GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 29 stycznia 2016

972. Na piątek!

Witajcie!

Dziś - zamiast spodziewanych słodkości - będzie coś alkoholowego.

Drink ów, roboczy nazwany Ananasowcem, to połączenie szampana oraz ananasów z puszki.
Brzmi banalnie prosto do wykonania, natomiast smakuje wręcz luksusowo!

Oto co będziemy potrzebować do wykonania niniejszego dania:


od lewej: ananasy puszka, ok. 5 zł, Żabka; krakersy ostre pikantne - co by mieć zagrychę; szampan ruski, ok. 6 zł, Biedronka

Tu wkładamy ananaski:


 Blendujemy wszystko - łącznie z syropem - na ładny mus:


Tu mamy zagrychę w międzyczasie przygotowań:


Po zblendowaniu ananasów, dodajemy je do wysokich szklanek i w proporcji 1/3 łączymy z szampanem.
Prosta matematyka: 1/3 soku z ananasa, 2/3 szampana.



Drink najlepiej smakuje z kostkami lodu.

A najlepsze w nim jest to, że nie powoduje kaca rano, bo - dzięki obecności ananasa - ma mnóstwo witaminy C, która wspomaga trawienie %!
Zdrowy alkohol - to lubię.

Wypróbujecie?

Kathy i ananasowy Leon

68 komentarzy:

  1. Nigdy o takim drinku nie słyszałam, ale brzmi smakowicie, więc pewnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo rzadko piję alkohol, bo nie przepadam ale takie coś może bym skosztowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, niestety nie pijam alkoholu, nie lubię tego smaku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to nie dla mnie. Łyk szampana i głowa boli mnie tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowy alkohol,, rozbawiłaś mnie :D ale na pewno kiedyś spróbuje chociaż nie jestem fanką szampana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tego drinka, ale też nie przepadam za szampanem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na drinka :D
    Na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę wypróbować! akurat zostanie mi kilka ananasów po obiedzie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie szampana z owocami, ale z ananasem nigdy nie próbowałam :D Koniecznie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja akurat i szampana i ananasa za bardzo nie lubię ;) ale dla miłośników tych składników to na pewno ciekawe doznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kokosa by się dodało i prawie jak pina colada xDDd kuszący przepis!

    OdpowiedzUsuń
  12. uuu poszalałaś-przyłączam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc to standardowy ruskacz to mój ulubiony trunek hahaha. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a w życiu bym na to nie wpadła ! muszę wypróbować :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki zdrowy drink - muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, musi być pyszny <3 Ja próbowałam coś podobnego tyle że mus z puszki brzoskwiń zmrożony i do tego szampan, również bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę koniecznie wypróbować bo brzmi smacznie, a potem zarezerwuję wizytę dla siebie i ananasowego Leona w AA hehe. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuję się zaproszony na takiego drinka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o takim drinku nie słyszałam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie spróbuje ;) Lubie i szampana i ananasy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie w domu tylko grzane wino :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej zainteresowało mnie opakowanie po M&M's w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy drink,uwielbiam ananasa, ale najczęściej jem świeżego:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi niesamowicie, muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  25. mnnn brzmi na prawdę smakowicie, chętnie wypróbuje taki miks :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Omg! Pierwszy raz słyszę o takim połączeniu ale musi byc obledne! Próbuje ! I na jednym chyba sie sie skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. OOO co za mieszanka wybuchowa ale jakże interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie piję, to chrupię krakersy :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety jedyny alkohol, który toleruję to wódka z colą :(

    OdpowiedzUsuń
  30. jak ja danwo ananasa nie jadłam !

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę spróbować, brzmi interesująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ananasów w drinkach i ogolnie napojach nie lubię. Ale takiego świeżego chętnie bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pewnie świetnie smakuje. Spróbuje za jakieś 3 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale pysznie, jutro robię choćby miał mnie mikser poharatać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mmm brzmi dobrze! u nas dzis impreza wiec tez siedzimy w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy pomysł na drinka, spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy pomysł na drinka, spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie chcesz widzieć co ja miałam na piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nieźle kombinujesz ;) Nie wpadłabym na to.

    OdpowiedzUsuń
  40. O tak! Ruski szampan z owocami to jest to!:) Ja go najczęściej mieszam z sorbetem truskawkowym Grycana (dodaktowy + to piękny kolor). Z ananasem jeszcze nie piłam, ale może i się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szampana z ananasem jeszcze nie piłam. Ale trzeba spróbować, dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru