GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 30 stycznia 2016

973. Zrób sobie: krem-żel z aloesem o zapachu owocu granatu

Witajcie!

Dziś będziemy bawić się w alchemika.

Zapodam Was prosty przepis na cudnie pachnący i nawilżający krem-żel, składający się z żelu aloesowego i olejku eterycznego o zapachu owocu granatu.

Oto co będziemy potrzebować:


Dodajemy ok. 3 łyżki żelu z aloesu i 3 krople olejku eterycznego.
Tak wygląda całość przed zmieszaniem:


 A tak po wymieszaniu:


Na dłoni:


Powyższe mazidło najlepiej przechowywać w lodówce.
Dzięki temu nie dość, że będzie nam cuchnie pachniało, to jeszcze w pełni zrealizuje swoje właściwości nawilżające i łągodzące.

Osobiście, najczęściej stosuję go na dłonie i stopy oraz na nogi po depilacji.

Nic tak nie koi i nic tak nie uspokaja skóry jak żel z aloesu.
A jeśli przy okazji jeszcze pachnie nieziemsko...
Przyznacie - sama rozkosz stosowania!

Wypróbujecie?

Kathy i Leon

59 komentarzy:

  1. Trzeba tylko lubić ten zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę że wolalabym wersje wersje bez żadnych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie proponujesz ;)

    przez Ciebie zrobiłam ciasto z kajmakiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię rzeczy z aloesem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aloes bardzo doceniam w produktach.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też żel zastąpił krem do twarzy na dzień :) Używam go od kilku lat i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jednak wolę żel aloesowy bez dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleosowe kosmetyki stosuję tylko latem,wieczorem po dniu ze słońcem:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo dobrego czytałam o takich mieszankach :) Na moją cerę byłby zapewne świetny, kiedy wykończę swój krem to chyba skuszę się na taki miks :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio ten żel aloesowy gości na mojej skórze głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można kupić ten żel ? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. własnie musze się zaopatrzyć w takie coś ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Leon wynalazca! Dobry patent!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie rzeczy, więc na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie kupiłaś ten żel? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lekki musi być ten krem :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa. Warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Leon alchemik hihi. Kremik ukręcony po drinku z ananasem ? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Leon, a ja niebieskie paznokietki dojrzałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jeden krem z Forever z aloesem. Owszem, jest w lodówce. Rzadko jednak po niego sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stosowanie takiego kremu musi być niesamowitym uczuciem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Żel aloesowy świetnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bardzo lubię krem z aloesem ale raczej latem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie proste, a jakie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. i jakie proste do wykonania;) chętnie wypróbuję.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie używałam aloesowych kosmetyków. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł :) Nigdy nie miałam jeszcze kosmetyków aloesowych. A chciałabym niedługo kupić maskę do włosów z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny przepis. Gdzie można kupić ten żel aloesowy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten żel mnie ciekawi. Jak widzę zrób to sama to oj... nie dla mnie haha

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ten żel i sposób z olejkiem zapachowym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł na pewno zrobię taki sam, odpowiadają mi składniki pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne DIY (tak to mogę nazwać?) :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem fanką kosmetyków z aloesem ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. robiłam już balsam ale krem nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
  35. ja lubię aloes na suchą skórę dłoni po domowych porządkach :) fajna sprawa z tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem bardzo ciekawa tego eksperymentu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wykorzystując różne olejki można mieć w ten sposób codziennie inny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam żel aloesowy tej marki, ale tak potwornie podrażniał mi skórę, że wyrzuciłam niemal całe opakowanie. Nigdy więcej aloesu.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru