GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 23 kwietnia 2013

108. Hajże na lumpeksy!

Witajcie!
Bez zbędnych wstępów i wyjaśnień kalających od razu rzeknę, iż wybrałam się do lumpeksu dnia wczorajszego.
Nie był to co prawda dzień dostawy, ale tak jakoś czułam potrzebę upolowania jakiegoś ciucha zacnego.

I ku mojego zdumieniu, oto co napotkałam:

gorset Next, rozmiar 6 - 1 zł (!)

sukienka Next, rozmiar 6 - 7 zł
Jak tylko zobaczyłam tę kwiecistą sukieneczkę, normalnie wiedziałam, że musi wpaść w ręce me!
A tym seksownym gorsecikiem też oczywista nie pogardziłam.
W końcu taki samotny był w tym sklepie...

Co sądzicie o powyższych łowach?

Kathy Leonia


58 komentarzy:

  1. Fajne, szperaczu :D W sobotę może w końcu wrócę do domu to zmierzę swoje włosy i sprawdzę czy co nie co urosły od wizyty u fryzjera ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro podobaja Ci sie okularki to wez udzial w tym konkursie,jedne z nich mogą byc Twoje!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten gorset jest świetny <3
    kiecka też fajna ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. A na sukienkę w kwiaty poluję od wielu sezonów, ciężko znaleźć odpowiednią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorsetów nie noszę, ale sukienką tą bym nie pogardziła! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaaa, uwielbiam lumeksy :D mozna napotkac takie pereleczki... ostatnio wlasnie upolowalam sukienke i zakiet. czadowy ten gorset, a cena wrecz absurdalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka przesliczna, chcialabym miec talent do polowania w lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja poluję na gorsety i nie ma :P
    Sukienka śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Za 1zł też pewnie bym się skusiła ;) a sukienkę taką chcę też sobie sprawić, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dajesz zdjęcie w gorsecie;)A jak tam experyment z big cycem? Nadal trwa?

    OdpowiedzUsuń
  11. oooooooooOo jaka piękna sukieneczka <3 - będziesz w niej pięknie wyglądała ;) i oczywiście gorset także super :))

    OdpowiedzUsuń
  12. no ten gorset to Ci sie udał! a sukienka przesliczna! Ty masz szczęście do takich zdobyczy!

    hihi nie na chwilę obecną nie mam żadnych bucików

    OdpowiedzUsuń
  13. oddawaj sukienkę i to już:)ty to masz nosa, zawsze coś upolujesz

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki zajebisty gorset! śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za komplement :)

    ja chcę tą sukienkę !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest ekstra :D Chętnie bym ukradła :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne! Ja też zaczęłam sobie zbierać sukienki na lato ;) Dzisiaj kupiłam przez internet jedną za 5 zł +7 zł przesyłki xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Hoho, jaki gorsecik :D Ja nie wiem jak Ci się udaje znaleźć takie fajne rzeczy w lumpeksie. Ja dzisiaj byłam i nic ciekawego nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne ceny i łupy :D w koncu trafilam na blog rowniez o tematyce lumpeksowej :) cieszę się bardzo!
    Sukienka jest urocza! U mnie w sh widziałam wiele podobnych :) sama raz nawet kupilam tyle ze Maxi, ale nie wcisnelam sie w rozmiar 6, buu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja idę zwykle w dzień dostawy albo w dzięn przecen:))

      Usuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru