GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 14 lutego 2015

627. Włosy popołudniową porą

Witajcie!

Miał się stworzyć dziś post zakupowy, niestety zdjęcia się wczytać nie chciały - perfidne jedne - dlatego też zaczęłam szperać w komputerze i przeglądać w szale twórczym różne foldery z fotkami z aparatu, które - szczęśliwie - były zgrane już wcześniej.
 
I tak oto natrafiłam na takie urocze focie moich kudłów.
Owe ujęcia pochodzą gdzieś pod koniec stycznia, kiedy to wybrałam się byłam z koleżanką na plotki i dumanie.

Oto włosiska:


A tu z fleszem:




Można powiedzieć, że gdy nastał kres tzw. stresów drogowych, włosy niejako wróciły do życia.
Lepiej wyglądają w ogóle, nie łamią się, nie kruszą na końcówkach.
Są jakby weselsze i szczęśliwsze.

Jak tylko wygram ze złośliwością aparatu, zaprezentuję Wam aktualizację lutową oraz aktualnie używane kosmetyki.

Tymczasem, jak Wasze kudełki się mają?

Kathy i Leon

48 komentarzy:

  1. Dobrze się mają się odżywiają :D Ładne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy to tragedia. Muszę jej jakoś odżywić, bo strasznie matowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo dobrze, piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój skalp znowu strajkuje.. wczoraj jadłam dużo syfiastego jedzenia może to temu i mało wody piłam i jeszcze dużo dużo nie spałam czyli tyle złego dla włosów i organizmów przez jedną dobę :(

    czemu nie pokażesz buzinki! Nigdy nigdzie Ciebie całej nie widzialam! POKA POKA POKA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być organizmu*** ah ja jeszcze śpię.. lecę pomagać do urodzinowej fiesty
      miłego dnia!

      Usuń
    2. Najn! Leon sie wstydzi :p ja dzis bede smieciowe cuda zarla pewnie xd

      Usuń
    3. Bleh.. ja dzisiaj pokutuje. Po hotdogu ze stacji benzynowej. I po rozgotowanych pierogach z jakiejś brzydkiej knajpy, gdzie przydałoby się zaprosić Gesslerową. Mój brzuch nie chce przyjmować nic prócz wody.

      Ja wohl! Ich bin waiting haha! No pokaaaaaż buzinkę, nie ma się czego wstydzić :D

      Usuń
  5. Moje włosy szaleją od zmian temperatur i ogrzewania. Twoje bardzo ładnie się układają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to niech już takie piękne zostaną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszę proszę czyżby Leon pokazał sie ciut więcej niż zawsze:)) czekam aż kolejny raz moze facjate pokaze:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniej wygladaja :) i jak błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz się czym pochwalic. Moje są podobnej długości ale blasku zero... Mimo że olejuję je dość regularnie... Coż starość nie radość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz długie i lśniące włosy ! Moje mają podobny kolor i długość, ale planuje jakąś zmianę i może je trochę skrócę na wiosnę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z bliska widać fajne refleksy na Twoich włosach. :)
    Moje włosy mają się dobrze, mimo tego czeka je sezonowe podcinanie i farbowanko. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swoje farbuję, przez co się niszczą trochę. Jednak staram się je odżywiać. x'd Twoje są piękne.
    Pozdrawiam, Anu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ostatnio rosną całkiem szybko z czego jestem zadowolona, ale mam mało czasu na olejowanie :((

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz ładne, lśniące włosy. Odkąd robię sobie kompresy z oleju rycynowego, moje włosy są w lepszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja Ci zazdroszczę Tych Twoich cudownych włosów.
    Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozazdrościć, moje wręcz odwrotnie - są w jeszcze gorszym stanie, jutro idę o nie walczyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się swoimi jakoś przestałam interesować, a Twoje dobrze że odżyły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwa Karia to i szczęśliwe włosy ;)
    A buźki nie trzeba było zasłaniać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny masz ich kolor... jaki wielokolorowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na razie nie mam pomysłu na swoje włosy...
    Czekam na wiosnę,może zafarbuję, coś podetnę.. sama nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie zaczyna się okres, że zaczynają wypadać. Oszaleję chyba!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, ze wlosiska szczesliwe :)! Bardzo ladnie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne, lśniące włoski :) Tak trzymać i zapuszczać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdyby nie licząc ich nadmiernego wypadania - to moje kłaki ładnie błyszczą się, końcówki już tak nie rozdwajają się i są miłe w dotyku. Jednak to ich wypadanie mnie dobija ;<

    A Twoje włosy bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje suche i zmęczone.. tęsknią za wiosną..:)
    Fajny blog, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. masz piękne zdrowe włosy :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne, szczęśliwe włosy widzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Długie i jaki połysk... jak z reklamy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru