GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 4 stycznia 2016

947. Paznokcie na dziś, cz. 15

Witajcie!

Dziś po raz kolejny w roli głównej pazury będą.
A dokładnie ich niebieski odcień.

Oto jak wyszło:







Użyty ziom:

miniaturka OPI z serii Miasta Świata



To ostatnia już miniaturka z mojej serii OPIowej.

Podobnie jak poprzedni jego bracia i ów niebieściutek zachwycił mnie swą trwałością (standardowo dla OPI ok. 6 dni bez odprysków), piękną barwią i niesamowitym - wręcz jakby żelowym - skrzeniem się na szponach.

Jeśli do tego dodać szybkość wysychania, mało uciążliwy zapach i ekonomiczną pojemność - och i ach.

Niedługo spodziewajcie się recenzji całości miniaturek owych.

A Wy co na pazurach dziś macie?

Kathy i niebieski Leon

PS. Tak wiem zalewam skórki.
Mam tego całkowitą świadomość.

PS2. Przepis na muffinki leonowe pojawi się w weekend.

69 komentarzy:

  1. Niebieski to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor, podoba mi się. :)
    Ja już 3 tyg. mam tipsy i kolor ten sam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pazurki:) Bardzo podoba mi się niebieski lakier, ale kiedyś miałam taki i po zmyciu moje paznokcie były brązowe:/ A teraz mam GR nude matowy na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek. Pięknie się prezentuje na Twoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek:). Moje pazurki są teraz "nagie" :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor :) Podoba mi sie na kimś, ale sama dobrze w takich nie czuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam taki niebieski na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak maluję paznokcie to też często zalewam skórki, a potem przez pół dnia próbuję je doczyścić, co idzie kosztem lakieru na paznokciach :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor lakieru jest piękny!:) mam tylko dwa opiki i są bardzo ok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor , lubię Opi za dobre krycie :-) Ja mam dziś fiolet z tej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak zachwalasz OPI, że może kiedyś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. letni kolor :) średnio lubię niebieski na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. O jakie już długie pazurki <3 Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i pięknie. Niczym Elza z Krainy Lodu (bo wiesz, ja to tak w dzieciowych klimatach ;) )

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz ten sam problem ze skórkami co ja, więc już się nie czuję osamotniona. ;)
    u mnie na pazurach ostatnio nic się nie dzieje, są za kruche coby je malować
    a na przepis poczekam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kolor :), szczególnie jako tło do stempli by się nadawał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No fajne taki niespotykany niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 6 dni bez odprysków? dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny ten niebieski! Ja dziś wiosnę wymalowałam, bo mi zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny kolor, który na moich paznokciach jak na złość nie chce się pięknie prezentować. Może mam zbyt trupią cerę do takich kolorów. :D Wyczekuję przepisu!

    OdpowiedzUsuń
  21. mega mi się podoba ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor bardzo ładny, intensywny ale bez przesady! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj nie mój kolor ale ładnie się prezentuje nawet na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się kolorek :) lakier nie odpryskuje nawet po myciu naczyń itp.?:>

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam beż na paznokciach, a Twój niebieski kolor jest ciekawy. * U nas rano było -17 stopni :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolor
    Mam najwięcej lakierów w odcieniach niebieskiego
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny kolor, uwielbiam wszelkie niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny kolor paznokci ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny kolor, e tam skórki mam to samo, czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się zaczęłam bawić w hybrydy, o wiele leeeeeeeeepiej, już nawet nie chcę wracać do zwykłycj lakierów. Lakier na paznokciach w idealnym stanie to mój priorytet. :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładniusi kolorek! I nie wiem, co na tyle buteleczki robi nazwa miasteczka niedaleko mnie, ale niech będzie XD
    Aktualnie nie mam wcale pomalowanych paznokci, bo teoretycznie - nie mogę mieć w pracy pomalowanych paznokci, ale w praktyce chodzi o to, że mi się ostatnio strasznie połamały i musiałam je ściąć bardzo na krótko, więc malowanie ich nie miało sensu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolorek :3 Lubie miętowe odcienie w lakierach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam obecnie czerwone hybrydki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego. ;] W tej chwili na moich paznokciach znajduje się jedynie lakier bezbarwny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziś na paznokciach nie mam nic ale chyba jutro sobie jakoś pomaluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny, lubię takie kolory ale na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie czarno-szaro.
    Muszę sobie w końcu kupić jakiś lakier z OPI, żeby wypróbować, tylko oni mają tak wiele pięknych kolorów, że nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny kolor :) Kojarzy mi się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam nawet pazura jednego całego w cyrkoniach :D

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczny kolorek, uwielbiam błękity na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kolor!
    Tyle dobrego naczytałam się o lakierach OPI, że powinnam je chyba w końcu wypróbować ;D
    Będę wypatrywać przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. kolorek mi się podoba :) Ja mam teraz czerwone pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziś mam zamiar pomalować na czerwień pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś nie lubiłam niebieskich kolorów, ale jakoś ostatnio coraz bardziej zaczynają mi się podobać ;) Ja mam u siebie róż w połączeniu z szarością ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja na swoich mam tylko odżywkę. Od kilku miesięcy paznokcie tak bardzo mi się łamią, że nawet nie mam co malować. Kolor bardzo kobiecy, prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny kolor. Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru