GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 18 kwietnia 2013

103. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Rzeknę Wam tak - wszystkiemu winna pogoda.

Tak wczoraj słońce uroczo przygrzewało, tak lekki wiaterek powiewał, tak chmurki miło sunęły po nieboskłonie, że się skusiłam.

Na zakupy mianowicie.

Tym razem nie są to produkty kosmetyczne, ani lumpeksowe, ani ubraniowe, ale coś o wiele  bardziej ekskluzywnego - jeśli tak to można nazwać.

Tak więc, nie przedłużając, oto co ułowiłam:


Oba urocze zestawy biżuteryjne upolowałam w tej samej cenie w sklepie indyjskim Lokaah  (w Łodzi - Piotrkowska 115, na przeciwko McDonalda).

I chyba nie zgadniecie ile za nie dałam.
Dlatego też Wam oznajmę to sama.
Tylko bez palpitacji proszę.

Razem bowiem - za powyższe zestawy biżuteryjne - zapłaciłam niecałe... 6 zł (5, 8 zł).

Tak 6 zł.
Nie 60, nie 600, ale swojskie 6 zł!

Czujecie radość portfela?

Kathy Leonia

PS. Ktoś mnie oświeci, o co chodzi z tym BlogLovinem?
Czy to prawda, że mają likwidować obserwowanie blogów?

57 komentarzy:

  1. ten niebieski jest prześliczny! :)

    też nie bardzo rozumiem o co chodzi... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. zaszalałaś:) droga blogerko niesamowicie:) zakupiska bardzo udane, podobają się mi:) słyszałam coś o Bloglovinie, ale nie chcę czegoś namieszać więc się nie wypowiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy w super cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki perełki bardzo fajne, najczęściej chyba takie noszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydałaś cały majątek :D
    Drobiazgi, a cieszą bardziej niż te drogie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet mnie na nie niestać w obecnej chwili;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu miodzio :D Tez takie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kilka razy byłam w tym sklepie :p

    OdpowiedzUsuń
  9. takie rzeczy to ja lubię kupować ;D mam bzika na punkcie kolczyków itd.. ;D mam pokaźną kolekcję ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam tylko, że zlikwidować mają opcję tą, lecz u siebie wcale z niej nie rezygnuję jedynie dodałam opcję obserwatorów google, którą znajdziesz w gadżetach :P oznaczona jako nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oszt Ty! :D Chyba masz dar przyciągania rzeczy po taniości :P.
    Bloglovin to coś właśnie podobnego do obserwatorów bloga, pokazują Ci się nowości osób które śledzisz. Nie wiem jak jest teraz, bo dawno tam nie zaglądałam, ale im więcej masz Followers (śledzących :P), tym wyżej listy wszystkich zgłoszonych tam blogów jesteś :P. Ja nie mam pojęcia jak się tam znalazłam- nie rejestrowałam się :). Któregoś razu w googlach wpisałam Pudlo Manka i wyskoczył mi mój blog, kanał yt i na chomiku, no i bloglovin, od tej pory wiem, że go mam :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie ! Zapomniałam xD filmik mam gdzieś już dawno nagrany , jak będę pamiętać i uda mi się go załadować to jakoś na dniach postaram się dodać ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten biały kąplecik jest śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że zakupy udane.:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj jaka ładna biżuteria. *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna biżu faktycznie tanio ją kupiłaś:))

    bloglovin to inna forma obserwacji bloga. Też mi coś się obilo o uszy z tym że google obserwację mają usunąć ale nie sądze aby tak się stało.

    zapraszam na nowy post z legginsami tetris;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Są śliczne i cena powalająca;)

    OdpowiedzUsuń
  18. czemu dziadziuś bierze twój rower ? :>

    śliczne zakupy ! niesamowite ceny :) ho ho ho

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne! :)
    Chodzą plotki, że mają usunąć opcję obserwowania i blogerki, żeby nie stracić obserwatorów zakłada konta na bloglovin'ie lub facebooku. Nie jest to pewne, że to zrobią, no ale lepiej się zabezpieczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka z Ciebie strojnisia:* Takie okazje są super!
    Też słyszałam o bloglovinie i że faktycznie mają coś zmieniać...ale co, jak, gdzie...wiesz, że ja słaba jestem w tych tematach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, ten zestaw w błękitnym kolorku bardzo mi się spodobał *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham kolczyki w kształcie perełek, noszę takie najczęściej, bo pasują do wszystkiego. A i muszę zaopatrzyć się też w inne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten przeźroczyty wygląda ekstra ! :) bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nooo to Ci się udało z tą ceną :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru