GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 3 stycznia 2016

946. Leona ma 3 lata!

Witajcie!

Dziś wiekopomna chwila.
Leon i jego Kosmetyczne Pokusy kończą zacny trzeci rok żywota swego.

Jest to dla mnie, jako autorki, powód do niezwykłej dumy i chluby.
Kocham to miejsce miłością wszelaką, myślę o nim praktycznie od rana do wieczora, każdą chwilę spędzając z aparatem i notatnikiem, chwytającym myśli na kolejne posty.

Rok 2015 był dla bloga momentem ważnym, pełnych radosnych chwil i pozytywnych zaskoczeń.
Udało mi się nawiązać kilka wspaniałych współprac kosmetycznych (Klik!Klik!Klik!Klik!Klik!Klik!), napisałam pierwsze artykuły na tzw. zamówienie (Klik!), byłam także na cudownym spotkaniu blogowym w Łodzi (Klik!Klik!).

Co mogę rzec więcej.
Uwielbiam blogowanie i czuję wewnętrznie, że jestem do tego po prostu stworzona.
Chciałabym bardzo, aby blog stał się stałym źródłem dochodu mego...
Mam nadzieję, że to się uda.

Teraz może małe podsumowanie.

Napisałam 946 postów, co daje mniej więcej post co 0,86 dnia.
Otrzymałam 35 821 komentarzy, co daje mniej więcej 32 komentarzy dziennie.
Odwiedziliście mnie prawie 442 000 razy, co daje mniej więcej 403 wizyt dziennie.
Jest ze mną 511 osób, co daje mniej więcej 0,46 obserwatora dziennie.

Cóż mogę rzec, dziękuję i proszę o więcej!

Dla zachęty:




Kathy Leonia

PS. Ktoś chce przepis na muffinki?

81 komentarzy:

  1. Jej!
    Ogromne gratulacje i wszystkiego najlepszego z okazji tych 3 urodzin! ;) Oby było ich najwięcej! Uwielbiam tu wpadać :) Sto lat! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Życzę Ci dalszych świetnych pomysłów, kolejnych obserwatorów, jeszcze więcej wyświetleń, pozytywnych komentarzy, owocnych współpracy i abyś mogła żyć tylko ze swojej blogowej działalności:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mam marzenie by wpisac sobie w cv zawod: bloger :D

      Usuń
  3. zycze wiecej jeszcze bardziej owocnych lat dla Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat Leonie :-) Kolejnych owocnych współprac i testowania świetnych kosmetyków:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! Życzę kolejnych, owocnych latek na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego! Samych radości z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej Leon ale pyszności!
    Gratuluję i życzę wielu owocnych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne babeczki! Gratuluję owocnych trzech lat i życzę by Twój blog rozwijał się jeszcze bardziej i by spełniał Twoje oczekiwania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje rocznicy! A muffiny mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat sto lat!
    oby więcej takich rocznic.
    i oczywiście przepis chcę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i spełnienia tych wszystkich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super,gratuluję i życzę jeszcze więcej dobrych lat bloga:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawaj przepis na muffiny! :) Gratuluje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejnych 3 lat blogowania - a później kolejnych - i kolejnych - i kolejnych :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego na dalszej drodze blogowania :)Poproszę przepis na babeczki i...super bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i jestem pełen podziwu za konsekwencję, za pomysły, za humor i oczywiście za bezbłędny język - to ostatnie jest takie rzadkie ostatnimi czasy...
    Życzę kolejnych wielu lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnim, mniam, dawaj mufinkę!
    Gratuluję statystyk i życzę Ci jeszcze większych! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 lata to już sporo czasu, ale życzę kolejnych 3 i nawet 33. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję kochana wytrwałości. Osobiście zastanawiam się nad chwilowym zawieszeniem mojego bloga bo mam strasznie mało czasu...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nasze blogi są rownolatkami :D
    Wytrwałości kochana!

    A przepis chce!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie szczere osoby ! :) Ja za miesiąc też mam 3 latka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję, piękne i smakowite muffinki

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Kochana i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, mój blog dobija pomału do 4 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Babeczki dla nas w podziękowaniu? :D Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z całego serduszka gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i baw się dobrze przez wiele następnych lat. Dobrze mi jest u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja poproszę przepis, uwielbiam mufinki! Gratuluje wytrwałości oraz nawiązanych współprac :* Oby dalej szło Ci tak świetnie :D !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę dalszych sukcesów :) :* muffinki wyglądają smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje :D

    Świetne wyniki i tak dalej, nie jeszcze lepiej :*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę same sukcesy. Oby blog stał się Twoim głównym źródłem dochodu w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  32. :-) a czy naprawdę statystyki są AŻ TAK ważne? Czy nie chodzi o zwykłą przyjemność blogowania?
    Piszesz o zarobkach z bloga..cóż, mnie akurat takie blogi..zniechęcają, ja szukam w blogosferze pasji a nie "słupów reklamowych", no ale każdy robi jak uważa i chce..;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. statystyka tak dla informacji została podana ;)
      nie zarabiam na blogu, natomiast - czego nie ukrywam - chciałabym mieć dwa w jednym czyli pasję i pracę.

      Usuń
    2. ;-) poniekąd to rozumiem-sama jako nauczycielka mam dwa w jednym ;-). Ale uważaj-czasem praca z pasją zmienia się w przekleństwo ;-).

      Usuń
  33. Gratuluję! :))
    Ja poproszę o przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś moim mistrzem z napieprzaniem z postami ;D I niechaj tych lat tu z Tobą będzie milion :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratki! Życzę Ci by Twój blog stał się źródłem dochodu Twego który pozwoli na życie dostatnie i realizacje pokus.... nie tylko kosmetcznych.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak bardzo Ci gratuluję! Podziwiam Cię niezmiernie i odrobinę zazdroszczę. Obiecałam sobie w tym roku poświęcić więcej czasu na bloga, o ile moje maluchy mi pozwolą. Może kiedyś Cię dogonię :D A póki co życzę Ci kolejnych sukcesów, niegasnącego zapału, fajnych pomysłów i masy czytelników. A no i tych zarobków, żebyś była nie tylko sławna ale i bogata :D

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja gratuluję tych trzech lat i również proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe wyniki statystyk!!!! Są urodziny - muszę być więc też życzenia!!! ;)

    - DALSZEGO ROZWOJU BLOGA
    - JESZCZE WIĘCEJ WSPÓŁPRACY I CIEKAWYCH PROJEKTÓW
    - NIEPRZEMIJAJĄCYCH POMYSŁÓW
    - JESZCZE WIĘCEJ OBSERWATORÓW
    - JESZCZE WIĘCEJ KOMENTARZY
    - NIEUSTAJĄCEJ PASJI
    - KOLEJNYCH LAT...

    GRATULUJĘ I WSZYSTKIEGO DOBREGO ŻYCZĘ!!! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje kochana i wszystkiego najlepszego ! ;D wytrwałości w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :))) No i zrealizowania wszystkich planów :))) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Oby jeszcze więcej takich lat! <3 i życzę spełnienia tych wszystkich blogowych marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu Leonie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Wielkie gratulacje;) I życzę dalszych sukcesów w blogowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z chęcią zjadłabym te muffinki! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję ��

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję, życzę kolejnych długich lat blogowania i poproszę o przepis arletunialalunia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja poproszę same muffinki ;) W takim razie życzę spełnienia tych marzeń. Po przeczytaniu relacji ze spotkania w Łodzi mam nowe marzenie. Chciałabym kiedyś wziąć udział w czymś takim!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolejnych udanych lat blogowania!:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. A więc sto lat!!!! :) i dalszych sukcesów w blogowaniu :) :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje i życzę kolejnych lat takich sukcesów, wytrwałości w prowadzeniu bloga, oby wciąż przynosił Ci radość, a te liczby z dnia na dzień rosły jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję! To ogromny sukces, życzę kolejnych i mam nadzieję, że kiedyś osiągnę chociaż w połowie taki ;)
    Babeczki wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow! Gratuluje z okazji urodzin i zacnych ststystyk które cieszą. Życzę Ci wielu sukcesów w blogowanie i zapraszam w moje skromne progi jeśli masz ochotę :) Będę odwiedzać pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje! Życzę Ci kolejnych sukcesów oraz ogromnej radości z tego, co robisz :)
    A babeczki wglądają bardzo apetycznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. Leonku, życzę Ci kolejnych wspaniałych lat blogowania, owocnych współprac i całej rzeszy wiernych czytelników. Niech Ci się wiedzie! :)

    Ps. Ja bym chętnie takie muffinki zjadła :D no, dobra, mogłabym też je upiec;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Muffinki ;) Mniam ! Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje dla Ciebie i 100 lat dla Twojego bloga, kochana :) Życzę Ci wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  57. yummy yummy ;) xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknie! Gratuluję! :) Kolejnych tak wspaniałych latek! :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)))) oby tak dalej, albo jeszcze lepiej!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję! :)) kolejnych 3 lat i więcej!

    OdpowiedzUsuń
  61. Spóźnione, ale bardzoooo szczere gratulacje:)))))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru