GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 24 stycznia 2016

967. Zrób sobie: maseczka oczyszczająca do cery tłustej z białej glinki, oczaru wirginijskiego i wody lawendowej.

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z potrzebnym instruktażem do zrobienia mazidła wyśmienicie działające na tłustą cerę.

Będzie to maseczka oczyszczająca do cery tłustej z białej glinki, oczaru wirginijskiego i wody lawendowej.
Tu ona w akcji na facjacie: Klik!

Potrzebne substancje:

Biała glinka 3 łyżki
Oczar wirginijski 1 łyżeczka
Woda lawendowa 1 łyżeczka
Woda przegotowana 1 łyżeczka

Czynności:

Do pojemniczka po kremie wkładamy białą glinką, dolewamy oczar, wodę lawendową i wodę przegotowaną.
Mieszamy do uzyskania gładkiej masy.
Przechowujemy w lodówce.
Taka porcja wystarczy na ok. 5 zastosowań.

Gotowy produkt powinien wyglądać tak:



Na dłoni:

Na twarzy:

Czemu potrzebne były nam powyższe składniki?

Mała encyklopedia wiedzy:

1. Biała glinkałagodna, idealna do skóry wrażliwej, tłustej, suchej, dużo wapnia i magnezu, pomaga w leczeniu stanów zapalnych i wyprysków, stymuluje krążenie krwi, oczyszcza, odkaża, złuszcza martwe komórki, oczyszcza skórę 
2. Oczar wirginijski - hydrolat: świetny dla cery tłustej; oczyszcza i ściąga rozszerzone pory, zmniejsza wydzielanie sebum, poprawia ukrwienie, obkurcza naczynia krwionośne (cera naczynkowa i nadmiernie zaczerwieniona), przeciwzapalny, antyoksydacyjny, antyseptyczny, zmniejsza rozszerzone pory, nadaje się co cery alergicznej, można używać do mgiełek do włosów. Dozowanie: 5-100% 
3. Woda lawendowa -  koi, ochładza, łagodzi, przeciwzapalny, antybakteryjny, dobry dla skóry trądzikowej, dla wszystkich typów skóry, idealny dla tłustej i mieszanej 
4. Woda przegotowana - do połączenia wszystkich składników.

Gdzie kupić powyższe składniki?

Na pewno ucapicie je na stronach tzw. półproduktów, czyli np. na ZSK.

Biała glinka: Klik!
Oczar wirginijski: Klik!
Woda lawendowa: Klik!

Maseczka z powyższych produktów nie dość, że jest wykonana z naturalnych składników, to jeszcze jest ukręcona przez Was samych, a jej działanie jest naprawdę znakomite dla osób posiadających tłustą cerę.
Ja się w owej ziomce zakochałam i będę używać jej regularnie.

Wypróbujecie powyższy przepis na miksturę?

Kathy i Leon

58 komentarzy:

  1. Uwielbiam glinki <3 świetnie działają na "świecenie się " ;) chyba sobie dzisiaj zrobie tylko ja mam zielona w domu ale zaopatrzę się w jeszcze jakąś bo są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mojej cery nie pasuje, ale cieszę się, że Tobie odpowiada i jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mazidełko wydaje się być przyjemne, będę próbowała je zrobić. Kliknęłam w linki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że ma same naturalne składniki. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziękuję, nie mam tłustej cery ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Białą glinkę mam ale reszty rzeczy nie :) Wykombinuje coś podobnego :) Uwielbiam glinki !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam białą glinkę w formie gotowej pasty, bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dzisiaj myślałam o maseczce oczyszczającej :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny naturalny przepis:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie glinki to moje ukochane! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, że najlepsze są właśnie takie maseczki robione ale ja jestem za leniwa ;) niestety

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała Składniki napewno bym zrobiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam sama robić maseczki :D
    Na pewno wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiła bym, ale nie mam żądnego z tych składników, no ewentualnie wodę przegotowaną. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam białej glinki, ale też póki co nie kupię, bo mam jeszcze sporo zielonej. Bardzo mnie zaciekawiłaś natomiast wodą lawendową. Ja mam suchą skórę, więc do glinki zawsze daję poślizgacza

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy przepis, mi jednak nie chciałoby się robić maseczki :D Wolę kupić, zwłaszcza, że nie posiadam żadnego z tych składników.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydała by mi się taka maska chociażby ze względu na pory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety rzadko nakładam maski - a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  19. idealna maska dla mojej skóry. Musze ją wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam glinek, ale już w gotowych maseczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy blog :) Napewno sporo się od Ciebie nauczę pod względem pokus :)).
    Gdybyś chciała mieć dostęp do mojego bloga to pisz śmiało maila w tej sprawie. deszczowenoce@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuszą mnie te naturalne składniki, które są świetnie dopasowane do potrzeb mojej skóry, ale wolę korzystać z gotowych kosmetyków. Mniej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja muszę w końcu sprawdzić wodę lawendową, słyszałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię tworzyć takie domowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie ją sobie przyrządzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, coś dla mojej skóry :) Jak dotąd używałam tylko glinki zielonej. Jest ok!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł na domową i skuteczną maseczkę :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Maseczki glinkowe uwielbiam:) Mam wrażenie że tylko po nich widać naprawę efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mazidł.com mają wszystkie półprodukty do takich mikstur.

    OdpowiedzUsuń
  30. Siostrze by się to przydało;p

    OdpowiedzUsuń
  31. O proszę, może wypróbuję ją na swoim bracie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy ja ostatnio miałam maseczkę na twarzy... :p

    OdpowiedzUsuń
  33. uuuu działa i to własny zrobiony kosmetyk hmmm to fajnie człowieka cieszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Akurat ja mam tłustą cerę, więc coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj, chyba muszę zajrzeć na ZSK i kupić parę rzeczy do zrobienia tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję w zakładkach, bo dla mnie maseczki z glinek to wciąż czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny przepis na maseczkę. Bardzo lubię glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam cerę mieszaną i bardzo ciężko ją zadowolić :( Ale domowe masczki są jedne z najlepszych ! :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  39. lubię takie maseczki domowej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialna! Tylko nie wiem skąd dostać takie składniki...

    OdpowiedzUsuń
  41. nigdy nie robiłam sama sobie mazideł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Trza bylo wczesniej Lonek pisac, na dniach zlozylam juz zamowienie polproduktywne ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. Glonek używam rzadko, bo moja cera nie jest tłusta. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Glinek, a nie glonek. ;) Literówka się wkradła i śmiesznie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe :D
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru