GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 23 stycznia 2016

966. Recenzja: Gal pomadka ochronna o aromacie białej czekolady

Witajcie!

Dziś będzie pomadkowo i słodko.

Zapodam Wam słów kilka o mazidle do ust z firmy Gal, jakie to otrzymałam w ramach współpracy.
Będzie to pomadka ochronna o aromacie białej czekolady.

Słowo od producenta: "Przyjemny aromat i ochrona ust.
Pomadka przeznaczona jest do codziennej ochrony ust przed niekorzystnym działaniem czynników atmosferycznych. Dla udoskonalenia ochrony wrażliwej skóry ust pomadkę wzbogacono witaminami A i E. Nadaje ustom delikatny połysk i nawilżenie. Długotrwale utrzymuje się na ustach. Dzięki specjalnie dobranej formule, pomadka doskonale odżywia skórę ust nadając im uczucie wygładzenia i miękkości. Dobrze rozprowadza się na ustach, łagodzi podrażnienia i zapobiega wysychaniu i pękaniu warg.
Pomadki ochronne GAL dostępne są również w innych wersjach smakowych.

Sposób użycia:

Produkt nanosić na usta przed codzienną ekspozycją na warunki atmosferyczne.

Zawartość: 4,3 g"
Skład: 


Mazidło w opakowaniu:




Po wyjęciu:




Otworek:


Na dłoni:



Na ustach:



Szczegóły:

Cena i dostępność
swój egzemplarz dostałam w ramach współpracy z firmą Gal. Normalnie można go znaleźć na ich stronie. Jej koszt wynosi poniżej 10 zł.

   Zapachsłodki, cudowny, czekoladowy, naturalny.
 Konsystencja: pomadkowa, bezbarwna.
  Opakowanie i pojemność: uroczy sztyft do wykręcania, iście minimalistycznego designu. Pojemność: 4,3 g.
  Wydajność: bardzo dobra; produkt codziennie użytkowany spokojnie wystarczy na jakieś pół roku stosowania.
  Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z pomadką woniejącą czekoladą. I to na dodatek białą! Wcześniej zwykłam używam mazideł owocowego typu, np. truskawka, pomarańcza, wiśnia. Jakoś nie miałam przekonania bowiem do pomadek ochronnych "ubranych" w aromaty deserowe. Jednakże, gdy zobaczyłam na stronie Gal powyższą pannę z białej czekolady, obczaiłam skład i pozytywne opinie w Internetach, stwierdziłam, że oto ów czas najwyższy nastał, aby ją przetestować na własnych ustach. I kubkach smakowych. I był to wybór bardzo trafny. Pomadka z Gal rzeczywiście pachnie i smakuje jak biała czekolada. Ot tak naturalnie prawdziwie... Wystarczy bowiem tylko jeden "niuch" nosa przed aplikacją produktu, by poczuć się jak w cukierni pełnej wyrobów z kakaa i jego pochodnych. Oprócz zacnej woni, pomadka spełnia swe zadania główne, czyli nawilżenie i ochrona warg przez zimnem oraz suchością. Używałam jej podczas serii tzw. Wielkich Mrozów Styczniowych i - uwierzcie mi - usta posmarowane nią przetrwały ponad półgodzinne czekanie na środek lokomocji przy -18 C! Nie dość, że wargi mały swoją ochronę, to także dostały delikatny blask i połysk. Dodam, że produkt nie uczula, nie podrażnia, jest wydajny i łatwo dostępny. Jeśli jeszcze nie miałyście z ową pomadką styczności, to ewidentnie musicie coś z tym zrobić!
Ocena: 5/5 

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.
Miałyście?


Kathy Leonia

81 komentarzy:

  1. nie wiedziałam, że gal ma pomadki :D biała czekolada brzmi smakowicie... nigdy się nie spotkałam z taką pomadką :D zazwyczaj to jest po prostu - czekoladowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. usta wygladaja rewelacyjne ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się skuszona. Chociaż przy mojej częstotliwości smarowania pewnie nie przetrwa pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusząca :) Ja obecnie stosuję pomadkę, która delikatnie i fajnie maluje usta, ale niestety uwidacznia suche skórki i nie ma długotrwałego działania :(

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurde :) nawet nie wiedziałam, ze istnieją pomadki o takim zapachu!! lece po nia ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam białą czekoladę więc pomadke też pewnie bym polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, lubie takie pomadki szczegolnie zimowa pora :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kuszące i widzę że działanie dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko co ma białą czekoladę nie może być niedobre. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi pachnieć zabójczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ekstra, muszę kupić i się nią smarować, mój chłopak uwielbia białą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pomadki ochronne, jak rzuci mi się oko w sklepie chętnie ja wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię białej czekolady - ani smaku, ani zapachu.
    Więc obawiam się, że nie zaprzyjaźniłabym się z tą pomadką. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biała czekolada - brzmi niezwykle kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już sam tytuł mnie przekonał. ;] Ja używam wazelinę czekoladową.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się skład, może sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupiłam krem z witaminą A i stosuję na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam recenzję tej pomadki już jakiś czas temu u kogoś na blogu i wtedy się nią absolutnie podjarałam, miałam się porozglądać za nią, a potem zapomniałam :) Dzięki za odświeżenie pamięci takiej sklerozie jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już też gdzieś widziałam, ale mnie bardziej odpowiada wazelina i częste peelingi ust + maska z miodu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam ale już pragnę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio używam pomadki ochronnej Sylveco, ale ta brzmi bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Biała czekolada, ale ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obawiam się, że ze względu na moją miłość do białej czekolady byłabym skłonna zjeść tę pomadkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej pomadki, ale pokochałabym bym na pewno gdyby jakimś cudem znalazła się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurcze! Gdybym miała taką pomadkę to chyba popadłabym w otyłość, bo codziennie miałabym ochotę na białą czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę koniecznie przetestować tę pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wiem czemu ale przypomniala mi sie biala czekolada z aero? czy cos takiego taka bombelkowa co strzelala :3 maaaaaaaaaan

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna pomadka warto się nią zainteresować. Chociaż tak mogę mieć czekoladę. :) ciekawy blok pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspit.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Warta kupienia i wypróbowania. * Wróciłam właśnie ze spaceru z Pepą i trochę zmarzłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że nie jest o smaku ciemnej czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Raczej subiektywna, nasze oceny są zawsze subiektywne;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem czy tak smaczna pomadka byłaby u mnie na ustach długo :D

    OdpowiedzUsuń
  34. mmm dla tego zapachu warto ją kupić, a potem tylko całować:P

    OdpowiedzUsuń
  35. O, chętnie bym wypróbowała, lubię czekoladowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam białą czekoladę :) Ale zimą jednak stawiam na wazelinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam białą czekoladę, więc zapach na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Biała czekolada... kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak o aromacie białej czekolady to czuję, że na pewno bym ją polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam, ale chybe bede musiala sie nia blizej zainteresowac, bo ta czekolada mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ojej, ale cudo :)
    Chetnie bym taką pomadkę przygarnęła. To dobrze, że się u Ciebie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  42. Perfect product in Winter ! Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie pomadki lubię, gdzie skład jest bardziej olejkowy niż parafinowy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Brzmi... smacznie :) Ja mam wazelinę o zapachu czekolady, nie mogłam się oprzeć, by jej nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  45. muszę zrobiła taka pomadkę sama, dziś zrobiłam z nutelli :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O aromacie białej czekolady? Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  47. Opakowanie ma bardzo konsumpcyjne bym powiedziała. A do tego to takie słodycze, które nie tuczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiele pomadek znam, ale o zapachu białej czekolady nie miałam, kusząca propozycja - przyznaję:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam zajadać białą czekoladę! :D pewnie bym się skusiła, ale mam spore zapasy pomadkowe na chwilę obecną xd

    OdpowiedzUsuń
  50. ooojejju :) biała czekolada? nigdy sie nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kupuję, nie wiedziałam, że mają pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pewnie chciałabym ją zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  53. A więc... brzmi smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super, ze tak dobrze sie spisala i to przy takich temperaturach :)!

    OdpowiedzUsuń
  55. kiedyś uwielbiałam białą czekoladę, jakoś teraz nie jest dla mnie czymś nadzwyczajnym ;) ale poniuchałabym ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakoś nie przepadam za kosmetykami z czekoladą w tytule, choć mam płyn do kąpieli i jest niezły.

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajna recenzja. Ja kocham takie mazidełka, jednak nienawidzę smaku czekolady ani takich jakiś w pomadce czy błyszczyku (nawet cukierki, którą ma moja mama), lubię owoce i czy takie jak wanilia, cynamon.
    Ogólnie bardzo mi się podobało :D
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru