GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 21 lutego 2015

634. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Leon chciał być ambitny i napisać trzecią recenzję z rzędu, ale zaczytał się wczoraj na wieczór w kryminalne Ninni Schulman i nie dał rady nic konstruktywnego sklecić.

Dlatego dziś będzie zacny pokaz nowości, jakie wpadły - a raczej zaraz się upchną - do szafy Leona.

Łupy ze sklepu CDN:

granatowa bluzka z kokardą, one size - 30 zł


bluzka z printem, rozmiar M - 30 zł


czarna sukienka ze skórnymi rękawami, rozmiar S - 30 zł



Łup ze sklepu Terranova:

bluzka z baskinką, rozmiar S - 25 zł


Uwierzcie mi, że gdybym mogła i gdybym do szafy zdołała to wszystko upchnąć, chętnie bym przygarnęła cały asortyment z przecen w tych dwóch powyższych sklepach.

Tyle pięknych sukienek, bluzek eleganckich, spódnic i sweterków, że można oszaleć.
Nie jest jednak łatwo.
Obecnie kończące się bowiem wyprzedaże i tłumy chętnych bab nań, przyprawić mogą normalnie o zawrót głowy.
Każdy chce dostać i capnąć to, co najlepsze.

Mimo, że nie było łatwo, wywalczyłam - według mego mniemania - same cuda, które z pewnością będą długo mi służyły zarówno w stylizacjach roboczych, jak i imprezowych.

Idę teraz na bój ciężki, którego celem jest domknięcie i ogarnięcie zawartości szafy mej.
Jakbym nie stworzyła jutro posta, znaczy, ze poległam pod stertą ciuchów...

Wy coś zakupiłyście zacnego?

Kathy i Leon

55 komentarzy:

  1. Pierwsza bluzeczka bardzo mi się podoba, Lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim czasie tylko ten strój kąpielowy i kurtę i na więcej nie zapowiada się póki co:) Ale i tak jestem zadowolona. Fajne łupy, ale najbardziej podoba mi się bluzka z printem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh... Mi ostatnio nie po drodze na zakupy. A od poniedziałku po długiej przerwie miesięcznej zaczynam drugi semestr na uczelni. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka z kokardką i czarna sukienka są super.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się bluzka z kokardką i czarna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta granatowa bluzeczka :) Zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bluZka z terranivy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna sukienka ze skórzanymi wstawkami jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czarna sukienka ze skórzanymi wstawkami super :) u mnie z ciuchami chwilowo stop :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak Ci pójdzie z porządkami w szafie. Z tym zawsze są problemy, bo się wielu rzeczy nie pozbywa, a nóż się kiedyś przyda. :) *** moje aparaty to Nikon Coolpix s9100, Canon Power Shot SX 50015. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ta czarna całkiem w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka z kokardą jest w moim typie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ta czarna sukienka ze skórzanymi wstawkami. Jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem CI, że tym razem trafiłaś w mój gust :D Cudowne ciuchy!! Zwłaszcza bluza i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta czarna sukienka ;)
    Ojj podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupy :)
    Teraz tylko trzeba wyrobić bajcepsa, żeby móc zamykać szafę bez problemu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe łupy :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne dość uniwersalne ubrania na każdą okazje :) Ja ostatnio nie mogę dla siebie nic znaleźć, szukam po wieszakach na próżno. Bo albo cena kosmiczna, albo nie ma nic co mnie zainteresuje a jak już znajdę jakąś perełkę to oczywiście jak na złość nie ma rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam sklepu CDN. :P
    Za to jeśli chodzi o terranove to jakość ubrań czasami mnie przeraża. Ale nie powiem - za ceny, które tam mają można kupić ciuch choćby na jeden raz :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałości! Wszystko bym ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza bluzeczka - mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Udały Ci się łowy i to bardzo :) Ja już nic nie kupuje. Mam wielkie ilości ciuchów z przecen i czasem dokonuje odkryć w szafie, bo zapominam, że coś kupiłam. Mówię sobie dosyć i nie zaglądam do sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka z kokardką jest śliczna! Też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka z baskinką baaaardzo mi się spodobała :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tym razem wyprzedaże ominęłam, bo się już nie mieszczę we własnej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  26. ta bluzeczka z kokardką jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie rzeczy bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale ładnaaa ta pierwsza bluzka :))) podoba mi się wersja z kokardką :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę Ci bardzo tych wszystkich łupów, aż sama nabieram ogromnej ochoty na zakupowe szaleństwo, tylko z kasą krucho... :C

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzeczka z baskinką <3 Przecudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio kocham Risk i jego szarości:). Tylko te ceny... :(.
    Z przyjemnością dołączam do obserwujących

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale wypas! Gdzie Ty łowisz takie skarby? Ta bluzka z kokardką i czarna sukienka skradły me serce! Brałabym, jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwsza bluzeczka jest cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kupuję obuwie. Mam już nowe kapcie i kozaki:) Czarna sukienka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hehe dokładnie, tym bardziej jak kiecki krzyczą do Ciebie "weź mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widać, że zakupy zdecydowanie się udały! Bardzo ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I znowu wcielo... Powiem tylko, ze sukienka bardzo w moim typie....

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieje, ze boj zakonczyl sie powodzeniem ;p! Czarna sukienka cudna, mam bluzke z takimi rekawami ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. skórzana sukienka pobija wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale Ty ostatnio szalejesz! Świetne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mam dokladnie ten sam problem jakbym mogla wynioslabym caly sklep i chociaz moja szafa peka i nie mam miejsca kompletnie i tak nigdy nie mam sie w co ubrac...
    bluzka z baskinka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chcę tę sukienkę-boska jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta pierwsza bluzka mi wpadła w oko :) dobre łupy,dobre.

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka ze skórzanymi rękawami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna ta sukienka ze skórzanymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szaleństwo zakupowe bardzo udane :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  48. Najbardziej spodobała mi się sukienka ze skórzanymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładne zakupiska i zacne ceny :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru