GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 10 lutego 2015

623. Dzienny makijaż z paletki Lovely Nude Make Up Kit

Witajcie!

Dziś sobie pomalujemy.
A dokładnie mówiąc powieki Leona pokolorujemy przed robotą, co by mógł więcej klientów zachęcić na kursy językowe.

Do tych jakże niecnych, makijażowych celów użyję paletki z Lovely z serii Nude Make Up Kit.

Oto jak powyższa zabawa wyszła:





Użyte kosmetyki:

a) oczy: cienie z paletki Lovely Nude Make Up Kit zaznaczone jak poniżej; baza pod cienie własnej roboty: Klik!

b) użyte cienie:



Zapytacie się pewnie zaraz co po niektórzy, gdzie tusz do rzęs i gdzie kreska na oczodole się podziały?
Czemu tak skromnie i - niejako - goło?
Aby rozwiać Wasze zadumanie, spieszę z odpowiedzią, że owe mazidła zostały celowo pominięte, tak, aby na zdjęciach ukazać piękno li i jedynie powyższej paletki cieni.

Elegancja, klasyka, szyk i czar...
Nie potrzeba kreski czy tuszu do rzęs, by błyszczeć urokiem gałek ocznych!

A Wy co sądzicie o dziele Leona?

PS. Niedługo winny pojawić się nieco obszerniejsze recenzje zarówno tej paletki,  jak i paletki cieni ze Sleeka, oraz z Essence.

Będzie ukazana tam także pigmentacja cieni.
Możecie zatem wyczekiwać z niecierpliwością, aż Leon owe recenzje skleci zacnie.





58 komentarzy:

  1. Kiedyś chciałam mieć tę paletkę. Może jeszcze kupię, bo śliczne ma te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaa, bardzo dobre połączenie! Założę się, że liczba klientów się zwiększy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha oby nie byly to tylko stare napalone dziadki xd

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba. Świetnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam że bardzo ładnie to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że bardzo ładnie to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie ozdoba oka wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. próbuj robić kadry oka szersze wtedy jakośc będzie lepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem ładna ta paleta, gdybym się malowała to w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo, całkiem fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycający makijaż, bardzo mi się podoba:) I gdybyś niżej nie napisała, że nie masz tuszu na rzęsach to nawet bym się nie zorientowała, naprawdę. Myślałam, że masz pomalowane, ale to zasługa po prostu pięknych rzęs:)
    Ja cieni nie używam w ogóle:) Zresztą co tu dużo mówić, ja używam tylko tuszu do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał :-). Takie makijaże lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna marzy mi się paletka Sleek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie odcienie, cżesto podobnie maluję oczy:) muszę kupić sobie tę paletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, przypomniała mi się akcja.. jak chciałam się pięknie wymalować na wesele w październiku ubiegłego roku.
    Wymalowałam oczy pięknie.. cienie, kreska... puder i podkład na buzi, róż na buzi...
    I zaczęły się robić zdjęcia, by uwiecznić jak pięknie wyglądam. Zdjęcia zdjęcia zdjęcia.. już jesteśmy na weselu. A ja coś tak patrzę, ale ludzie mają motylki z rzęs! I pierwsza myśl: "o ku....rcze nie pomalowałam rzęs!" ale efekt cieniami był tak świetny, że po prostu tego tuszu nie brakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja za tą paletką zleciałam cały kraków kiedy był na nią taki szał, że jak tylko przychodziła do rosmanna do od razu ją wykupowano i kupiłam ją dopiero w budapeszcie haha i w sumie to stwierdzam, że do kitu są te cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemne kolorki na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja bym chciała potrafić tak się malować. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta paletka kusi mnie od dawien dawna ;) Bardzo ladnie Ci wyszlo, a i rzes malowac nie trza, takie eleganckie po odzywce sa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest mój ulubiony zestaw kolorystyczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie można tę paletkę dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie Ci to wyszło. Nie dawno kupiłam tę paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz do Ross wchodzi nowa wersja tej paletki - bodajże ma bardziej różowe i fioletowe cienie ;)

    A! I jestem posiadaczką tej powyższej paletki :) Chyba 3 cienie mam już całkowicie wykończone :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam bawic sie takimi odcieniami :) Wyszlo Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie, żebym ja się tak potrafiła umalować. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie, żebym ja się tak potrafiła umalować. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zabawa wyszła ślicznie, bardzo podobają mi się kolorki jakie użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Łoo, pewnie dziś sporo klientów zachęciłaś;D wygląda ładnie - jak to ujęłaś klasa, szyk i czar:D
    Ja nigdy nie miałam takiego mejkapu, nie mam ani jednych cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo to ja czekam na recenzję tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ją, jest niedroga i dostępna, kupiłam nawet jej nową, siostrzaną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No to dzisiaj musiałaś mieć najwięcej klientów ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To moja pierwsza paletka cieni :D i jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorki idealne. Miałam kiedyś mega jazdy na makijaże i bardzo kombinowałam, teraz jakoś nie chce mi się...

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny makijaż oka :-) A paletka ma świetne odcienie, takie najbardziej lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę Leonie Drogi że fajnei że jesteś! Sama zamówiłam sobie trochę cieni i za punkt honoru obrałam sobie naukę malunków... na taki kurs bym sie zapisała;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajna paletka i makijaż również :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru