GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 27 lutego 2015

637. Ciekawostki

Witajcie!

Leon powoli wygrywa z przeziębieniem.
Kaszel znika z godziny na godzinę, gardło przestaje dokuczliwie piec, a powrót powonienia w nozdrzach jawi się niczym ósmy cud świata.

Jakim sposobem tak szybko uporałam się z zarazkami?
Ano tym samym co zawsze, czyli naturalnym.

Mianowicie czosnek, cytryna i imbir używane do napojów i posiłków w ilościach wręcz porażających dech, są niezastąpionymi specyfikami na wszelakie przeziębienia czy nawet początki grypy.
Trzy dni takowej kuracji - i człek staje na nogi.
I to bez lekarzy, bez zwolnienia, bez antybiotyku.

Hardo bowiem harowałam i dzielnie stawiałam czoła codzienności pracowniczej.
Zapytacie się pewnie zaraz, czemuż to nie olałam sobie kwestii robocizny i nie poszłam na zwolnienie.

Ano temu, że nie czas i nie miejsce na odpoczynek i na chorowanie....

W szkole mej zmieniają się władze.
Stara dyrektorka odchodzi, nowy szefu przychodzi...

Ot takie widzimisię centrali, która co dwa lata zmienia  rządzące głowy  w owej sieci placówek edukacyjnych, licząc na tzw. cud i miód poprawy zwiększenia utargów w kursach językowych.

Trzeba zatem świeżego dyrektora obczaić i wybadać, co by wiadomo było, z jakim typem przyjdzie się nam mierzyć oko w oko, dzień w dzień...

Oprócz powyższych zawirowań w robocie, mam jeszcze jedną nowinę.

Szanowny były/dziwny/skomplikowany chłop się odezwał do mnie.
Popisaliśmy sobie na spokojnie i summa summarum stanęło na tym, że mamy się wybrać w weekend na wspólne dumania przy kawce vel herbatce.

Zobaczymy do czego owe rozmyślania doprowadzą.
Na razie stawiam na postawę tzw. neutralną bez wzruszeń, łez i chlipań.

Kathy i Leon

32 komentarze:

  1. Chlipanie i wzruszanie stanowczo niepożądane ;). Zazwyczaj daje efekt przeciwny do upragnionego;). Na zimno- chłód i obojętność - działa bez pudła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę udanego weekendu ! :) Cieszę się ,że zdrówko powróciło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tymi czosnkowymi metodami jest tylko ten problem, ze potem sie trzeba zamknąc w dom, żeby innych nie straszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam wymoczenie stóp w kąpieli ciepło-gorącej a następnie nasmarować dużą ilością zwykłej soli. Założyć grubaśne skarpetki i do wyrka się grzać. No i oczywiście dużo ciepłych napoi, najlepsze na niechciane choróbska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! a do tego jeszcze dodam płukanie gardła szałwią z 2 torebek połowa szklanki zaparzona z łyżką soli i kilka kropel propolisu :)

      powodzenia! :*

      Usuń
  5. bądź twarda, mężczyźni wciskają przeróżne kity, nie daj się zwieść na manowce :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe co się stało byłemu, że się odezwał :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia na spotkaniu z dziwnym chłopem, a i powodzenia w robocie z nowym szefem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może dlatego ja nie choruję, że nałogowo żrę cytrynę i czosnek ;p
    dziwi mnie to, że po tym wszystkim się z nim spotykasz..
    powodzenia z nowym szefem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ludźmi trzeba rozmawiać... więc mnie to raczej nie dziwi.
      Uczucia na bok i rozmowa "co jak po co gdzie dlaczego" :)
      TEGO KWIATU JEST PÓŁ ŚWIATA i nie ma co się przejmować.. :)

      Usuń
  9. Ja piję mleko z miodem i czosnkiem! Zawsze przy chorobie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi natura pomaga już tylko jak przemarznę, ale jak atak jest silniejszy i już mam objawy-tylko siłacze z apteki dadzą radę.
    Nowy dyrektor-warto go lepiej poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby weekend należał do udanych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, tyłek mu zmiękł? :) to życzę Wam owocnych rozmów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to badz twarda w weekend !!
    Naturalne metody zawsze wygrywaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj wszyscy teraz chorują, mnie choróbsko też zbiera, gardło najpierw zaatakowane, boli okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, że czosnek pomaga, ale go po prostu nie znoszę. Dumajcie nad tą herbatką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe co go ruszyło. No pogadajcie sobie, to zawsze można. Tylko nie daj się zwodzić, bo może on jest z tych co to do końca życia będą się zastanawiać czego właściwie chcą od życia i będzie marnował Twój czas.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ze lepiej się czujesz. Jakaś epidemia grasuje, bo mój K. tez chory. Ciekawe jak przejdzie ta rozmowa oby pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też czosnek pomógł z przeziębieniem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam to jak dopibrasz słowa heheheh:) Bąz twarda i tym razem to ty go zdeptaj:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieje, ze nowe szefostwo okaze sie bardziej czlowiecze ;) Dobrze, ze wracasz do formy :) Byly panike poczul, bo nie blagasz i nie wydzwaniasz ;)? Przemysl to jeszcze, moze warto... Kazdy z nas popelnia bledy, ma chwile zwatpienia, wiec nie badz za ostra ;) Ja jutro rowniez mam wizytacje Eksa :D Ostatni raz widzielismy sie w listopadzie, teraz zas zjezdza do Niemiec, z miesiac bedzie milo, a pozniej znowu akcje, ale sentyment robi swoje ;) 3mam sie Leos, owocnych rozmow zycze :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomylka ;) Oczywiscie mialo byc *3maj sie Leos :)!

      Usuń
  21. Tak, takiej postawy się trzymaj Leon: neutralnie obojętnej:) niech gość widzi, że Twój świat się na nim nie skonczy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że wracasz do zdrowia. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ej ja chyba nie jestem na bieżąco, ale czemu były i czemu dziwny?:>
    w sumie chyba każdy facet jest dziwny ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie chlipac mi tam tylko milo spedzic czas...i tak Cię podziwiam, ze spotkasz się masz z bylym...kja nigdy pzrenigdy bym sie z takowym nie spotkala...

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie trzeba wypadać nowego szefuncia...
    a on? hm może ma wyrzuty sumienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Naturalne metody leczenia jak widać działają i myślę że nie powinny być traktowane po macoszemu. Nie jestem zwolenniczką farmaceutyków.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru