GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 7 stycznia 2016

950. Włosowa aktualizacja - styczeń 2016.

Witajcie!

Dziś kłaków pora.

Gwoli wyjaśnienia: aktualizacja w grudniu nie było, bo nic z włosiskami się specjalnego nie działo.

Teraz w sumie też po staremu.
Włosy sobie rosną, trochę puszą się, trochę kręcą.
Wypadają w ilości ok. 15 sztuk dziennie.

Przeżyły jednakowoż Wielkie Mrozy i nauczyły się ponownie, z pokorą, korzystać z usług czapki i kaptura.

Małe zatem porównanie.

Tak było w listopadzie 2015:



Tak jest teraz w styczniu 2016:






Dane poglądowe: 

Długość: ok. 63 cm  (mniej więcej 2 cm ciach-ciach)
 Skręt: wywijas kitkowy.
 Kolor: blondo-rudo-coś.
 Stan: walczę z ŁZS...
Grubość: ok. 7 cm
  Częstotliwość mycia: co 2/3 dni myję
 Olejowanie: raz na tydzień olejkiem Babydream: Klik!

Produkty używane do pielęgnacji: te same co od pół roku itp: Klik!

A u Was co u kłaków słychać?

Kathy z Leonem

PS. Nie wiem, czy nie lepiej dawać aktualizację włosisków co dwa miesiące.

Co o tym sądzicie?

67 komentarzy:

  1. MMM jakie zdrowiutkie, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na moje to ślicznie wyglądają. Ja wolę co miesiąc oglądać Twoje kłaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U moich kłaków ok :) Myję codziennie:) Masz piękne włosiska.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne , wyglądają na gładsze niż poprzednio ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak włosy to Ty nasz cudo! Ja zawsze zapuszczam, jak już mam dłuższe, za ramiona znacznie, coś mi odbija i ścinam spoooooro.
    Kilka miesięcy temu dopiero mi odbiło, jak z brunetki w blondynkę się zrobiłam. W grudniu wróciłam mniej więcej do swojego ciemnego koloru. Teraz się smaruję maską z kallosa, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale długie, zazdroszczę. :D chociaż moje też w końcu cierpliwie zapuszczać. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię blog Kosmetyczne pokusy i odwiedzam posty :)

    https://chicporadnik.blogspot.com/2016/01/looks-anastasia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! a mnie ostatnio sporo wypadały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty też masz ładny kolor włosów. Te refleksy świetnie muszą wyglądać w koczkach czy warkoczach:)
    A aktualizację rób tak często jak chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są i widać różnicę w napuszeniu. Ja jestem pod wrażeniem :) A co do moich włosów to mam ostatnio problemy z bardzo podrażnioną skórą głowy, piecze, swędzi i jest zaczerwieniona ;/ Od kilku dni stosuję jakąś emulsję i szampon Eucerin, a jak to nie pomoże to chyba muszę iść do dermatologa bo oszaleję.

    OdpowiedzUsuń
  11. 15 sztuk dziennie to bardzo dobry wynik, skoro norma jest do 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają tak okazale, że aż nie mogę się przestać na nie patrzeć :D Moim włosom wiele jeszcze brakuje do takiego stanu, no i wypadają nagminnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, marzy mi się taka długość! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wow jakie masz długie ja krotsze i ciemniejsze, moje dostaja tylko szampon do wlosow farbowanych i czasem nakladam na nie jedwab :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać zmianę na lepsze, myślę, że powinnaś olejować włosy 2 razy w tyg.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie tak samo, od miesięcy używam tych samych kosmetyków :p ale masz długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz jakby mniej się puszą, lepiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja właśnie na kudły mam odżywkę nałożoną:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wydaje mi się, że jest duża różnica między włosami teraz a dwa miesiące temu, na pewno puszek jest mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie, ładnie:) Ostatnio zaniedbałam włosy, na szczęście za bardzo tego nie widać:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest różnica :) ładne, naturalnie wyglądające włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie się falują:) Zazdroszczę tych 15 wypadających włosów, bo u mnie jest więcej...

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje włosy mają się dobrze. Twoje ładnie wyglądają. * Pepa właśnie patrzy przez okno na śnieg, później będzie po nim biegać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne włosy! Ja swoje też staram się myć co dwa/trzy dni. Kiedyś myłam codziennie, ale zrozumiałam, że dodatkowo je w ten sposób niszczę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dbam jak mogę i chyba mają się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja się pochwalę: doprowadziłam moje włosy do stanu niewypadania :) no, wiadomo coś tam na szczotce jest, ale kłębka się nie wyrzeźbi :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają o wiele lepiej! Podziwiam i zazdroszczę, że wypadają w tak małych ilościach :) Moje wypadają w takim tempie, że niedługo będę musiała się czesać na pożyczkę..

    OdpowiedzUsuń
  28. Zmian ana zdecydowanie na lepsze! Włosy wydają się być bardzo gładkie! Piękne długie..:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zmian ana zdecydowanie na lepsze! Włosy wydają się być bardzo gładkie! Piękne długie..:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne włosy i ta dłuuuuuugość!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmiana zdecydowanie na plus. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko ma w sobie piękno, tylko nie każdy potrafi je dostrzec/wydobyć.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądają o wiele lepiej niż w listopadzie - śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądają zdrowo, aż zaczynam zazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie napisałaś ten post, aż się uśmiałam :D Na zdj z teraz są o wiele zdrowsze :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie się włoski prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę widać pozytywną zmianę. ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ Ci zazdroszczę tych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoje włosy wyglądają pięknie, Leonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Długie włosy są fajne :) Choć moje czasem mnie denerwują i mam ochotę jednym ciachem je skrócić (mam na mysli ciach nozyczkowy oczywiscie a nie ciacho :D) A włosy Twoje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mysle ze co 2 miesiace bedzie lepszy efket, bo teraz wygladaja super, zdecydowanie lpeiej niż w listopadzie :) a moje wlosy rosna i rosna i rosna bo aktualnie je zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz cudne włosy, szczerze zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za odwiedziny u mnie! :)

    Przyznam, że jestem niechętnie nastawiona do blogów urodowo-kosmetycznych, ale... Twój tej całkiem fajny! Podoba mi się! Polubiam! :)

    POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo lepiej ! O wiele mniej spuszone i skręt mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, widać zmianę :) Masz śliczne włosy, bardzo zazdroszczę Ci długości i grubości kuca :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie miałam nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru