GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 20 stycznia 2016

963. Migawki świąteczne

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z migawkami świątecznymi.

Wiem, że już trochę ptaki grudniowe i wigilijne odleciały, ale nie miałam czasu wstawić owych foci wcześniej.

Dlatego też zapraszam na mała podróż w przeszłość, czyli do grudnia 2015, do czasów sprzed Wielkiej Śnieżycy i Wielkich Mrozów.

Zaczynamy:

ładna wiosenna trawa tej zimy

oświecony badyl!

zmarzlina

choineczka

zacny świerk wieczorową porą

droga bez powrotu!

świecidełka

Teraz Leon szykować będzie aparat, by jeszcze uchwycić styczniowe zaspy śnieżne!
Trzymajcie kciuki, by się śnieg nie roztopił do czasu sesji zdjęciowej.

Kathy

PS. Wyniki konkursu odnośnie lokosuszarki 4 w 1 będą jutro.

60 komentarzy:

  1. Oj było bezproblemowo i wszyscy narzekali:p Świerk śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę śniegu! :P ale na zdjęciach zawsze tak ładnie wygląda.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nienawidzę śniegu ale fakt.że na zdjęciach wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oświecony badyl z Oświecenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie teraz aura jest świąteczna, więc zdjęcia pasują:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta, święta i po świętach...

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetne oko,powinnaś profesjonalnie zająć się fotografią!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie powspominać, mignęło szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia. teraz jest biało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdjęcia nadają dobry klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uchwyciłaś fajny klimat, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, przykuwają uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też było szaro, buro i ponuro ;/ Na szczęście jest wreszcie biaaaało :D

    OdpowiedzUsuń
  15. heh, ja mam obsesje na punkcje zdjęć :) chodź do dyspozycji mam tylko telefon to bardzo lubię fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobało mi się zdjęcie tego świerku , fajny kolor przybrał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten prześwietlony badyl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świerk wieczorową porą świetnie wyszedł :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja się ciesz, że juz po świetach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje podpisy pod zdjęciami są niesamowite :D Świerk wieczorową porą wyszedł bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłe utrwalenie minionego roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda tylko, że podczas Świąt nie było śniegu.... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na więcej zdjęć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. To kwestia godziny-dwóch, zależy jakie mam chęci! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie śniegu pod dostatkiem.
    Święta,,, jak ten czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zacny świerk wieczorową porą - przepiękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne fotki, dobrze że zrobiło się w końcu biało:)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie dzisiaj snieg po kolana. Jedyny zadowolony domownik to moj pies :D

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie nie ma dużo śniegu, ale pada. Śnieg się chyba szybko nie stopi, tak zapowiadają prognozy. * Ppea siedzi przy oknie i szczeka, nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  31. zacny świerk wieczorową porą trochę tajemniczy, ale to nic przy tej tajemniczo brzmiącej drodze bez powrotu. Czuję się zaintrygowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię śnieg, ale jak nie topnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oswiecony badyl rzadzi ;D Czekam na zdjecia zasp, u nas bez sniegu wciaz. Cos tam niby popruszylo, ale za cholere sie nie utrzymalo ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. niby to było niedawno ale w sumie to już mam wrażenie jakby troche czasu zleciało :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Faktycznie trafiłaś w porę z tymi zdjęciami :D

    OdpowiedzUsuń
  36. what a lovely post my dear
    your style is so inspiring
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  37. Badyl najlepszy;) Czekam na kolejną śniegową sesję;)

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja czekam na jakieś śnieżne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też ostatnio starałam się uchwycić co nieco, ale u mnie sam śnieg :D
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zacny świerk mi się najbardziej podoba ;) i z wyglądu i z nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne migawki :D
    Trzymam kciuki, za śnieg :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com
    PS. Pomimo wszystko podam adres, nie będziesz musiała się wysilać :D
    PSS. I follow you :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia :)
    U mnie teraz jest dużo śniegu. Mam nadzieję, że tak szybko nie zniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak spadł śnieg, to dopiero można teraz poczuć klimat świąt!❤

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru