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 17 października 2015

869. Na sobotę!

Witajcie!

Dziś wczesnym porankiem Leon zwlec się musiał do roboty...

Aby więc przeżyć ową niezbyt miłą czynność pracowniczą, zgodnie z tradycją, trzeba coś dobrego przekąsić.

Oto porcyjka niezdrowej słodyczy na dziś:






Tegoż przyjemniaczka wyczaiłam w Biedronce w tzw. multipaku (4 sztuki) za ok. 4 zł.

I powiem Wam, jak się dorwałam do jednego batona, tak od razu zjeść musiałam potem... jego trzech braci.
Żeby im nie było smutno, gdy kompan spoczywać będzie w jelitkach mych.
I to wcale nie przez moje wielkie łakomstwo, ale przez chwalebną wyrozumiałość.
Rodziny nie można rozdzielać.

A to nie byle jaka rodzina!
Karmel, czekolada, pyszne kawałki malutkich draży w środku...

Takie słodkie geny skuszą każdego!

A Wy co jecie sobie?

Kathy i Leon

59 komentarzy:

  1. niech idzie w to co najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proponuję koktajl bananowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam,uwielbiam słodycze :) Dobrze,że nie mam problemów z nadwagą i mogę je jeść do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh dzięki za komplement :D serum dostałam do testów ale zgłosiłam się bo w jednym oku mi się przerzadziły (miałam jakieś zapalenie i tarłam co chwilę).

    aa batonika nie jadłam ;p ogólnie staram się unikać słodyczy chociaż ostatnio sobie pozwalam ja słodkości ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czekoladę mleczną z bakaliami ale gdy wchodzę do sklepu staram sie na nią nie patrzeć :-) Daim jescze nie jadłam,smacznego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego pana to ja uwielbiam! Jak będę w Biedronce to muszę koniecznie poszukać czy mają wydanie w 4szt, bo nigdy nie widziałam :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja to znam, niby kupię na zapas a jak mi się zechce to wszystko zjem. Batonika nie jadłam jeszcze i wolę na razie omijać go z daleka skoro takie dobre ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. daimków jest pełno w Norwegii :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też w pracy i jem kanapki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam tego nigdzie :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak możesz tak kusić zła kobieto? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mniamm, smacznego, mój weekend też jest słodyczowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię wszystko o smaku Daim, a samego Daima to tak średnio. :D Zdecydowanie lepszy jest jak już chyba w formie cukierków, o te to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się rozpieszczam batonem Bajeczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie słodkości, mniam! Co prawda nie jadam już tyle kupnych słodyczy, ale na daim'a bym się skusiła. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezdrowa, ale za to jaka dobra. Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze przegrywam walkę z tą pokusą! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. No kurcze jak nie chcę jadać czekoladowych rzeczy, tak zrobiłaś mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam, zjadłabym! Ja niedawno spałaszowałam lody z kawałkiem miętowej czekolady - taka moja ciążowa zachcianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jadłam nigdy tego batona ;p ja też zaopatrzyłam się dziś w biedrze kupiłam delicje i cuksy ;p trzeba osłodzić tą ponurą sobotę <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkowicie Cię rozumiem, też nie rozdzielałabym rodziny ;> Ja ostatnio staram się nie jeść słodyczy, za to wczoraj skusiłam się na McNuggetsy ;)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielbię czekoladę miłością przeogromną. Jeśli jest w towarzystwie karmelu, wielbię ją jeszcze mocniej. Ech...zrobiłaś smaka!
    Nominowałam Cię do Liebster Award. Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja muszę unikać mleka i mlecznych przetworów, w tym czekolady, przez jakiś czas żeby sprawdzić czy moje uczulenie nie jest uczuleniem na mleko właśnie :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie jakoś one nie pociągają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jadłam jeszcze tego batona, ale dzisiaj kupiłam sobie ptasie mleczko, więc też osładzam sobie tę ponurą pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. To byłby za słodkie śniadanie dla mnie :).* Ostatnio cierpię na brak czasu, więc nie wiem kiedy będą nowe zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam ciasto z porzeczkami i białą czekoladą:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bym pewnie zjadła wszystkie na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To, że mi wyrób czekoladowy nie smakuje jest bardzo dziwne, ale tak jest właśnie w przypadku Daim ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja to nawet nie widziałam tego w biedronce :P. Może sobie kupię na spróbowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. To jeden z moich ulubionych smaków. Kiedyś jadłam je jako cukierki i były dostępne w Ikea. Pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam daimy, szczególnie pod postacią cukierków, które namiętnie kupuję w ikea :)
    Batony są również przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. o matko, chyba nigdy tego nie jadłam :O

    OdpowiedzUsuń
  34. Kupiłam kiedyś tego słodziaka w IKEI i zjadłam tylko kawałek. Blee. Nie cierpię karmelu, nie smakowało mi to :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jadłam kiedyś coś z Daimowej rodzinki, ale mi nie smakowało, bo się kleiło do zębów niemiłosiernie :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Batoników nie jadłam, ale Mika Daim jest pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja właśnie skończyłam pałaszować frytki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No to trafiłaś, toż to moja słodyczowa miłość ;) Wypróbuj koniecznie lody daim, dla mnie obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubiłam kiedyś ,teraz są dla mnie za słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale kusisz :P a ja nie jem już słodyczy ponad miesiąc..

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam go! Samego jak i jako dodatek...mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ostatnio wsunęłam eklerkę. Mniamuśna była :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam przeróżne czekoladowe cuda!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru