GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 17 lutego 2015

630. Włosowa aktualizacja - luty 2015 r.

Witajcie!

Dziś lutowa pora kudłowa.
Wreszcie udało mi się cyknąć im zdjęcie, które bowiem obrazuje ich aktualny stan.

W tym miesiącu zaczęłam stawiać na podkreślenie mego dziwnego skrętu chińskiego i zwykle włosy w wersji falowanej prezentowały się lepiej.
Szkoda, że nie mam naturalnego afro, wtedy bym nie musiała cudować i wydziwiać z warkoczami czy koczkami na noc, co by to i owo zakręcić...

Nie mniej jednak, pora na zdjęcia porównawcze.
Tak było w styczniu:


Tak jest teraz:






Dane poglądowe:

Długość: ok. 62 cm (mniej więcej 3 cm ciachu, ciachu)
 Skręt: wywijas warkoczowy lutową porą
 Kolor: blondo-rudo-coś.
 Stan: walczę z ŁZS...
Grubość: ok. 7 cm
  Częstotliwość mycia: co 2/3 dni myję
 Olejowanie: co drugie mycie

Produkty używane w lutym:



 Od góry od lewej:

1. Szampon Vichy na łupież tłusty: Klik! do mycia z szamponem głównym 2.
2. Szampon Green Pharmacy do włosów osłabionych i zniszczonych Rumianek Lekarski: Klik! - mycie. 
3. Oliwka pielęgnacyjna Hipp - do olejowania kudłów.
5. Maska do włosów Kallos tzw. algowy, do maskowania włosów po myciu na ok. 2 minuty.

Od dołu od lewej:


1. Odżywka Aussie Miracle Moist z olejkiem z australijskiego Orzecha Makadamia do włosów suchych i pozbawionych blasku - odżywkowanie przed i po myciu.
2. Aloes z ZSK: Klik! - do szamponu dodawany.
3. Keratyna z ZSK - do szamponu dodawana.
4. Squamax, złuszczająco-nawilżająca emulsja do skóry: Klik!  używana razem z olejowaniem na ok. 2 godziny przed myciem kudłów.
5. Maść przeciwgrzybiczna własnej produkcji: Klik! - codziennie po czesaniu, wklepywana w łepetynę (zabrakło na zdjęciu)

A jak Wasze kudły?

68 komentarzy:

  1. Ja niestety mam loki i je prostuje ... Bardzo bym chciała proste włosy! Mogę sobie je oczywiście wyprostować różne są teraz sposoby. Jednak chciałabym mieć zwyczajne, proste włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam proste jak druty a chce fale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fale, a raczej wiginające się coś, za ramiona, blond, niezadowalające:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te włosy... z nimi ciągle jakieś problemy są.

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie stosowałam oliwek na włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym myć włosy co 2-3 dni :( Niestety moje trzeba myć codziennie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Na moje oko jest ich więcej albo to efekt push up :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam pofalowane włosy, przez kilka lat regularnie je paliłam prostownicą, a ostatnio staram się z nich wydobyć jakąś urodę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne fale :)
    Sama walczę od niedawna o moje włosy i podpatrzam produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć tak długie kłaczorki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy zazdrośnie patrzą na Twoje;0

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę jak bardzo chcą się ładnie pofalować, widzę to!
    Jak bym je dorwała w swoje ręce <3
    :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście pofalowane wyglądają lepiej. :)
    Ja mam taki skręt, a czasem nawet mocniejszy codziennie jak wstaję z łóżka - a śpię w rozpuszczonych włosach. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam kudełki dłuższe od twoich i ciachnęłam do ramion (bo kobieta lubi zmiany?) Teraz czekam aż odrosną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie sie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawy efekt :)
    Dobrze ze obserwuje Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja po L4 znów idę podciac wlosy juz nie chce miec grzywki ... im duzsze wlosy tym wiecej roboty ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałaś o naświetlaniach skóry głowy na LZS?

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja walczę z wypadanie moich kudelkow, może w końcu się uda.ładny kolorek włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja odkąd zrobiłam sobie trwałą, myje je co drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie sądzę żebyś była zadowolona z naturalnego afro, bo włosy by się kręciły jakby chciały, a nie koniecznie tak, jak Ty byś chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje proste jak drut i nawet warkoczyki i koczek i na mokro nie pomagają w skręcie. .

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje proste jak drut i nawet warkoczyki i koczek i na mokro nie pomagają w skręcie. .

    OdpowiedzUsuń
  24. Spora różnica w skreceniu w porównaniu z poprzednim miesiącem ! Za miesiąc pewnie będą loki na calego ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Byś miała afro, to byś labidziła, że chcesz proste i prostowała:p baby tak mają, że im nie dogodzi;D piękne masz kudły!

    OdpowiedzUsuń
  26. W lutym wyglądają na ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cóż za bujne i długie włosiska!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudne, długie fale! *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawam jakbyś zrobiła na przykład na dworze w słoneczny dzień foto owłosienia głowy:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne włosy, tak, wiem, że już to pisałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknieją te Twoje włosy z miesiąca na miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Falowance, widze falowance ;p! Afro powiadadz ;)? Dopiero bys miala jazde ze stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie Ty masz puszyste włosy! I wydają się być takie gęste... Zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Włosy wydają się gęstsze i dłuższe - tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładny maja teraz kolor! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Coraz ładniejsze masz te włosiska! :D
    Mogę pomiziać? :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Super włosy. Ja mam ze swoimi problem: 2 na krzyż, ale i tak brzydko się z przodu układają. Myślałam nawet ostatnio nad trwałą ondulacją, jakichś falach...

    OdpowiedzUsuń
  38. Chcę aby marzec stał się miesiącem większej pielęgnacji włosów. Zaczynam już teraz:D Mam tendencje do fal i kręciołków. Gdy idzie to z dłuższymi włosami to mam akcje typu kołtuny nie do ogarnięcia:D Gdy tak się dzieje to znak, że muszę je podciąć bo inaczej walka z kołtunami i wyrwanie włosów hurtowo.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne te Twoje fale :) Ja mam falowane a czasem się kręcą i powiem szczerze, że jestem zadowolona. Szkoda tylko, że siwieją :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Może moim też powinnam ciachu-ciachu zafundować?...

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakręcone jak właścicielka ;) Tylko pozazdrościć. Moje jakieś takie nieokrzesane.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale Ci urosły! :)
    Moje włosy są proste jak druty :C

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawe kiedy moje będą tej długości <3 zazdraszczam <33

    OdpowiedzUsuń
  44. Produkty dały efekty i to Cię z pewnością cieszy. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru