GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 12 stycznia 2016

955. Hajże na lumpeksy!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z postem ciuchowym, a konkretnie z łowów lumpeksowych.

Nie wiem, co prawda, gdzie te cud fatałaszki upchnę, ale mniejsza z tym.

Oto co udało mi się capić:

tunika w panterko-zeberkę, H and M, rozmiar S, stan idealny, ok. 5 zł
 Wzorek:

 Marka:


Skład:


sukienka sweterkowa H and M, rozmiar S, stan bardzo dobry, ok. 6 zł
Wzorek z bliska:


Skład:


szary sweterek, H and M, rozmiar XS, stan bardzo dobry, ok. 4 zł


Skład:



Za te wszystkie trzy rzeczy zapłaciłam niecałe 15 zł.

O dziwo, wszystkie są z H and M i w większości wykonano je z bawełny.
Dzięki temu są mięciutkie w dotyku, zacnie się układają na ciele i wyglądają jak nowe.

Sweterek szary stał się moim ulubieńcem i noszę go dzień w dzień.
Sukienka sweterkowa, wraz z czarnymi, kryjącymi rajstopami i szarą marynarką, świetnie wyglądać będzie w stylizacji eleganckiej do pracy.
Z kolei tunika w panterkę czeka na swój debiut na jakiejś imprezie lub randce.

A Wy co ostatnio kupiłyście przyjemnego z ciuchów?

Kathy i Leon

PS. Przypominam o kończących się konkursach/rozdaniach.
Do jutra możliwość ucapienia okularów z Firmoo: Klik!
Do soboty możliwość wygrania sprzętu do stylizacji włosisków: Klik!

64 komentarze:

  1. Fajne łupy:) Ja ostatnio upolowałam skórzana spódnicę i tunikę w kolorze wina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lumpeksy staram się omijać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten sukienko-sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Panterkowe wzorki lubię mieć czasem w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W lumpeksach można nieźle się obłowić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno nie buszowałam po lumpeksach ;-)
    Świetne łapy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szary sweterek jest bardzo uniwersalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the tunic. I can see it with boots, tights and a jacket.
    Thanks for stopping by to visit my blog.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko mi przypomniałaś jak dawno nie byłam na zakupach. :D Łupy świetne, zwłaszcza to cudo w panterkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że znalazłaś coś dla siebie. :)
    Ja lumpków nie lubię i nie chodzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie dawno już nie buszowałam po lumpeksach! dobrze, że mi o tym przypomniałaś :) świetne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię H&M! Często noszę ciuchy tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne łupy :) Szczególnie ten uniwersalny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza tunika bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę odświeżyć swoją garderobę :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobał mi się szary sweterek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czasami i mnie uda się znaleźć coś fajnego w lumpeksie:) a tak na marginesie, w mojej małej mieścince zostały ostatnio okradzione dwa lumpeksy:P ludzie to już nie mają czego kraść:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię poszukać sobie od czasu do czasu. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. za to właśnie lubię lumpeksy, można tam dorwać niezłe perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tunika i sweterek ekstra :) Super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taki sweterek, kupiłam go za złotówkę i go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam taki sweterek z H&M, noszę 3 rok, wygląda jak nowy:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. He he ja tez mam fazy na ataki lumpowe. Ostatnio super portki upolowalam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio koleżanka pokazała mi fajne sh w Łodzi (5 lat mieszkam i w żadnym nie byłam :o ) i w piątek też kilka fajnych rzeczy mi wpadło w jednym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię odwiedzać lumpeksy, można upolować świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Druga tunika wygląda bardzo ciekawie. Ceny też udało Ci się trafić bardzo okazyjne.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne zdobycze! podoba mi się sweterek :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mrrr panterka;) Leon lwem lumpeksowym:D Fajne zdobycze:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdobycze super, zwłaszcza ta pierwsza tunika:) Sama już dawno nie odwiedzałam sh...

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja mama umie szukać w lumpeksach, ja nie bardzo. :D
    Ale może zacznę chodzić na łupy :)) Niedługo będę musiała iść do sportowego lumpeksu. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ciuszki :D Dawno nie byłam na lumpeksach :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się sweterek i jego kolor. * U nas dzisiaj leje :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje łupy są piękne:)))ja bardzo lubię ciucholandy i prawie wszystko w nich kupuję:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  33. Ty to zawsze coś wynajdziesz ciekawego w lumpach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Łupy bardzo fajne, a ten sweter szafy jest naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię czasem zajrzeć do ciuszka i znaleźć jakąś perełkę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ja ostatnio kupowałam płaszcze i kurtkę, jakieś bluzki:) lumpexy to świetna sprawa, znam taki co w środe mają po złotówce naprawdę super ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko me gusta :)Gdzie upchalas ;P?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam wyprawy do lumpeksów :) Lubię te sweterki z H&M na guziki, klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  39. Łupy fajne. Ja nie umiem kupować w lumpeksach. Nigdy nic fajnego nie znajduje, chociaż jakiś czas temu dorwałam za 5zł nowa i oryginalną torbę Reebok. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sweterek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej! Zazdroszczę takich łowów! Niestety lumpki w moim mieście stały się ostatnio naprawdę szmateksami :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja niestety nie mam takiego szczęścia i już dawno nie znalazłam w lumpeksie nic ładnego. Sweterek także i mnie przypadłby do gustu, bardzo takie lubię. Tunika w panterkę też strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienka sweterkowa najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka sweterkowa mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zastanawiałam się nad tym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nie umiem tak upolować :( Świetne łowy :)!

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zakupy. Mam taki szary sweterek z hm, z resztą mam ich pełno w różnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zakupy. Mam taki szary sweterek z hm, z resztą mam ich pełno w różnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lovely ! Leopard print is my fav ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna jest bluzeczka w panterkę. Ja w second hand jeszcze nic nigdy nie kupiłam. Ale w moim małym mieście jest kilka takich sklepów. I raczej się do nich przejdę z lupą w ręce, ponieważ coraz częściej widzę czy słyszę, że tam można kupić ładne dobrej jakości rzeczy za niewielkie pieniądze ;-)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru