GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 4 kwietnia 2013

89. Recenzja: Szminka Avon Color Trend First Date

Witajcie!

Z racji, że dawno nie było recenzyji produktu do ust, postanowiłam dziś zaprezentować Wam pewne mazidło kolorowe z Avonu.
Mówić będę niniejszym o szmince z serii Color Trend, a dokładniej o odcieniu First Date.

Najpierw słów kilka od producenta: "To kremowa, miękka szminka o właściwościach nawilżających, w bogatej gamie kolorystycznej".

Się producent wysilił nie ma co...

Ale wracając co meritum, oto bohaterka dnia:

na ręku


ino z bliska (można powiększyć przez "klik" na zdjęcie

I na ustach:



 Szczegóły:

Cena i dostępność: pomadkę kupiłam na początku roku u koleżanki-konsultanki w Avonie. Cena ok. 8 zł.
 Zapach: nijaki na pierwsze zaciągnięcie nosa. Przy drugim zaciągnięciu, wyczuwam jakąś dziwną, chemiczną nutę z pewną domieszką... niby-landrynki. Ogólne wrażenie zatem? Mdłe i nieprzyjemnie...
 Konsystencja: szminkowa. Twarda i - jak na razie - nierozciapująca się.
Opakowanie i pojemność: czarny, plastikowy sztyft do wykręcania, z jakimiś serduszkami i wieżą Eiffla. 4, 6 gr infantylizmu.
  Wydajność: no niestety genialna... Nie mogę tego dziadostwa skończyć od trzech miesięcy...
  Działanie: takie sobie. Coś tam nawilży, coś kolor nada... Jednak podkreśla bardzo suche skórki, jest mało trwała - góra 2 godziny bez jedzenia, schodzi nierównomiernie a jej smak przyprawia mnie o odruch wymiotny. A poza tym ten kolor... Typowa pomarańczowa czerwień panien spod latarni. Używam jej zatem tylko pod błyszczyk, bo samej nosić niepodobna... Wierzcie mi, 8 zł można lepiej zainwestować.
Ocena: 2/5

Miałyście podobną pomarańczowo-krwistą czerwień?

Kathy Leonia

76 komentarzy:

  1. Krwistą czerwień miałam, ale to była taka soczysta czerwień, że z daleka było widać. Megakobieco, ale tylko na specjalne okazje i wtedy, kiedy miałam doła - od razu czułam się lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę mieć czerwień, która będzie dobrze pasowała do mnie;p a ta u licha nie pasuje ...:(

      Usuń
  2. dziwny przypadek z tą szminką:) skończ ją jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam szminek z color trend nie cierpię. Szczerze już są lepsze te szminki z bazarku, których data przydatności nie jest bliżej określona, a najprawdopodobniej już sie dawno skończyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to podzielam opinię... Teraz chce ją tylko skończyć bo jednak żal wywalać...

      Usuń
  4. Nie lubię używać takich mazideł :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam szminek ale ta ma ładny kolor :)

    też mi jest niedobrze od tego śniegu ,...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodź rakietę wystrzelimy na odciągnięcie chmur;D

      Usuń
  6. Wybacz, ale ona jest straszna! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy kolorek, acz wolę czerwienie i intensywne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka tętnicza krew. Ale niektórym pasuje. Najbardziej w szminkach nie lubię właśnie jak podkreślają suche skórki. Strasznie to wygląda. Ostatnią taką wydałam...i o dziwo została przyjęta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja posiadam owy kolorek, jednak za nic mi nie pasuje, czeka aż go połącze z jakimś jaśniejszym błyszczykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobno od 19 kwietnia ma być już coraz cieplej ;) mam taką nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  11. miało byc od 10 a nie 19 ^^

    a z tą rakietą to dobry pomysł !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zachwycił mnie ten kolor... ale ja ogólnie nie lubię szminek, pomadek, błyszczyków...

    Ale podziwiam kobiety, które pięknie się malują :) i nie straszą ;p.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiepskie są szminki z tej serii Avonu;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam inną szminkę z Color Trend z Avonu i też średnio jestem zadowolona, przynajmniej kolor bardziej neutralny wybrałam :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, bo nie używam szminek, wolę zdecydowanie błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o tę pracę - niestety sama musiałam odmówić ze względu na godziny :( Na rozmowie wyszło zupełnie coś innego, niż było przedstawione na samym początku

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie kolor mało wyjściowy, że tak powiem ;P
    dziś odebrałam swoje zamówienie z Avonu, w którym była m.in. inna szminka - mam nadzieję, że okaże się lepsza.
    aaa pewnie, bo murzyny to przecież tania siła robocza :D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. to wiedze ze nie tylko mnie odrzuca "smak" tej szminki, masakra brrr

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest czerwień? Moim zdaniem to taki pomarańcz bardziej. Mnie kosmetyki z Avonu zupełnie nie przekonują. No może poza niektórymi perfumami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet łaadny kolor ;) Ja tam nie używam takich szminek ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam takiej pomadki i raczej mieć nie będę, nie maluję ust żadnymi błyszczykami czy szminkami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie przepadam za odcieniami wpadającymi w pomarańcz;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj to nie za ciekawa ta szminka..;/ Też kiedyś miałam z Avonu i muszę powiedzieć, że nic specjalnego.;)
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie ten kolor to jakaś tragedia:/ nawet złotówki bym nie dała...

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zauważyłam, że kolor jakiś pomarańczowy i raczej nie zdecydowałabym się wydać na niego choćby grosza. Nie mój typ, nie mój styl i nie na moje nerwy, bo jak wydam kasę na rzecz mi zbędną, to humorek niestety nie dopisuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. hmm kolorek z jednej strony ładny, ale z drugiej całkowicie nie mój. ;) niestety źle się w takich kolorach czuję... ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zdecydowanie wolę błyszczyki :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jako typowo męskie oko mogę stwierdzić, że kolor niespecjalny, no ale w tej dziedzinie uwielbiam skrajne opinie, czyli brak koloru na ustach albo bardzo krwisty czerwień;p

    OdpowiedzUsuń
  29. kolor faktycznie nie za specjalny. nie lubię takich odcieni :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze ,żę tutaj trafiłam ... właśnie dzisiaj przegladałam katalog Avonu i 4 kolorki z tej serii są teraz w promocji i miałam się skusić na jakiś ponieważ poszukuje jakiejś szminki :) Tak więc już wiem ,że na pewno jej nie wezme :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojjj nie mój kolor :D A co do pieczenia, bardzo chętnie! Lubię piec :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za takimi pomarańczowo - czerwonymi kolorami ^^ Chociaż ostatnio kupiłam sobie szminkę z Essence w odcieniu intensywnej pomarańczy i nie jest taka zła ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie jestem zwolenniczka takich kolorow, to nie moj styl, woele bardziej zdecydowane kolory czerwieni...

    OdpowiedzUsuń
  34. zdecydowanie nie mój kolorek ;)

    skarbeczku mój pamiętam o szafie, nie dasz mi zapomnieć :P

    OdpowiedzUsuń
  35. nie miałam takiej. Jedyna szminka z AVONu jaką posiadam ma ciemniejszy odcień :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru