GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

100. Wielki Google radzi, cz. 1

Witajcie!

Powróciłam zza siedmiu rzek i gór, abyście nie tęsknili za długo.
Od razu dodam, że nikt mnie na owo zadupie nie wywiózł - sama udałam się na wygnanie, iżby słońca nałapać i odstresować się nieco nieudolnymi jak na razie poszukiwaniami roboty.

Tak więc zrelaksowana i prawie wypoczęta, zbieram siły do dalszego tworzenia pięknych postów mych.

Dzisiaj, z racji setnego posta, zapodam Wam najciekawsze - moim zdaniem - partie, po jakich to niewinne istoty ludzkie trafiają na mego bloga.

Tak więc oto smaczki z wyszukiwarki, jakie wyszperałam:

1. powiększyły mi się ręce
Szkoda, że nie nastąpiło powiększenie cyca i tyłka - tym bym się bowiem nie martwiła. Ale powiększenie rąk, to już inna bajka. Radzę udać się do dobrego chirurga plastycznego, celem odpompowania nagromadzonego w kończynach górnych tłuszczu.

2. jak napisać 61
Zdaje mi się, że to niezwykle trudne zadanie. Najpierw trzeba poważnie się skupić, dalej wziąć kartkę papieru i długopis ino, którym następnie należy popukać się trzy razy w lewe ucho. Dopiero po wyżej wymienionych czynnościach wstępnych, można powolutku i bardzo ostrożnie napisać cyferkę 6, by po chwili dołożyć do niej cyfrę 1. Jeśli powyższe sugestie komuś się przydadzą, proszę dajcie znać!

3. chatka na zadupiu
Kurczę, nie wiedziałam, że działka ma jest na tyle popularna, iżby sam Wielki Google wspomnieć o niej raczył! Zastanawiam się, nad uruchomieniem sieci domków letniskowych pod taką nazwą. Czujecie:
- Gdzie Pan spędził weekend?
 - A w "Chatce na zadupiu"!

4. Mariusz Walczak kosmetyki
Siet, wydało się! Jestem facetem i się Mariusz nazywam a na dodatek interesuję się kosmetykami! O zgrozo istnienia...

5. gdzie są moje włosy?
Opcje mogą być różne. Wersja pierwsza - zginęły śmiercią tragiczną  (czyt. obcięte) - i porwane w świat nieznany przez sadystycznego fryzjera. Wersja druga - uciekły na jakieś spotkanie rodzinne i powrócą niebawem jednakże w nieco innej postaci - peruki. Wersja trzecia - właściciel sam je sprzedał na czarnym rynku a teraz udaje pokrzywdzonego i stęsknionego za owłosieniem. Wstyd!

A jak u Was wygląda kwestia z Wielkim Google?

Kathy Leonia


46 komentarzy:

  1. ha ha ha genialne
    u mnie najlepsze do tej pory były: domki dla owadów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek na zadupiu ubawił mnie do łez. Dużą różnorodność masz:)
    Ja wczoraj siedziałam w domu, bo musiałam pracować (o zgrozo) więc nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci tej chatki na uboczu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no :D WTF?:D Ja nie wiem skąd Ci ludzie się biorą co takie wyszukania walą:D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm faktycznie ciekawe;p widzę, że nie tylko ja jestem bezrobotną blogerką;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo tak, w wyszukiwarce na blogu można znaleźć wiele ciekawych zwrotów :D
    i choć sama nie zapisuję to lubię sobie je czasem poczytać i się pośmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem się zastanawiam kto to wpisuje :D bo fantazja godna pozazdroszczenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, ja do wczoraj tylko oglądałam ze śmiechem na różnych blogach co tam ludzie wypisują. Wchodzę na wczoraj do siebie, patrzę... "białe w okolicach intymnych" HAHAHAHAHHAHA

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha ;D "Mariusz Walczak kosmetyki" to połączenie na pewno go nie zachwyci ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah świetnie! jest mnóstwo takich tekstów, nie wiem, co ludzie wyszukują :D i po co, hahah. świetne to o włosach. a chatkę na zadupiu to bym chciała :D
    bardzo pozytywny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah Google wymiata :D
    Ale chętnie pojechałabym na wczasy do "Chatki na zadupiu" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha uwielbiam Twoje odpowiedzi :D
    Co do mnie, nie wiem kiedy i nie wiem o czym :p

    OdpowiedzUsuń
  12. co na to Twój mąż murzyn jak się dowie, że jednak jesteś Mariuszem ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. haha niexle :P u mnie też czasami są takie wyszukiwania, że szok :P ostatnio zszokowało mnie "blog osoba niepełnosprawna" ;|

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe dlaczego ja jestem taka "do tyłu" i nie wiem jak to sprawdzić w jaki sposób w wyszukiwarce ludzie do mnie trafiaja?:D

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahahaha. :D Jak czasem czytam jak ludzie wyszukują mój blog to mogłabym ze śmiechu się po podłodze tarzać. xd

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie faworytem jest wpis: "ruskie dab dibi daj techno" chciałabym poznać tę osobę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha ha! Genialne! Potrafią zadziwić hasła, przez które trafia się na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe, Twoje odpowiedzi są genialne :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru