GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 28 kwietnia 2013

113. Ile włosów wypada mi podczas czesania?

Witajcie!

Pożaliłam się Wam już odnośnie wypadania włosów podczas mycia: Klik!
Dziś przyszła pora na prezentację kudełków, które uciekają mi, gdy się czeszę grzebieniem.

Oto ci, co opuścili dziś mnie:


Na pierwszy rzut oka wygląda to jak jeden wielki kołtun, ale już przy drugim spojrzeniu można bystrym okiem stwierdzić, że jest tego ok. sztuk 20-30.
Niby norma - nie mówię, że nie - ale jednak dla włosomaniaczki, każdy stracony włos równa się wielkiej depresyji i czarnym myślom.

Nie mniej jednak nie poddaję się i walczę z czupryną dalej, ku chwale zwycięstwa z przeciwnościami choroby zowiącej się ŁZS.
Swoistym szczytem marzeń mych jest doprowadzenie włosów i ŁZS-owego towarzysza do takiego stanu optymalnego, kiedy to włosiska będą trzymać się łepetyny jak kafelki podłogi, a łupież i drożdżaki odejdą w siną dal.

Obym takiego dnia dożyła tylko...

A jak to jest u Was?

Kathy Leonia

PS. Jeśli chodzi o piątkową imprezę powiem tak: czterech liter mi nie urwało i wyszłam wcześniej, wymyślając pretekst jakiś...
Strasznie bowiem nie lubię udawać, że kogoś lubię i toleruję, a niestety pewna taka persona działająca mi na nerwy miała czelność zjawiła na owym spotkaniu...

PS2. Od lipca zanika tradycyjna forma obserwowania blogów. Jeśli zatem chcesz nadal być na bieżąco z moimi wpisami, zapraszam tu: Klik!

59 komentarzy:

  1. u mnie brak wypadania, aż tylu włosów jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idź Ty, mi wypada 2x więcej :( A ja za to w piątek się wytańcowałam, o! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te włosy to nic w porównaniu do wypadania moich. Pocieszę cię, moich jest dużo więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbyś zobaczyła ile mi wypada, to dopiero byś się załamała:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuu, szkoda że persona popsuła wieczór :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też mało wypada na szczęście :)
    Ja też nie lubię udawać, że kogoś lubię i pewnie dlatego nie mam znajomych xD

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle włosów to znikoma ilośc na prawdę, w ogóle nie powinnaś sie przejmowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi kiedyś strasznie duzo włosów wypadało a raczej sie łamało. miałam całą szczotkę we włosach. na szczęscie teraz jest lepiej.

    jak tam twoje dziąsło ?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czy to będzie pocieszenie,ale chyba każdemu wypadają włosy w takiej ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi teraz już mniej wypada ;) A jeszcze ostatnio była jakaś masakra , wystarczyło palcami przeczesać włosy i już wypadło mi ich chyba z milion ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. och, mnie wypada podobna ilość podczas mycia, ale jak już mówiłam, staram się nie zwracać na to uwagi :P :))
    A co do imprezy, znam to uczucie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio tak zwróciłam uwage ile mi włosów przy czesaniu wypada i troszke się przestraszyłam bo wydaje mi się że zdecydowanie zadużo, ale może zawsze tak było tylko ja nie zwracałam na to uwagi;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uuuuuu, mi tak samo wypadają :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przestałam zwracać uwagę na wypadające podczas czesania włosy. Ba, prawie wcale ich nie czeszę ;)
    Tylko czasem muszę wysłuchiwać półgodzinnej pogadanki na temat: "Twoje włosy są wszędzie, masz je obciąć, to będą mocniejsze. ŁZS? Nie wymyślaj sobie! Ja wiem lepiej" w wydaniu rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę czesać bo mam wrażenie że skołtunią;p

      Usuń
  15. Można Ci tylko zazdrościć, że tylko tyle Ci wypadają ;) Ja muszę zacząć brać witaminki, bo zaraz będę łysa :(

    OdpowiedzUsuń
  16. mi zawsze wypada tyle wlosow, ze wydaje mi sie, ze ktoregos dnia zostane lysa :D na szczescie jeszcze sie to nie stalo.

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi ciagle rosną nowe i nie wiem jak je ogarnac przy czesaniu się bo ostają na wszystkie strony :(

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie na szczęście tylko wygląda, jakby mi dużo wypadało, a w rzeczywistości tak nie jest. Mam grube i baaaardzo długie włosy...

    OdpowiedzUsuń
  19. też mi trochę tych włosów wypada przy czesaniu... są słabe, chyba czas je trochę podciąć :/
    dzisiaj już dodam, serio! :D po prostu za oknem taka piękna pogoda, że aż nie chciało mi się siedzieć przy kompie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym też chciała nie tracić włosów. na szczęście mam ich pełno więc nie ma tragedii:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi wypada z 3-4x wiecej wlosow niz Tobie, wiec ciesz sie :) Szkoda,ze wczesniej wyszlas z imprezy, tak to jest, jak sie pojawiaja "niechciane" osoby,ktore swoja obecnoscia psuja cala zabawe..

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi tez tyle, albo nawet wiecej wlosow wypada :( Kochana zapraszam do mnie, zostalas otagowana:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi nie wypadają włosy praktycznie wcale :) od czasu kiedy szczotke wymieniłam na grzebień, także polecam:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja rozczesuję włosy raz w tygodniu i wypada mi 3x więcej :P. Także nie jest źle :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  25. mam wrazenie, ze mnie wypada 3 razy tyle co Tobie..

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru