GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

86. Eksperyment: czy powiększy mi się cyc po serum z Eveline - podsumowanie

Witajcie!

Nadeszła pora na długo oczekiwany koniec eksperymentu z serum do cyców z Eveline.
Moja dwumiesięczna próba badawcza właśnie się zakończyła i spieszę do Was z podsumowaniem wyników.

Na samym początku powiem od razu, że jestem bardzo zadowolona rezultatami.
Cyc się ujędrnił i ewidentnie podrósł w siłę.

Zresztą same zobaczcie ich aktualny stan (01 .04. 2013):



Dla przypomnienia, tak było miesiąc temu (01. 03. 2013 r.):


A tak było dwa miesiące temu (01.02.2013 r.):




 Tak wyglądają teraz w całej okazałości (01. 04. 2013 r.):



 Tak natomiast prezentowały się miesiąc temu (01.03.2013 r.):



A tak dwa miesiące temu:


Szczegóły:
Obecny obwód cyca wynosi ok. 86,5 cm / miesiąc temu było: 84,5 cm.  / dwa miesiące temu było: 83 cm 
Pod biustem mam 69 cm (1 cm przybył o zgrozo!) / miesiąc temu było: 68 cm.  / dwa miesiące temu było: 68 cm

W sumie podczas trwania całego eksperymentu przybyło mi aż...3,5 cm w cycach!

Tak więc ów produkt uważam za cud techniki kosmetycznej i -  po miesięcznej przerwie - z chęcią będę go dalej stosowała!
Oby tylko mi nagle cyc nie sflaczał po odstawieniu tego serum...

PS. Stanik oczywiście bez push-upu, jednak gwoli ścisłości badawczej muszę nadmienić, że przytyło mi się co prawda w zeszłym miesiącu ok. 0,5/1 kg. Nie uznaję jednak tego za zaburzenie procesu eksperymentalnego, bo nadprogramowe kg idą mi w brzucho niestety, a nie w cyca.
 PS2. Notka publikowana automatycznie, jestem bowiem nadal na zadupiu internetowym.

52 komentarze:

  1. no to mnie zainteresowałaś tym serum :p

    dobry cyc nie jest zły w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze powiem nigdy nie wierzyłam w żadne kremy ujędrniające:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to nieźle :) Tylko słyszałam, że jak się skończy stosować te kremy to cyce wracają do poprzedniej wielkości.
    Ale też coś czytałam o herbatkach powiększających cyce. Może sobie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się właśnie nim maziam i mam ogromną nadzieję, że u mnie też coś zdziała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatem cycki w górę!:D Na wiosnę/lato temat jak znalazł ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to rzeczywiście cud, bo osobiście wątpiłam w działalność tego typu produktów. A jednak wszystko się może zdarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no to gratuluję efektów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie wierzyłam w takie 'cuda', ale z drugiej strony ja i tak nie chcę już większego biustu niż mam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tylko pogratulować! Obym nigdy go nie użyła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. serum z eveline mam i bardzo lubię ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt do pozazdroszczenia :)

    Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że zadziałało ale ja i tak nie wierze ze u mnie coś zaradzi:D

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja, nawet nie sądziłam, że takie serum może zadziałać! a jednak technika (i kosmetyki) poszły do przodu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście widać na zdjęciach zmianę:) nigdy nie wierzyłam w skuteczność takich kometyków

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba mnie przekonałaś:-)) jak bede pamietać to kupie:-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, wow, wow! coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa sprawa. Ja chętnie kupiłabym jakiś krem do zmniejszania biustu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja koleżanka w trakcie odchudzania uzywała serum do biustu eveline. Powiedziała, ze dzieki niemu, cycki nie zwiotczały po tym jak straciuła wagę. AJ też używałam, ale nieregularnie. Pamiętam, że zostawiał taką powłokę -film na skórze, dzięki czemu wydawała się bardziej jędrna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. DAAAAJ PROSZĘ NAMIARY! Chcę je kupić! A jest jakiś limit czasu w którym możemy go używać?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go używam od roku ;p w rossmanie je kupisz:)

      Usuń
    2. Po szkole prędko pognałam do Natury by zobaczyć.. i był! za 13,99 i od dzisiaj będę czekać na rezultaty! :D
      Mam nadzieję, że uda mi się tak jak Tobie.. hahah :D

      Usuń
  20. Zaczęłam cyco kurację już od wczoraj.. za miesiąc w dzień studniówki zobaczę czy się coś zmieniło.. mam nadzieję, że i u mnie zadziała! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też tak chcę! Niby nie narzekam, ale nie obraziłabym się na dodatkowe 3 cm :D

    OdpowiedzUsuń
  22. To teraz jeszcze nowa cud miód brafitterska bielizna i niebo :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru