GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 16 grudnia 2015

929. Rozdanie u Leona na Nowy Rok! Wygraj super loko-suszarkę 4 w 1! ZAKOŃCZONE

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z małym darem losy od Leona.

Mianowicie, z racji na 3 rocznicę prowadzenia bloga, która mija w styczniu, chcę podziękować wszystkim Wam, wesołym i kochanym Czytelnikom i obserwatorom za to, że jesteście ze mną.

Za wsparcie, za troskę, za rady, za ciepło, którym mnie obdarzacie.

Dlatego też, nagroda będzie równie smakowita, jak moje uczucia względem Was.

Oto co możecie ucapić:







Produkt jest nowy, odpakowany li na potrzeby rozdania.

Zawiera w sobie lokówkę i 4 końcówki do układania włosów.

Mam zestaw identyczny i od razu Wam mówię, że jest naprawdę zacny!

Zachęceni?

Pora przejść do wymagań.

Zasady są banalne:
1. Musisz być obserwatorem bloga tego.
2. Musisz zostawić maila pod niniejszym postem.
3. Musisz przekonać Leona, czemu to Ty masz wygrać ów sprzęt. Metodyka perswazji dowolna.
4. Dla chętnych baner do pobrania, stanowiący +1 punkt dodatkowy do odpowiedzi
5. Dla chętnych - dodanie bloga do blogrolla, stanowiący +1 punkt dodatkowy do odpowiedzi

Regulamin:
1. Do wygrania jest jedna sztuka loko-suszarki 4 w 1.
2. Nagrodę, jak i wysyłkę, funduje ja, czyli Kathy Leonia
3. To Polska uczciwa - każdy podaje swoją odpowiedź tylko jeden raz.
4. Zgłaszacie się li i wyłącznie pod tym postem.
5. Konkurs dla osób mieszkających w Polsce naszej.
6. Konkurs trwa miesiąc, tj. od 16 grudnia 2015 r. do 16 stycznia 2016 r.
7. Wyniki ogłoszę na blogu w przeciągu 3 dni od zakończenia konkursu.
8. Szczęśliwiec, którego wybiorę, ma trzy dni na napisanie do mnie maila (kathyleonia88@gmail.com) i podanie w nim swego adresu zamieszkania.
9. Zgłoszenie do konkursu oznacza akceptację powyższego regulaminu.
10. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 o grach i zakładach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
11. Choćbym miała umrzeć z wycieńczenia, ale każde zgłoszenie będę sprawdzała, pod kątem wypełnienia poniższych warunków.


Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję jako:
2. Mail:
3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo...
4. Baner: TAK (adres bloga) /NIE
5. Blogroll: TAK (adres bloga) /NIE

Baner do pobrania:



Niech szczęście Wam sprzyja!

Kathy Leonia

69 komentarzy:

  1. Szkoda, że mnie się ro nie przyda, bo chętnie wzięłabym udział :-)
    Reszcie życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako:cyrysia
    2. Mail:kryniame@wp.pl
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo...mam bardzo długie włosy i nie umiem z nimi nic zrobić. A dzięki loko-szuszarce mogłabym pokusić się o piękne loki lub inną stylizację, która nadałaby moim włosom energii i blasku, a co za tym idzie, ja poczułabym się wreszcie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoooa, ale bajera ;D Leonia szalejesz naprawdę ;) Gratuluję trzeciej rocznicy istnienia bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia,chętnie dołączę do konkursu,w późniejszym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako, że mam już podobny sprzęt to tylko pokibicuję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra, super nagroda, ja już mam coś podobnego :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie mieszkam w Polsce i nie mogę wziąć udziału. Powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje krótkie włosy odpuszczają walkę o lokówkę:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim gratuluję zbliżających się trzech latek blogowania i życzę powodzenia w następnych. Nie będę konkurowała w zabawie, bo mam już dwie lokówko-suszarki. * Bywałam na koncertach, ale takiego szaleństwa nie było, o którym napisałaś. Nie przeszkadza mi to jednak. Pozdrowienia od nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Polka J.B
    2. Mail: polkagotujeisiemaluje@gmail.com
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo...no cóż z moimi włosami bywa rożnie, jedno jest jednak pewne nie wystylizowane wyglądają żałośnie. Maltretuję je prostownicą, aby uzyskać zadowalający efekt ale mój problem polega na tym, że nie lubię kiedy moje włosy schną same, dlatego dodatkowo je suszę. Nie muszę chyba wspominać co wynika z połączenia suszarki i prostownicy? Tak! Suche na wiór włosy! Dlatego takie rozwiązanie 4 w 1 z pewnością byłoby błogosławieństwem dla nich. Taki sprzęt zaoszczędziłby moim włosom podwójnej dawki wysokiej temperatury a mnie czasu. Ponadto, czy wspominałam już, że chciałabym mieć na głowie burzę pięknych loków? Nie?! Toż to bardzo ważny punkt kierujący mną w podejmowaniu próby zawalczenia o ten sprzęt. Więc koniecznie ale to koniecznie musi być wyróżniony hasłem promującym : Loki na głowie to marzenie moje z lokówką od Leona swe włosy w nie wystroję !
    4. Baner: TAK http://polkagotujeisiemaluje.blogspot.com/
    5. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia dla wszystkich uczestników rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :)
    Gratuluję trzeciej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z powodu rocznicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Nagroda :)
    1.Obserwuję Bloga jako: arletunialalunia
    2. Mail : arletunialalunia@gmail.com
    3. Chcę wygrać suszarko - lokówkę 4 w 1 bo bardzo chciałabym sprezentować taką lokówko-suszarkę mojej mamie. Wiem że bardzo ułatwiła by jej pielęgnację włosów która jest dla niej bardzo trudna gdyż choruje na parkinsona ale nie poddaje się i na codzień codziennie zakęca swoje włosy zwykłą lokówką. Taka lokówka pozwoliłaby jej na szybsze ułożenie włosów i nie musiała by się tak długo męczyć.
    4. Blog posiadam jak wiesz - ale nie umiem ustawić banera (może ktoś mi podpowie jak to zrobić ),
    5. NIE

    POzdrawiam ciepło
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy można w pkt. 4 udostępnić na fb?

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty oczywiście wiesz, że ja chciałabym ją wygrać, ale nie mam żadnych blogów w obserwacji, bo chyba nawet nie umiem włączyć tej funkcji xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już zamówiłam u Świętego podobny zestaw pod choinkę, więc dam szansę innym;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ktoś będzie bardzo szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzonka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ów sprzęt powinien trafić w moje zdolne rączki gdyż jest to miłość od pierwszego wejrzenia ! On pragnie mojej dłoni, ja pragnę go w niej mieć, a miłości rozdzielać nie można. Jesteśmy jak Romeo i Julia, nieszczęśliwie zakochani... wzdychający do siebie wieczorami, snujący plany co zrobimy gdy wreszcie się spotkamy. Mam tyle pomysłów, że zliczyć to sztuka, na romantyczne chwile uniesień... ja i być może moja przyszła lokówka... Czy pomożesz naszej miłości? :D

    Obserwuję jako Och Angelika
    E-mail: angelika.wu@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Romeo i Julia za dobrze nie skończyli ;)

      Usuń
    2. Moja wersja kończy się happy endem, bądź co bądź, historia miłości jest piękna, jakby nie patrzeć ;)

      Usuń
  23. Ciekawa rzecz :). Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję jako: rudy włos
    2. Mail: kasdwaraz@gmail.com
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo...nie chcę jej dla siebie, bo ja mam krótkie włosy, ale moja siostra walczy ze swoimi, lubi się nimi bawić, układać i taki sprzęt byłby dla niej fajnym prezentem
    4. Baner: TAK rudywlos.blogspot.com zakładka banery
    5. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Posiadam podobna upolowana w Biedronce, różni się wymiennymi końcówkami :)
    Są naprawdę świetne i szybko stylizują włosy!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezle Leos, ze taka zacna roczniaca Ci sie szykuje :)!
    Osz Ty niedobry, trza w Polsce mieszkac, zeby ucapic ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję jako: Milena M
    2. Mail: millena90m@gmail.com
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo przydałaby mi się w podróży, gdyż z tego co widzę to urządzenie wielofunkcyjne. Jak kupowałam swoją suszarkę to wzięłam największą jak była, coby szybko suszyła włosy, niestety nie pomyślałam, że ciężko ją będzie gdzieś zabrać. Urządzenie 4w1 pozwoliłoby na jednoczesne suszenie i stylizowanie włosów, co oszczędzi czas i zrekompensuje brak mojej niezawodnej suszarki giganta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja droga, to coś dla moich długich włosów! Coś trzeba będzie wymyśleć i naskrobać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję jako: Ola S.
    2. Mail: ol4@amorki.pl
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo... nie miałam nigdy lokówki, a kto wie, może mi dobrze w lokach? :P Suszarka nowa by się w sumie też przydała, bo moja obecna ma niewiele mniej lat ode mnie. Poza tym jest to sprzęt 4 w 1, więc byłby w sam raz w podróżach z domu/do stancji itp. :))) Zważywszy na to, że moja obecna suszarka jest mega duża i zajmuje dość sporo miejsca w walizce, w której bądź co bądź potrzebuję miejsce na słoiki ;P
    4. Baner: TAK http://zielony-pokoik.blogspot.com/
    5. Blogroll: Nie

    Gratuluję takiego długiego stażu! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję jako: Moskwa
    2. Mail: onlydreamer@wp.pl
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo mam fioła na punkcie układania włosów, ich pielęgnacji i uważam, że włosy to wizytówka kobiety. Zadbane, ułożone = Kobieta dokładnie o tych samych cechach :)
    4. Baner: TAK ( http://moskwasworld.blogspot.com/ )
    5. Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  31. Wzór zgłoszenia:
    1. Obserwuję jako: Martyna Ha
    2. Mail: messque64@gmail.com
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo nie umiem poradzić sobie z moimi niesfornymi włoskami. Ostatnimi czasy pogorszył się ich stan a ja kompletnie nie mogę radzę sobie z ich ułożeniem. Nawet najlepsza pielęgnacja nie pomaga mi w tym. Codziennie muszę je myć a potem ze względu na bardzo napięty plan dnia -suszę je czego one również nie lubią . Taka loko-suszarka 4 w 1 bardzo ułatwiłaby mi to pracę z włosami ,gdyż od pewnego czasu zaczęły one się kręcić mimo ,że przez całe życie były proste! A dzięki tej lokówce mogłyby być to piękne loki a nie strąki powykręcane w 4 różne strony świata :)
    4. Baner: NIE
    5. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję jako: Magda Magda
    2. Mail: natalie1997.pl@onet
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo marzę o pięknych lokach i jestem ich fanką. Jestem posiadaczką prostych/ falowanych włosów, ale uważam, że nie ma ładniejszej fruzury niż eleganckie loki.
    4. Baner: TAK https://www.facebook.com/natalia.parzych.585
    5. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję jako: loveitmartha
    2. Mail: martapaliczka@interia.pl
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo... mam włosy proste jak druty... W domu lokówki nie posiadam a moim marzeniem jest mieć kręcone włosy... robienie warkocza na noc, kręcenie prostownicą nic nie działa więc mam nadzieję że lokówka zdziała. Pozdrawiam
    4. Baner: TAK (adres bloga) loveitmartha.blogspot.com
    5. Blogroll: /NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję jako: Czarna Kawa
    2. Mail: edyta_to@wp.pl
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo... Rety! Jestem fanką takich bajerów, a tak się składa, że nie mam w swoich zbiorach ani jednego. Takie 4w1 to już coś haha :D. Miałabym jeden sprzęcior ale tak jakby 4. Fajna matematyka :D, uczonym się o niej nie śniło :P. Do tego na pewno nie używałabym tego "cacka" sama. Jako, że w domu jesteśmy 3 babki to na pewno każda z nas ucieszyła by się z takiego gadżetu :-). Czyli gdybym wygrała sprzęcik 4w1, w moim domu wystąpiła by potrójna radość :P. Mama na pewno suszyła by namiętnie włosy, ja zakręcała loczyska na lokówce, a siostra miziałaby się szczotą, bo lubi drapańsko :P. Znalazłam jeszcze jedno zastosowanie... Mężczyźni z reguły "boją się" skomplikowanych, wielofunkcyjnych babskich sprzętów, więc straszyłabym chrapiącego nocą narzeczonego, że zakręcę mu loki na plecach ;-) [oj materiału trochę ma... człowiek-wilkołak?].
    4. Baner: TAK pasek boczny http://kreconowlosaa.blogspot.com/
    5. Blogroll: nie

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję jako: FIR ZIF
    2. Mail: aniam7_8@o2.pl
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo... pomogłaby mi ona z moim odwiecznym problemem posiadania dobrej suszarki z dodatkowymi elementami, dzięki której moje włosy nie wyglądałyby jak siano.
    4. Baner: NIE
    5. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję jako: Kamila B.
    2. Mail: kamilab1993@gmail.com
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo... ciągle zanudzam na blogu zdjęciami moich włosów ''od tyłu'' w dodatku prostymi jak druty :P Chciałabym poeksperymentować z fryzurami u siebie. Nie mam w domu lokówki, więc taki sprzęt jak najbardziej by mi się przydał, w dodatku w tym roku szykuje mi się sporo imprez (chrzciny, wesela itp), a mając taki sprzęt nie dość, że zaoszczędzę pieniądze, to będę miała władzę nad swoimi włosami i żadna fryzjerka mi ich nie popali :P Niestety, im dłuższe mam włosy, tym moje zaufanie do fryzjerek się zmniejsza ;)
    4. Baner: tak, takingcareofhair.blogspot.com
    5. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję jako: Photocot
    2. Mail: anita.kakol@gmail.com
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo... chcę coś zmienić. Zmienić w swoim wyglądzie, ze swoimi włosami. Na wszelakie imprezy włosy są zawsze rozpuszczone i wyprostowane. Może to pora by coś z nimi zrobić? od dawien dawna przyglądam się wszystkim lokówkom... wszystkim kobietkom, które mają piękne kręciołkowate włosy, a ja mam po prostu druty. Chodzę i myślę o zmianie. Myślę o zrobieniu ombre/sombre i czymś by w końcu moje druty się zmieniły. A z drugiej strony nie chcę ich katować rozjaśniaczem. Więc może tu jest wyjście dla mojej sytuacji? po prostu zrobić kręciołki raz na jakiś czas, a nie zmieniać koloru. Miło by było od czasu do czasu na moich długich rudych włosiskach zrobić jakiegoś kręciołka. Pokazać się rodzinie w nowej fryzurze, zrobić pewnego rodzaju "odświeżenie". Szafę mogę odświeżać regularnie... szkoda że z włosami się tak nie da :(
    4. Baner: TAK www.naturedhair.blogspot.com
    5. Blogroll: TAK www.naturedhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. obs-Magdalena B
    lady1307@interia.pl
    3.Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo delikatne fale w stylu gwiazd telenowel to coś co mnie kręci:)!

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję jako: r.helt
    2. E-mail: r.helt@wp.pl
    3. Chcę wygrać a właściwie to powinnam wygrać to cudo jakim jest loko-suszarka 4 w 1, bo w lutym wyjeżdżam na 3 miesiące do pracy w Anglii. Moje włosy są nieujarzmione i zawsze mam z nimi problem, dlatego często muszę odwiedzać fryzjera a przecież tam na obczyźnie nie mogę sobie pozwolić na odwiedzanie gabinetów fryzjerskich z dwóch powodów: braku czasu, bo będę pracowała ile się da, szkoda wydawać cennych funtów. Mając takie urządzenie ze sobą, sama wyczaruję sobie fryzurę, aby pięknie wyglądać i wzbudzać podziw wśród Anglików!
    4. Baner: Nie
    5. Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję jako: Zdeterminowana Ana
    2. E-mail: w.dazeniu.do@gmail.com
    3. Dlaczego to ja powinnam wygrać loko-suszarkę? Wyobraź sobie mnie, kiedy cały czas mam kręcone włosy, a zimą, przez czapkę moje prawdziwe loczki są oklapnięte i totalnie do kitu, i wtedy wyglądam tragicznie, bo nic innego nie da się z nich zrobić. Wtedy loko-suszarka zdziałałaby cuda. Przydałaby mi się do loczków właśnie wtedy, kiedy chcę wyglądać jak ja, a nie jak totalna szkapa. :D
    4. Baner na blogu jest!
    5. Blogroll: nie.

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję jako Monika Szypa.
    2. E-mail tamlin2@op.pl
    3. Piszę w imieniu mojej 8-mio letniej córki, która marzy o lokach. Ma piękne, długie blond włosy, niestety dla niej to tragedia bo są proste, a ona chciałaby mieć piękne loki jak księżniczka. Dlatego też Leonie, fajnie by było jakbyś przychylił się do spełnienia marzenia pewne małej dany. Od siebie dodam, że na pewno bym jej podkradała loko-suszarkę, żeby swoim oklapłym włosom dodać objętości i cieszyć się piękną fryzurą :)
    4. Baner dodałam na fb https://www.facebook.com/monika.szypa.9/posts/998630923515789
    5. Blogroll: nie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję ! 3 lata w blogsferze to naprawdę coś ! :D Oby było więcej takich rocznic :*
    Nagroda jest wspaniała ! Świetny pomysł na rozdanie :)
    -------------

    1. Obserwuję jako: J.M.K. Janas
    2. Mail: j.m.k.janas@gmail.com
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo Parę lat temu pokonałam raka krwi. Jak zapewne każdy wie żeby tego dokonać trzeba stosować mnóstwo chemii i naświetleń, a to bardzo wyniszcza organizm. Przez dłuższy czas chodziłam łysa, jednak do tego czasu udało mi się zapuścić już całkiem fajne włosy, sięgają trochę poza ramiona ! :D Jest to dla mnie naprawdę coś, ponieważ jak każda kobieta chcę wyglądać ładnie i tak się czuć. Niestety moje włosy, skóra, paznokcie i całe ciało nadal odczuwa skutki chemioterapii i naświetleń. Moje włosy choć są już tak długie są niestety w bardzo złym stanie, a ponieważ są proste bardzo to widać. Sama mam lokówkę i widać zdecydowaną różnice kiedy są zakręcone a kiedy proste. Oczywiście kręcone wygladaja wtedy o wiele lepiej. Co prawda sięgają wtedy zaledwie brody, ale i tak zdecydowanie wolę kiedy sa zakręcone. Moja lokówka ma już jednak swój czas, więc taki "czteropak" byłby dla mnie idealnym prezentem. A fakt, że to jednocześnie suszarka tylko mnie w tym utwierdza ! :D
    4. Baner: TAK http://aksamitne-stronice.blogspot.com/p/blogi-ktore-czytam-roz.html
    5. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję jako: kwiatowa isaura
    2. E-mail: zochazocha64@wp.pl
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 ,bo mi się niedawno stara spaliła, choć taka poczciwa i przydatna była, nagle włosy zostały bez żadnej pomocy i wyglądają beznadziejnie zawsze po nocy. Chciałabym je wystylizować ciekawie i choć kasę na nową uskładałam już prawie to na cele charytatywne wolę ją wydać, choć loko-suszarka tak mogłaby się przydać...
    4. Baner: Nie
    5. Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako Aga Zet.
    Mail: zabajka.az@gmail.com
    Chcę wygrać loko - suszarkę 4 w 1, bo jest ku temu co najmniej kilka powodów. Po pierwsze i najważniejsze moje włosy ostatnio jawnie sobie ze mnie kpią i nie dość, że wypadają garściami, to jeszcze absolutnie nie dają się ułożyć. NIJAK! Prośby i groźby co rano wysyłane w ich stronę nie skutkują ani trochę i dalej dziarsko żyją swoim życiem. Niemal słyszę ich bezczelny chichot. Mam nawet wrażenie, że bez skrupułów pokazują mi gest Kozakiewicza. Wredne małpy.
    W akcie desperacji rozważałam nawet wyjście w postaci zmiany fryzury na tzw. "rekruta". W końcu przy kilku milimetrach nie miało by się co stroszyć, puszyć i wywijać, ale resztkami cierpliwości i zdrowego rozsądku bronię się jeszcze przed tym krokiem.
    Może to cudo, które tak kusi ze zdjęcia, zdziałałoby cuda i w końcu co rano w lustrze zamiast skwaszonej miny, witałaby mnie uśmiechnięta twarz okolona burzą pięknych blond loków?
    Po drugie już za niewiele ponad tydzień mam urodziny. I to nie byle jakie, bo okrągłe. Jak to mawiają w takich sytuacjach "zmiana kodu na trójkę z przodu". Z tej okazji dość intensywnie myślę nad prezentem dla siebie samej i OTO JEST! Ta cud-machina, którą można tutaj wygrać byłaby wprost idealna. Na pewno służyłaby mi na lata i pomogłaby mi poczuć się atrakcyjną, choć już bądź co bądź STARSZĄ PANIĄ ;).

    Baner NIE
    Blogroll NIE

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuję jako: Mariska93
    2. Mail: anitasadlo@interia.pl
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo dopiero teraz zauważyłam rozdanie i zgłaszam się pewnie jako ostatnia. A pierwsze i ostatnie osoby zawsze są pomijane w takich rozdaniach! :(
    4. Baner: TAK www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony
    5. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych „urodzin” :)
    1. Obserwuję jako: Dorota Laskowska.
    2. Mail: karolkar@onet.eu
    3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1, bo wierzę że jest ona w stanie okiełznać moje włoski
    i nada im wygląd boski.
    Od lat marzę o pięknych lokach,
    a ponieważ mam proste włosy, mogę chodzić tylko w kokach.
    Wygrany sprzęt zaspokoiłby moje pragnienie
    i spełnił me wielkie marzenie.
    Opcja cztery w jednym to super sprawa,
    z takim prezentem byłaby extra zabawa.
    Każdego dnia burza loków na głowie,
    oj wyobrażam już to sobie…
    Te miny koleżanek, które narzekają,
    że przez swe splątane włosy doła mają.
    Ja nie miałabym takiego problemu,
    nie muszę Wam chyba wyjaśniać czemu.
    To przecież oczywiste, że dzięki superowej szczotce,
    moje włoski kochane będą dobrze rozczesane.
    Druga szczotka nadałaby im objętości,
    ludzie na mój widok oszaleliby z zazdrości.
    Suszarka też oczywiście by mi się przydała,
    bo moja stara niestety „zachorowała”.
    Powiedziała, że już mi nie będzie służyć
    i mam sobie sama włosy suszyć.
    A ja przecież nie mogę latać z mokrą główką,
    bo bardzo dbam o swoje zdrówko.
    Sami więc widzicie, że loko-suszarka mi potrzebna,
    bez niej będzie ze mnie gwiazda mizerna.
    4 sprzęty w jednym to dobre rozwiązanie,
    skończyłoby się wielu rzeczy dźwiganie.
    Proszę Was bardzo o ten cenny dar,
    by moje włosy poznały wreszcie, czym jest prawdziwy czar. ;-)
    4. Baner: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=164773670558051&id=100010762576313
    5. Blogroll: NIE (Niestety nie mam bloga, dlatego też udostępniłam na facebooku)

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Obserwuję jako CassandraDeLune.
    2. Adres mailowy to veronie8@wp.pl
    3. Dlaczego ta piękna loko-suszarka 4 w 1 ma trafić właśnie do mnie?
    Mam długie włosy, takie naprawdę długie, a marzę o tym żeby były jeszcze dłuższe zachowując swój ładny połysk i grubość. Bardzo lubię pływać, średnio raz w tygodniu odwiedzam pływalnię żeby się zrelaksować i poczuć jak delfin. Niestety, gdy przychodzi czas na suszenie włosów zaczyna się mój mały koszmarek. Po tym jak w tragicznych okolicznościach utraciłam moją starą, czerwoną suszarkę muszę korzystać z tych proponowanych nam przez basen. Niestety, z bólem serca stwierdzam, iż te suszarki są tragiczne. Zacinają się zapominając, że miały suszyć, nagrzewają się do niebotycznych temperatur, a korzystanie z nich trwa bardzo długo. Nie ukrywam, że pojawienie się w moim życiu nowej, wydajnej suszarki rozwiązało by problem walki z basenowymi suszarkami i o wiele poprawiło komfort moich wypraw. Poza tym jako osoba o długich włosach bardzo lubię tworzyć różne dzieła na mojej głowie - od warkoczy po koki i inne tego typu wariacje, które urozmaicają mój wygląd. Do tego przydałby mi się zestaw do układania włosów proponowany przez Ciebie w tym rozdaniu. Bardzo chciałabym wypróbować nowych możliwości na moich włosach. Reasumując, uważam, że ta suszarka naprawdę by mnie ucieszyła, przydałaby mi się i bardzo chciałabym ją wygrać. Jeśli Cię przekonałam to obiecuję, że w moich rękach zestaw na pewno się nie zmarnuje i będzie prowadzić aktywny żywot suszarki.
    Nie udostępniam, gdyż nie mam bloga.
    Blogroll? Nie.
    4 minuty przed końcem rozdania, oj tam, oj.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję jako: Agator
    2. Mail: lwozia@o2.pl
    3. Chcę wygrać lokosuszarkę 4w1, bo... mam już dosyć prostych włosów! Nowy Rok jest świetną okazją do zmiany wyglądu. W pięknej, loczastej fryzurze z pewnością zwrócę uwagę wielu osób. Niedługo zbliża się moja osiemnastka, więc chcę zachwycić moich przyjaciół, znajomych i rodzinę na imprezie urodzinowej. Muszę więc wyglądać olśniewająco! Nie jestem osobą, która lubi przesadnie eksperymentować z włosami, ale taki sprzęt z pewnością zachęciłby mnie do zmiany i większej odwagi. Nareszcie mogłabym przestać być szarą myszą i wkraczać w Nowy Rok w ślicznych włosach :)
    4. Baner: TAK
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=444670049071872&id=100005866411593
    5. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru