GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 27 stycznia 2016

970. Przesyłka od Arletuni!

Witajcie!

Dziś spieszę do Was z postem radości tak wielkiej, że nawet serce me tego nie ogarnia.

Mianowicie kilka dni temu przyszła do mnie pewna paka.
Owa przesyłka to wygrana w rozdaniu u Arletki:

Oto jak paka wyglądała:


A to było w środku:


W całej okazałości:


Znaki firmowe:




Zameczek:


I wnętrze:



Torba jest piękna, klasyczna, elegancka i niezwykle szykowna.
Wszystko, co najpotrzebniejsze się do niej zmieści.

Wykonana jest z bardzo dobrej jakości skórki, niezwykle starannie i z precyzją z każdym detalu.
To takie piękne, torebkowe cacko, że aż żal je użytkować!
Na razie tylko gapię się nań i wzdycham do niej.

Arletko kochana, dziękuję!

A Wy co ostatnio dostałyście?

Kathy i Leon

86 komentarzy:

  1. gratulacje :) ja niedawno wygrałam książkę agaty christie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę! Ja niestety, nigdy nic nie wygrałam, a biorę udział w większości konkursów:p Ale kilka razy znalazłam ładne sumki na chodniku, więc się wyrównuje:D

    OdpowiedzUsuń
  3. No no gratulacje, dla kobiety torebek nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kochana tak wspaniałej wygranej:) Mnie marzy sie taka torba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Leon! Ty będziesz teraz najelegantszy w Łodzi. Torba jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda fajnie. Ale jakoś w Rossmannie szału na mnie nie zrobiła jakością wykonania. Powiedz za jakiś czas jak się sprawuje:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, wygrana na wypasie! :D
    No przyznam, że zazdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna i praktyczna torebka. Z pewnością wszystko co potrzebne kobiecie w niej zmieścisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Noś, Leon, noś, bo jak będziesz tylko wzdychać, to nie ponosisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torebka, z pewnością Twoja garderoba zyska na takiej zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ proszę Kochana, cieszę się że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale genialna wygrana! :) Tylko zazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna torebka ;)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie na blogu :)
    princess96&.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna torebka. Podoba mi się kolor i , że ma też pasek do noszenia na ramieniu. * Pepa dziękuje za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torba, wygląda na bardzo pojemną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda świetnie :) Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wygrana ! moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ho ho ho, będziesz mogła"poszpanować" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ;) ale ładna <3
    ja ostatnio nic nie dostałam haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lał, jaka ładniutka :) Zazdroszczę :) To od Gosi Baczyńskiej?

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna torebka i praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię czarne torebki, do wszystkiego pasują i są niezwykle elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna i szykowna:)Niech się dobrze nosi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pakowny nabytek :) Lubię połączenie czerni ze złotem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudna torba -ogromnie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka bardzo pojemna jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebka bardzo ładna :) Sama musiałabym zaopatrzyć się w jakąś nową, porządną torbę na uczelnię. Moja stara jest już tak znoszona i poprzecierana, że aż żal na nią patrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  28. Łoo szczęściara!!! Taka torba pasowałaby i do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna torebka! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję tak świetnej nagrody:) Super ta torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacyjna jest ta torebka, okulary wygrane u Ciebie już przyszły i są super! jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna torebka :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakbyś tą też chciała sprzedać to daj znać :-))

    OdpowiedzUsuń
  34. Najważniejsze, że Tobie przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej lubię właśnie czarne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratki Leos :) Faktycznie pieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna :D i gratuluję :)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru