.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 25 stycznia 2016

968. Prezenty świąteczne, czyli co Leon pod choinką znalazł - edycja 2015 r.

Witajcie!

Dziś długo wyczekiwany post przez wielu z Was, mianowicie Gwiazdkowe Dary Leona.
Trochę spóźnione, ale ważne, że zostały udokumentowane w końcu!

Oto co wpadło w me łapki.

Od rodziny:

koszula Okter, rozmiar 38






srebrna bransoletka

Victoria Cosfor, Amore i amaretii. Opowieść o miłości i jedzeniu w Toskanii.


Od przyjaciółki:
woski Scented Candles od lewej: wanilia i pomarańcza; czekolada i wiśnia


W tym roku prezentów nie było zbyt wiele, nie mniej jednak i tak cieszą me serducho.

A u Was Mikołaj był bogaty i na wypasie?

Kathy i Leon

78 komentarzy:

  1. pachnące podgrzewacze! <3 mój Mikołajek przyniósł duuże olejowe zamówienie z zrobsobiekrem.pl i to zaliczam do najlepszeo prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już nawet nie pamiętam co dostałam od Mikołaja :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty. :)
    Ja od mamy dostałam kasę, a od A. prezentem była kasa na tatuaż. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam taką bransoletkę! :D Do tego mam identyczny naszyjnik. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie był dość wypasiony, zresztą pisałam o tym na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie Mikołaj nawalił i prezent musiałam kupić sobie sama, ale przynajmniej był trafiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikołaj to był u mnie dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie Mikołaj był idealny:)
    Książka zapowiada się na przyjemną lekturę:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie był bogaty, jednak dla mnie najważniejsze jest, aby były to rzeczy z serca :). Ilość itp. jest mało istotna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie fajne podgrzewacze, książka mnie zaintrygowała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lluuubię takie posty prezentowe:) a za świeczki zapachowe to ja się oskubać dam - zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku nie dostałam żadnego ubrania, ale i tak jestem zadowolona z prezentów :) a i też dostałam bransoletkę :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie prezenty. Mnie obdarował srebrnymi kolczyki,kosmetyki,kasa też była. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie prezenty. Mnie obdarował srebrnymi kolczyki,kosmetyki,kasa też była. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię bransoletki :) choć ostatnio przerzuciłam się na drewniane i te ze sznurka ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Książkę bym Ci z chęcią podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prezenty :) U nas Mikołaj był na wypasie, bo każdy dostał to co chciał :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne. U mnie była tylko książka

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło dostawać prezenty i miło je wręczać :)
    Lubiłam te świeczki swego czasu a potem już przestałam kupować a ostatnio kupiłam o zapachu liści bananowca i w ogóle nie pachniały :/
    Ja w tym roku dostałam mnóstwo prezentów, nawet się aż tylu i takich nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Extra prezenciorki, ja dostałam piżamkę, bluzę i dresy nie zabrakło też kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne prezenty, ja może w tym tygodniu pokażę swoje, jestem jeszcze bardziej spóźniona od Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prezenty, świeczuszki bym przygarnęła. Uwielbiam zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie, a ja do dziś swoich prezentów nie pokazałam :(
    Kilka ich było...

    ja uwielbiam świeczki,więc z takich jak Ty bardzo bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne prezenty. Koszula i bransoletka są świetne :) chociaż i zapach wosków idealnie trafia w moje upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne prezenty :) bardzo lubię takie świeczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już nie pamiętam co dostałam od Mikołaja :-P
    Nie liczy się ilość tylko piękny gest :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa książka, u mnie Mikołaj też był super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie Mikołaj bardzo się spisał w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie liczy się ilość prezentów, ale to, że ktoś o nas pamięta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super prezenty :) Pewnie tych świeczek już niewiele zostało :) Takie podgrzewacze zużywają się w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja dostałam piękny srebrny naszyjnik, słodycze i trochę drobiazgów (kukbki, dwie herbaty sypane i świetne kapcie - renifery :)

    OdpowiedzUsuń
  33. miłe rzeczy, ciekawe jak książka przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe prezenty. Ja dostałam jedynie szal, ale bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja dostałam kremy VICHY i jestem zadowolona. Podoba mi się Twoja koszula. * Dzisiaj u nas już nie ma śniegu i pada deszcz. Pepa nie lubi takiej pogody :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Liczy sie pamiec a nie to jaki bogaty jest Mikolaj :) u mnie bogaty tez moze nie byl ale bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bransoletka jest prześwietna <3 uwielbiam taką delikatną biżuterię :)
    koszula też ciekawie się prezentuje :)
    nie ma co popadać w przesadny konsumpcjonizm, taka ilość prezentów jest jak najbardziej akuratna ;)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne prezenty :) Bransoletka jest śliczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. ja dostałam worek kosmetyków rosyjskich :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię taką delikatną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne prezenty! Koniecznie muszę gdzieś poszukać świeczuszek o zapachu wiśni i czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna koszula :)
    Sama dostałam od Mikołaja sporo książek oraz piękną koszulkę :D

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie niewątpliwie Mikołaj był na wypasie - sprawiłam sobie długo wyczekiwany sprzęt, który umożliwia mi sprawniejszą pracę :)
    Bardzo podoba mi się koszula, takie proste są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja już zapomniałam że był Mikołaj:( Fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  45. Idziesz jak burza ;) Walentynki za pasem a tu post świąteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chyba można powiedzieć, że był na wypasie!:D Dostałam cudowny naszyjnik od chłopaka :) Twoje prezenty bardzo fajne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. ja w tym roku na święta dostałam toaletkę, ale przyszła zniszczona, a fe.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie rowniez Mikolaj w tym roku skromnie obdarowal, ale tak, jak piszesz Leos, prezenty raduja serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne prezenty :D
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga, chyba, że nie jest podpięty do profilu Twego.
***
Jeśli więc masz adres bloga podpięty pod profil blogera, a mimo to uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.