GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 24 lutego 2015

636. Wieści z frontu.

Witajcie!

Tym, którzy byli spragnieni informacji o Leonie, powiadam, że ów żyje i jeszcze dycha. 
Trochę sobie poryczał i pochlipał, trochę powspominał i ponarzekał egzystencjalistycznie, ale dziś już jest lepiej.

Po głębokiej zadumie, doszłam bowiem do wniosku, że tak widocznie być musiało i nie ma co rwać kudłów z głowy przez jakiegoś głupka nieogarniętego życiowo.
 Nie ten, to inny obiekt się znajdzie.
Najważniejsze, to trzymać się swoich założeń i wierzyć, że gdzieś tam na mnie czeka ten Ktoś Idealny.

Tak się ma forma emocjonalna.

Co do stanu zdrowotnego z kolei - tu jest nieco gorzej, gdyż, najprawdopodobniej przez weekendowe złe emocje i zbyt długie ryczenie na dworze, Leona dopadły hordy wściekłych wirusów.

W wyniku czego, jak łatwo się domyśleć, przypałętały się zaraz objawy typowe dla zapalenia gardła, tj. ból mięśni, zanik głosu, ogólne wkurzenie i słabość organizmu. 
Muszę zatem się regenerować nie tylko duchowo, ale i cieleśnie...

Liczę, że normalny terminarz i częstotliwość postowa powrócą w okolicach końcówki tygodnia. 
Tymczasem musicie się jeszcze uzbroić w cierpliwość.

Dziękuję za wszystkie miłe słowa i wyrazy otuchy.

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Dużo zdrówka i siły, zobaczysz po każdej burzy przychodzi słońce. Wierze, że wyjdziesz z tej osobistej walki mocniejsza, mądrzejsza...Jestem z Tobą:*

    OdpowiedzUsuń
  2. :) mowi sie trudno i płynie sie dalej, płynie sie dalej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś silna i dasz radę, trzymaj się. z czasem będzie lepiej, zawsze tak jest. myśl o prawku, które zdałaś. to ogromny sukces

    OdpowiedzUsuń
  4. I bardzo dobre podejście do sprawy! Leosiu głowa do góry cycki do przodu i na podbój świata!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obyś wykurzyła wirusy szybko i co do jednego. Ja choruję już prawie cały miesiąc. I jak już czuję się zdrowa, to niebawem nawrót objawów i lipa. Byłam nawet u lekarza a wirusy i tak harcują...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana facet to tylko facet! A w dodatku jest ich wielu! Nie warto sie przejmować! Tylko dbaj o siebie i zdrowiej!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętaj, TY jesteś najważniejsza:) zadbaj teraz o siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kwiatu jest pół światu :)
    Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupuj się ;*.Jakaś epidemia grasuje mój K. tez chory a on bardziej rzadko choruje. Nie poddawaj się

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo zdrówka i dużo dobrych myśli!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też czekam na Miłość Swojego Życia, a Tobie życzę zdrówka i sił!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie życzę zdrowia przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia :) Dasz rade i do przodu

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo, prawdidlowe podejscie Kochana :)))! Dasz rade, dzielna Dziewczynka ;)! Kuruj sie, szybkiego powrotu do zdrowia zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  15. To życzę duużo zdrowia Leonowi ;-)
    też liczę, że kiedyś trafię na właśnie tego jedynego, a póki co nie ma co się przejmować niepowodzeniami ;-) tylko trzeba trafić na dobry moment życia ^^
    buźka :*
    + obserwuję, bo masz fajnego bloga i widać, że wkładasz w niego sporo pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drogi Leonie, zdrowiej i siebie stawiaj na pierwszym miejscu! Trzymam kciuki za emigrację Twoich wirusów w siną dal! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiedziałam, Leonku, że się pozbierasz szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymaj się Kochana i wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lecz ciało i duszę, będzie dobrze, musi :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo zdrówka dla ciała i sił dla ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana zdróweczka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrówka :*
    A takie pozytywne myślenie to ja lubię:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowia i spokoju w takim razie Ci życzę. daj sobie tyle czasu ile tylko potrzebujesz.
    ja też chora, ale u mnie to nic nowego. jestem chora permanentnie. szkoda, że się przyzwyczaić do tego jakos nie mogę i mnie ten stan coraz bardziej wkurza... właśnie piję mleko z czosnkiem, miodem i masłem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo zdrówka przede wszystkim życzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzymaj się i wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wracaj do zdrowia :) I gowa do góry !!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba Cię jednak choroba rozłożyła, skoro to ja (!) zaczynam spamować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tylko nie przezięb tego przeziębienia bo ja tak zrobiłam i już trzeci tydzien ledwo dycham :( jeszcze mi druga głowa rośnie koło ucha :((((

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocyk, ciepla herbatka i do lozeczka :) Zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  30. zdrówka ;* i nie ma co się przejmować głupkami !:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru