GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 16 lutego 2015

629. Przesyłka od Ilony Cygan!

Witajcie!

Leon już doszedł do siebie po ciężkich przeżyciach weekendowych.
Na razie ma dość napojów wyskokowych na pewien czas.

Dlatego też z niejaką radością odebrał z rąk pana listonosza pakę, która nie miała w swej zawartości niczego z alkoholem.
Była to bowiem przesyłka od Ilony Cygan, jako prezent z okazji wygranego konkursu.

Przejdźmy jednak do najciekawszego.
Oto co kryła bowiem zawartość pakunku:

zestaw produktów z Avonu z serii Luxe

Urocze puzderka:


Mazidła w krasie:

 od góry: Avon Luxe, zestawy: Glamour Roses i Sophisticated Violets; podkład Beige Limen

Pierwszy zestaw cieni:



 Drugi zestaw:


Podkład:

Jak zobaczyłam zawartość powyższej paczuchy to oniemiałam wprost z nadmiernej dozy szczęścia.
Kolory w paletkach są przepięknie, bardzo eleganckie i takie kuszące.
Będą pasowały sraczkowatym tęczówkom leonowym.

Podkład z kolei wygląda z pozoru na nieco za ciemny, ale zobaczymy jak się sprawdzi.

Dziękuję Ci Ilonko bardzo bardzo!
Od razu poniedziałek jawi się lepszy.

Kathy i Leon

56 komentarzy:

  1. Jakie cudowne odcienie cieni-boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak te cienie, sama myślałam o zakupie pierwszej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczucha jako ukojenie po ciężkim weekendzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no pięknie się poniedziałek u Ciebie zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki poniedziałek taki cały tydzień, zazdroooooo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga paletka jest przecudna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Beda recenzje niebawem Tez,:)

      Usuń
    2. ciekawam jak Ci sie sprawdzą, mam nadzieje że dobrze:) bo reckę widziałam negatywną.

      Usuń
  8. Gratuluję wygranej, świetne paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki prezencik w poniedziałek to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają te kosmetyki i cienie (choć sama nie używam), nawet "luksusowo", ale jest coś co to wszystko dyskwalifikuje; firma. Nie mogę nic używać z Avonu, bo mam takie reakcje alergiczne, że szkoda moich słów na to i wkurzeń (na żadne inne kosmetyki nie mam uczuleń, tylko na Avon)... Także w życiu bym tego nie użyła, nie znoszę tej firmy... Shit jakich mało.

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda to wszystko supcio! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłe rozpoczęcie tygodnia, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne różności kosmetyczne ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezenty godne pozazdroszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cuda :) Normalnie zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cienie prezentują się fantastycznie! Życzę Ci miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą drugą paletkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cienie mają przepiękne kolorki! koniecznie pokaz jakiś makijaz:) chetnie zobacze je na powiece;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje kochana:) piekne cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skacowany Leon :D
    Nagroda zacna, zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem jak się sprawdzi podkład, bo go nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż mi się oczy zaświeciły :D Cienie są boskie, mam nadzieję, że opiszesz, jak się noszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tylko pozazdrościć :) Gratulacje wspaniałych zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieje, że pokażesz pomalowane oczy tymi bardzo ładnymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje wygranej Kochana, paletki cudne i oby podklad rowniez podpasowal jednak :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie eleganckie skarby! :)
    Ta pierwsza paletka cieni jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ho ho ho, jaka bogata przesyłka. :) ciekawe jak też te cienie będą na Tobie się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow !!! Zazdroszczę i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie, że doszyły :) a co do podkładu to on tylko straszy kolorem bo mam ten sam i jako bladzioch używam go z powodzeniem :))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru