GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 2 kwietnia 2013

87. Kup sobie ciucha, czyli efoxcity.com!

Witajcie!

Dziś recenzyji ani eksperymentów nie będzie.
Co bowiem za dużo, to niezdrowo.

Dla odmiany więc, opowiem Wam trochę o pewnym uroczym miejscu w Internecie, gdzie można z czystym sumieniem przepuścić całą wypłatę swoją.
Jest to mianowicie sklep: www.efoxcity.com
Butik co prawda  "anglojęzyczny" i nie z polską walutą, ale co to za problemik w czasach dzisiejszych założyć konto w PayPal. (Zainteresowanych odsyłam po bliższe wskazówki tu: Klik!)
Po aktywacji i założeniu konta w PayPal możemy już bez przeszkód zamawiać boskie ciuchy z www.efoxcity.com , gdyż firma obsługuje ponad 200 krajów z całego świata!
W tym oczywiście i naszą Polskę.
 Czas realizacji zamówienia wynosi ok. 2 tygodnie.

Co jednak takiego cudownego możemy w powyższym sklepie znaleźć?
Przede wszystkim piękne i seksowne damskie sukienki, a także sprzedaż hurtowa blezerów od znanych dostawców.
Panowie także odnajdą coś specjalnie dla siebie, mianowicie: najlepsze skórzane kurtki męskie.
Wszystkie ubrania uszyte są z materiałów najlepszego gatunku (m.in. skóra, bawełna), a ich cena w przeliczeniu na polskie złotówki jest naprawdę korzystna.

 Np. za poniższe przepiękne sukienki nie zapłacimy więcej niż ok. 50 zł!:


14. 60 $ (ok. 48 zł)



10. 77 $ (ok. 36 zł)


12. 44 $ (ok. 41 zł)




12. 12 $ (ok. 39 zł)

Czyż nie są słodkie?
A ich cena normalnie taka, jak w sprzedaży hurtowej!

Ubrania damskie i męskie to jednak nie wszystko, co ów butik  ma do zaoferowania.
Sklep www.efoxcity.com/ sprzedaje również wspaniałe wyroby biżuteryjne, takie jak np. bransoletki, pierścionki, kolczyki i naszyjniki: Klik!

Nic, tylko wpaść w szał zakupów!

Kathy Leonia, której właśnie ślinka cieknie do tej ostatniej kiecki.





70 komentarzy:

  1. skoro tak to już zaglądam na tę stronkę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ee nie lubie takich sklepów. Widac po zdjeciach ze rozmiary sa strasznie zaniżone, bo na fotkach są japonki. Do tego ciuchy sie szybko prują. Kiedyś zamówiłam własnie przez allegro, podobna sukieneczkę, nitka wystawała, była źle przeszyta i sukienka sie rozwaliła;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedz iż masz u mnie przerąbane ! xd Weszłam do sklepu i mam na oku już od groma rzeczy. I zaraz cała kasa którą ostatnio otrzymałam zostanie wyrzucona. haha

    OdpowiedzUsuń
  4. to zależy wszystko od tego kto gdzie lubi kupować:) ja nie przepadam za sklepami z internetu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukienki :).
    Jednak nie będę nawet wchodzić na tę stronę :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba już tą stronkę widziałam i bardzo mi się podobaja ich ubranka no i te ceny !!! wow ;D

    zastanawia mnie fakt jaka tam jest rozmiarówka

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham sukienki! <3
    na szczęście wszystkie moje największe miłości moge znaleźc w ciuchu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do kupowania ubrań przez internet. U mnie to po prostu odpada, bo ja muszę przymierzyć, dotknąć i zobaczyć siebie w tym;p

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda właśnie, że na zdjęciach są panie z Japonii, bo sukienki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie, właśnie, jak ktoś powyżej już zauważył, sukienki te prezentowane są na Azjatkach, czyli pewnie rozmiarówka zbyt rozległa nie jest. A dla mnie osobiście nie ma nic gorszego niż opinająca kiecka!
    Ale dla biżuterii myślę, że warto byłoby na tej stonce czegoś poszukać, skoro ceny takie niskie. Opłacalnie.

    Generalnie jednak wolę zakupy w tradycyjnych salonach. Dopóki nie zobaczę, nie podotykam, nie przymierzę i nie zobaczę siebie w danym ciuchu nigdy nie będę miała pewności, że kasę opłaciło się wydać. Dlatego internetowym zakupom raczej mówię "nie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja często przez neta kupuję:) wiem że 36/38 na mnie będzie pasowało

      Usuń
  11. Uwielbiam przeglądać ich sklep ! Wszystko jest takie śliczne ;>

    Miałam do wybory coś z biżuterii ,więc wybrałam złoty łańcuszek wisienki ^.-
    Z początku wybrałam sobie taki z napisem `luck` jednak okazało się ,że już go nie mają ;cabył taaaki śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nie za bardzo lubię kupować ubrania przez internet, ja muszę przed zakupem dotknąć, przymierzyć i o ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A Ty kupiłaś już coś z tego sklepu?
    Ja jakoś nie mam przekonania do takich zakupów ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jakaś niekobieca jestem ;D nie lubię zakupów a internetowych tym bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne maja ciuszkki


    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja akurat za sukieneczkami nie przepadam , ale kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza mi się podoba :) Żyję, żyję jakoś :D A Ty?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie czeka szukanie sukienki w maju, bo mam kilka imprez, aż się boje tego, bo brzuszek rośnie i skończy się pewnie na szyciu u krawcowej jakiegoś worka.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie jestem przekonana do anglojezykowych sklepów

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, po angielsku to mało osób wejdzie XD
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie ładne i tanie :) dwie ostatnie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepuścić całą wypłatę...kochana czyżbyś znalazła pracę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ja lepiej tam nie zaglądam, bo zaraz wszystko wykupię xd

    OdpowiedzUsuń
  24. kusząca strona ;) ceny rewelacyjne :D
    policjant murzyn = mieszanka wybuchowa ;) chyba bym nie wytrzymała na tym przesłuchaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniecznie muszę tam zajrzeć :P. Te sukienki są boskie! :D

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobne sukienki widziałam na Allegro ;P I kosztują mniej więcej tyle samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie uzywalam tego sklepu, ale wydaje sie fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwsza śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  29. No chcialam, ale nam nie wyszlo ;c Moze za tydzien ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. no to gratuluje współpracy hehheheh :P:P:P
    tylko popraw błąd w nazwie bo masz efocity a firma nazywa się efoxcity ;)
    ciekawa jestem kiedy dostaniemy przesyłki.... ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. ''... to nie zdrowo.''

    Znowu...?

    OdpowiedzUsuń
  32. A czy Kochana ten portal/stronka to nie jest coś typu te nasze chińsko-koreańskie firmy wystawiające się na allegro, tylko zebrane w jedną kupę ?(brzmi brzydko, przepraszam :P) Widziałam bardzo podobne ciuszki na allegro, ale sprzedawcy z korei/chin lecieli w bolka i wiele ludzi jednak nie dostawało swoich ciuszków, lub były one z jakimiś defektami...

    OdpowiedzUsuń
  33. zalezy na co trafisz:) ja czekam właśnie na naszyjnik od tej firmy i zobaczymy jego stan:D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru