GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 9 lutego 2015

622. Weekendowe migawki

Witajcie!

Słodki urlop dobiegł końca...
Czas powrócić do roboczej rzeczywistości z szefową i kursantami w rolach głównych...

Aby jednakże ponownie wkręcić się w ów szał pracowniczy, trzeba było przede wszystkim się dziarsko zrelaksować w weekend.

Dlatego też wczoraj, po srogim świętowaniu zdanego prawka: Klik! - notka dokumentująca ową libację powali się dla uciechy Waszej w tym tygodniu - udał się był Leon na mały spacer.

Miejscem docelowym był ośnieżony park w okolicach Retkini.

Oto co wpadło w kadr:

sielski krajobraz ławkowy

dumające nad sensem zimy drzewka

chaszcze w dali

chaszcze nad stawem

ponownie zimny staw

ławeczka pod wierzbą

jakiś ziom wędrowiec

takie tam ślady Leona w śniegu

bobry w akcji

"dobre drzewko, takie pożywne!"

zwłoki kory
Uwielbiam spacery po parku gdy jest cicho i pada śnieg.
Głuchość, dzikość i pewna tajemniczość ostoi leśnych zawsze wpływa na mnie pozytywnie, dając kopa do dalszych działań.

Od razu człekowi się lżej oddycha, gdy tak sobie połazi i poszwenda się tu oraz ówdzie.

A Wy jak weekend spędziliście?

Kathy i Leon

55 komentarzy:

  1. Piękny weekend. Mój był bardzo rożnorodny ale brakowało lenistwa.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój weekend był leniwy. Odsypiałam cały ciężki tydzień. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet w weekend wstaje wczesniej nie moge dlugo spac xd

      Usuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że w okolicach Retkini jest taki fajny park. Moja ciocia mieszka na Retkini, ale ja byłam u niej raptem 3 razy i nie wychodziliśmy nigdzie na spacer, więc nie miałam okazji pozwiedzać.
    A u mnie w weekend nic się ciekawego nie działo. Aby sprzątanie i czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj park jest cudny! Najladniej jest tam na wiosne:)

      Usuń
  4. Ja starałam się uczyć do egzaminów :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro ostatni egzamin i będę mogła sobie chodzić na spacerki przez caluuuutki tydzień :D

      Usuń
  5. mój weekend minął błyskawicznie, w piątek byłam do 19:00 w pracy, w sobotę do południa siedziałam w kuchni, wieczorem imprezowałam, a w niedziele dogorywałam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha moja sobota byla konajaca po oblewaniu prawka xd

      Usuń
  6. Piękne krajobrazy :)
    Ja weekend spędziłam w łóżku, w ulubionych ramionach z przerwami na zakupy i jedzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. migawki piękne - ja buszowałam po galerii:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, ta ławka pod wierzbą to romantyczne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam z siostrą na łyżwach... Tzn ja bylam obserwatorem szaleństw mojej siostry ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia;)

    Odpowiadając na Twoje pytanie u mnie to tak:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak nie ma jak zimowy spacerek po wertepach :-) ja grzecznie siedziałam w domku,po ostatnio przebytej mega grypie aż się boję chodzić w taką pogodę :$

    OdpowiedzUsuń
  12. Tutaj tylko leń leń leń..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także lubię spacery w leśnym zaciszu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja lubię te Twoje zdjęcia i komentarze do nich xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się lubię tak poszwendać, ładuje mi to akumulatorki:P choć jak jest zimno i śnigiem sypie to ciężko mnie wygonić z domu.
    Z racji bezrobotności nie dzielę tygodnia na weekend i nie-weekend, w tym tygodniu imprezowałam w okolicach środy, a w piątkowy i sobotni wieczór zabetonowałam się w domowym zaciszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słaba zima tam u Ciebie ;p U mnie śnieg po kolana ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Weekend spędziłam w łóżku, chora :( a śniegu mnie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy ja ostatnio byłam w lesie... :(
    Cudowne miejsce, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosiska lubią laminowanie... więc lubią rano być ładneeeeee :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładne zdjęcia - ja chcę do lasu!! :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Następnym razem na spacer idę z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też wczoraj byłam na spacerze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ławeczka pod wierzbą urzekająca. Ładne tam masz widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wygląda taka biała zima :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wychodzę za bramę i mam las i rzekę. I piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne foteczki, aż mi narobiłaś ochoty na spacer. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne migawki, zazdraszczam sniegu :) Czekam na relacje u libacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. A gdzie moj koemntarz? ogolnie napisze raz jeszcze, najwyzej dwasie opublikuja zima w parku, lesie jest cudna, gorzej z ulicami....
    :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia :D Ale śniegu i zimy nie lubię... bardzo nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj ja sobie kupiłam nowy sprzęt i też będę cykać takie foty :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty dzisiaj wracasz po urlopie, ja po l4 więc doskonale Cię rozumiem jak ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdyby tylko tego śniegu było kapkę więcej...

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia. Gratuluję zdania prawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia i komentarze do nich :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Yes, I follow you on gfc #310, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bym tyle śniegu z chęcią wzięła, u mnie sucho i pusto...

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze, że się zdopingowałaś po imprezie i poszłaś na uroczy zimowy spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Spacerki na świeżym powietrzu uwielbiam. w ten weekend też się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru