GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 1 lutego 2015

614. Słodki urlop!

Witajcie!

Mogę formalnie i legalnie ogłosić, że oto od dnia wczorajszego mam tydzień wolnego.
Całe siedem cudownych dni bez szefostwa, kursantów i bycia miłą aż do przesady.

Nawet nie wiecie jak się raduję z owego odpoczynku.
Muszę ochłonąć po ostatnich stresowych wydarzeniach, przemyśleć kilka spraw i coś zacząć działać dalej w kwestii tego nieszczęsnego prawa jazda...

Na poczet więc tego wszystkiego co mnie czeka do ogarnięcia w urlopie, musiałam się jakoś odpowiednio nastroić pozytywnie.

Oto mój oręż:


Kilka słodkich cukierasów czekoladowych od razu poprawia człowiekowi strudzonemu humor, dając mu moc wszelaką do osiągania wyznaczonych przezeń celów życiowych.

A Wy czym raczyć się będziecie w ten słoneczny, niedzielny poranek?

Kathy i Leon

54 komentarze:

  1. Sałatka z brokułem i tosty - to mój arsenał na poranek dzisiejszy:) I to nie fair :P Bo Kasztanki może są słodyczami, ale do słodkich nie należą :) Powiedziałabym, że raczej deserowe, jak na mój smak. Mnie po śniadaniu czeka Milka Carmelowa :D <3
    Miłego urlopu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kasztanki to cukieros idealny moge jesc je tonami podobnie jak tiku taki xr

      Usuń
  2. No to miłego wypoczynku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku :)
    Ja standardowo kawa z mlekiem na czczo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego urlopu. Na mnie czeka babka czekoladowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piję kawę i czytam Twój wpis, wczoraj w nocy zjadłam krówkę. postaram się częściej niż raz w tygodniu nie jeść słodyczy . uwielbiam kasztanki, są przepyszne, relaksuj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja slodycze jem jak mam faze na nie czylu przed pms...

      Usuń
  6. Nauką do egzaminu, niestety sesja daje o sobie znać. Udanego urlopu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kasztanki:):) mniam mniam ja rano tosty z masłem orzechowym - miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień rozpoczęłam z naleśnikami i ciastkami z czekoladą. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Tydzień wolnego :) Super :) Z jakiej to okazji? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę więc abyś wypoczęła w te wolne dni. Na pewno odżyjesz trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi zrobiłaś ochotę na te czekoladki. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja robię sobie już drugą maseczkę pierwsza z Avy oczyszczająca, no i krem maseczka z Flos Leku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego wypoczynku. Ja także dziś się relaksuje wybierając się z rodzinką na kulig :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o kasztanki - uwielbiam je :D
    udanego urlopu dla Ciebie - wypoczywaj jak najwięcej :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wypoczynku! Wyjeżdżasz gdzies czy błogie lenistwo w domku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w domu raczej będę :) chyba że gdzieś mnie wywieje niespodziewanie ze znajomymi ;p

      Usuń
  16. To odpoczywaj i bądź niegrzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przemiłego, wspaniałego wypoczynq:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojjj ale ci zazdroszcze urlopu!!!! miłego urlopaowania:) ja zaraz do pracy uciuekam:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasztanki <3
    Wypoczywaj i korzystaj z wolnego ! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego wypoczynku :) Bardzo lubię kasztanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wypoczywaj :)) Ja od poniedziałku wracam do pracy po chorobowym.

    OdpowiedzUsuń
  22. No ja właśnie zjadłam trzy krówki :-) udanego urlopu !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, szczęściara. Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Tydzień wolnego - zazdroszczę, ale ja już za dwa tygodnie też będę odpoczywała, miłego wpoczynku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kasztanki, jestem na diecie, wiec ze słodyczy nici. Degustuję dzisiaj makaron zbożowy z kurczakiem curry i pomidorkami koktajlowymi:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też lubię te czekoladki :) Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłego odpoczynku, samych radosnych chwil. ;)
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja właśnie zajadam się domowym serniczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ooooooooooooo na śniadanko to szejk bananowy mmm!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie lubię kasztanków. :P
    Ja miałam dziś cudowną niedzielę z moim B. <3

    OdpowiedzUsuń
  31. ja sie teraz stresuje, bo mam sesję i cały czas jadłaby jakieś słodycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Więc wypoczywaj :) I zbierz myśli, byle pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, udanego odpoczynku, dumania i ogolnie zadowolenia urlopowego :*!
    Z tymi kasztankami to pojechalas po calosci ;) Co, jak co, ale je zawsze lubilam, na szczescie i u nas mozna juz kupic, wlasnie te, najprawdziwsze, wiec jutro zapycham do polskiego sklepu ;p Ja sie racze w ten niedzielny wieczor zatruciem pokarmowym, po kawie z mleczkiem (od poczatku mi sie podejrzane wydalo!), spozytej w muzealnej kawiarence :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja poprawiłam sobie humor sernikiem, dawka słodyczy na dobry początek tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. O tak, czekolada zawsze poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja ostatnio staram się ograniczyć słodycze. No dobra, zajadam się budyniem nałogowo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi teraz wypadły dni wolne, ale od jutra znowuż do pracy ehh -.- Zazdroszczę odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Urlop rozkoszna rzecz :)))
    Niedzielę tradycyjnie rozpoczynam jajecznicą z jaj od szczęsliwych kur i kubkiem kakao - w niedzielę nie ma dbania o linię, sa przyjemności!!!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru