GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 25 stycznia 2016

968. Prezenty świąteczne, czyli co Leon pod choinką znalazł - edycja 2015 r.

Witajcie!

Dziś długo wyczekiwany post przez wielu z Was, mianowicie Gwiazdkowe Dary Leona.
Trochę spóźnione, ale ważne, że zostały udokumentowane w końcu!

Oto co wpadło w me łapki.

Od rodziny:

koszula Okter, rozmiar 38






srebrna bransoletka

Victoria Cosfor, Amore i amaretii. Opowieść o miłości i jedzeniu w Toskanii.


Od przyjaciółki:
woski Scented Candles od lewej: wanilia i pomarańcza; czekolada i wiśnia


W tym roku prezentów nie było zbyt wiele, nie mniej jednak i tak cieszą me serducho.

A u Was Mikołaj był bogaty i na wypasie?

Kathy i Leon

77 komentarzy:

  1. pachnące podgrzewacze! <3 mój Mikołajek przyniósł duuże olejowe zamówienie z zrobsobiekrem.pl i to zaliczam do najlepszeo prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już nawet nie pamiętam co dostałam od Mikołaja :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty. :)
    Ja od mamy dostałam kasę, a od A. prezentem była kasa na tatuaż. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taką bransoletkę! :D Do tego mam identyczny naszyjnik. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie był dość wypasiony, zresztą pisałam o tym na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie Mikołaj nawalił i prezent musiałam kupić sobie sama, ale przynajmniej był trafiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołaj to był u mnie dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Mikołaj był idealny:)
    Książka zapowiada się na przyjemną lekturę:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nie był bogaty, jednak dla mnie najważniejsze jest, aby były to rzeczy z serca :). Ilość itp. jest mało istotna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie fajne podgrzewacze, książka mnie zaintrygowała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. lluuubię takie posty prezentowe:) a za świeczki zapachowe to ja się oskubać dam - zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku nie dostałam żadnego ubrania, ale i tak jestem zadowolona z prezentów :) a i też dostałam bransoletkę :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie prezenty. Mnie obdarował srebrnymi kolczyki,kosmetyki,kasa też była. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie prezenty. Mnie obdarował srebrnymi kolczyki,kosmetyki,kasa też była. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. To masz zapachowe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię bransoletki :) choć ostatnio przerzuciłam się na drewniane i te ze sznurka ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Książkę bym Ci z chęcią podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prezenty :) U nas Mikołaj był na wypasie, bo każdy dostał to co chciał :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne. U mnie była tylko książka

    OdpowiedzUsuń
  22. Miło dostawać prezenty i miło je wręczać :)
    Lubiłam te świeczki swego czasu a potem już przestałam kupować a ostatnio kupiłam o zapachu liści bananowca i w ogóle nie pachniały :/
    Ja w tym roku dostałam mnóstwo prezentów, nawet się aż tylu i takich nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Extra prezenciorki, ja dostałam piżamkę, bluzę i dresy nie zabrakło też kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne prezenty, ja może w tym tygodniu pokażę swoje, jestem jeszcze bardziej spóźniona od Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prezenty, świeczuszki bym przygarnęła. Uwielbiam zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie, a ja do dziś swoich prezentów nie pokazałam :(
    Kilka ich było...

    ja uwielbiam świeczki,więc z takich jak Ty bardzo bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne prezenty. Koszula i bransoletka są świetne :) chociaż i zapach wosków idealnie trafia w moje upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne prezenty :) bardzo lubię takie świeczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już nie pamiętam co dostałam od Mikołaja :-P
    Nie liczy się ilość tylko piękny gest :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa książka, u mnie Mikołaj też był super:)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie Mikołaj bardzo się spisał w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie liczy się ilość prezentów, ale to, że ktoś o nas pamięta :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super prezenty :) Pewnie tych świeczek już niewiele zostało :) Takie podgrzewacze zużywają się w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja dostałam piękny srebrny naszyjnik, słodycze i trochę drobiazgów (kukbki, dwie herbaty sypane i świetne kapcie - renifery :)

    OdpowiedzUsuń
  35. miłe rzeczy, ciekawe jak książka przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe prezenty. Ja dostałam jedynie szal, ale bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja dostałam kremy VICHY i jestem zadowolona. Podoba mi się Twoja koszula. * Dzisiaj u nas już nie ma śniegu i pada deszcz. Pepa nie lubi takiej pogody :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Liczy sie pamiec a nie to jaki bogaty jest Mikolaj :) u mnie bogaty tez moze nie byl ale bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bransoletka jest prześwietna <3 uwielbiam taką delikatną biżuterię :)
    koszula też ciekawie się prezentuje :)
    nie ma co popadać w przesadny konsumpcjonizm, taka ilość prezentów jest jak najbardziej akuratna ;)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne prezenty :) Bransoletka jest śliczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. ja dostałam worek kosmetyków rosyjskich :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię taką delikatną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne prezenty! Koniecznie muszę gdzieś poszukać świeczuszek o zapachu wiśni i czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna koszula :)
    Sama dostałam od Mikołaja sporo książek oraz piękną koszulkę :D

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie niewątpliwie Mikołaj był na wypasie - sprawiłam sobie długo wyczekiwany sprzęt, który umożliwia mi sprawniejszą pracę :)
    Bardzo podoba mi się koszula, takie proste są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja już zapomniałam że był Mikołaj:( Fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  47. Idziesz jak burza ;) Walentynki za pasem a tu post świąteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba można powiedzieć, że był na wypasie!:D Dostałam cudowny naszyjnik od chłopaka :) Twoje prezenty bardzo fajne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. ja w tym roku na święta dostałam toaletkę, ale przyszła zniszczona, a fe.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie rowniez Mikolaj w tym roku skromnie obdarowal, ale tak, jak piszesz Leos, prezenty raduja serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajne prezenty :D
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru