GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 21 stycznia 2016

964. Wyniki konkursu z lokosuszarką 4 w 1!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z radości postem pełnym.

Do jednej z Was uśmiechnął się Leon i obdarować ją raczyć będzie tym oto sprzęciwem:











Spośród wielu zgłoszeń i słów zachęty, najbardziej urzekła mnie ta poniższa pannica:

1. Obserwuję jako: Czarna Kawa
2. Mail: edyta_to@wp.pl
3. Chcę wygrać loko-suszarkę 4 w 1 bo... Rety! Jestem fanką takich bajerów, a tak się składa, że nie mam w swoich zbiorach ani jednego. Takie 4w1 to już coś haha :D. Miałabym jeden sprzęcior ale tak jakby 4. Fajna matematyka :D, uczonym się o niej nie śniło :P. Do tego na pewno nie używałabym tego "cacka" sama. Jako, że w domu jesteśmy 3 babki to na pewno każda z nas ucieszyła by się z takiego gadżetu :-). Czyli gdybym wygrała sprzęcik 4w1, w moim domu wystąpiła by potrójna radość :P. Mama na pewno suszyła by namiętnie włosy, ja zakręcała loczyska na lokówce, a siostra miziałaby się szczotą, bo lubi drapańsko :P. Znalazłam jeszcze jedno zastosowanie... Mężczyźni z reguły "boją się" skomplikowanych, wielofunkcyjnych babskich sprzętów, więc straszyłabym chrapiącego nocą narzeczonego, że zakręcę mu loki na plecach ;-) [oj materiału trochę ma... człowiek-wilkołak?].
4. Baner: TAK pasek boczny http://kreconowlosaa.blogspot.com/
5. Blogroll: nie

Droga Czarna Kawo, niech ów sprzęt fikuśny służy Twej rodzinie setki długich lat!



Czekam na maila od Ciebie: kathyleonia88@gmail.com
Jeśli w przeciągu 3 dni się ze mną nie skontaktujesz, wybiorą inną personę.

Kathy Leonia

59 komentarzy:

  1. ŁOHOOOOOOOOOOOOOOOOO! Już lecę meilować i nie mogę wyjść z osłupienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Kawie, i to Czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw na konkurs. :D
    I gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. haha uśmiałam się jak przeczytałam o człowieku wilkołaku :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By wilkołak wiedział, że o nim piszę... :D hahaha

      Usuń
  5. Gratulacje dla Czarnej Kawy :)
    Super nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni :p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja to mam tak, że jak od razu nic nie napiszę, to wiem, że zapomnę.
    Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa wypowiedź :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo gratulacje, fajny sprzęt :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetny prezent można było u Ciebie otrzymać. ;) rewelacyjny bajer, a pani zwyciężczyni napisała tak pięknie, że też bym się nie wahała nad jej wygraną, czego też serdecznie gratuluję! ;)
    i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. serdeczne gratulacje dla zwyciezczyni

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :D ja już w domu mam identyczny sprzęt :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni nagrody. * Miłego wieczory życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna nagroda :)
    Gratulacje dla zwycięzcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. great post honey<3
    kisses from germany, laura ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, ta nagroda jest naprawdę bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :D
    Jednak taki sprzęcik to bajer :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Loki na plecach narzeczonego - dobre :D! Gratulacje :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow nagroda super! :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru