GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 24 kwietnia 2013

109. Zagadka: co w pudełku ino jest?

Witajcie!

Z racji na fakt, że 3 maja blog ten skończy 4 miesiące, stwierdziłam, iż pobawię się trochę z Wami i zorganizuję Wam małe zgadywanko/rozdanko.
W końcu trzeba Czytelników moich łaskawych czymś ugościć i zadowolić.

Przejdźmy jednak do szczegółów.
Cała zagadka polega na tym, że musicie teraz wytężyć umysły i strzelić odpowiedzią poprawną, co znajduje się w niniejszym pudełeczku:


Wśród poprawnych odpowiedzi wylosuję - własnoręcznie za pomocą tzw. grzebania - nagrodę, którą będzie:

dla ślepaków: jest to nowa pasta cukrowa Safiye, 100% naturalna (skład: cukier, woda, sok z cytryny), nietestowana na zwierzątkach, ważna do 01.09.2014 r.

Zasady są banalne:
- Musisz być obserwatorem bloga tego.
- Musisz zostawić maila pod niniejszym postem.
- Musisz napisać swój typ, co jest w tym pudełeczku.


Regulamin:
 -Nagrodę, jak i wysyłkę, funduję ja - autorka bloga.
- To Polska - każdy podaje swoją propozycję tylko jeden raz.
- Zgłaszacie się tylko i wyłącznie pod tym postem.
- Konkurs tylko dla osób mieszkających w Polsce naszej.
- Zagadka trwa dwa tygodnie, tj. od 23 kwietnia 2013 r. do 7 maja 2013 r.
- Wyniki ogłoszę na blogu 10 maja 2013.
- Szczęśliwca, którego wylosuję, ma trzy dni na napisanie do mnie maila (kathyleonia88@gmail.com) i podanie w nim swego adresu zamieszkania, abym mogła wysłać mu nagrodę.
- Zgłoszenie do konkursu oznacza akceptację powyższego regulaminu.
- Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 o grach i zakładach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję jako:
2. Mail:
3. W pudełku jest...

Wesołego zgadywania!

Kathy Leonia

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strzelam, że w środku jest właśnie ta pasta cukrowa :D
    monpawluk@gmail.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. w pudełeczku jest naszyjnik xD
    beata19958@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Madziiulka
    Mail: madziiula19@o2.pl
    W pudełku jest:pewnie jakieś kolczyki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię zgadywać, nigdy nie miałam szczęścia do tego ;)
    życzę powodzenia wszystkim biorącym udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, znając Ciebie to w pudełku może być ta Twoja marchewka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. w pudełku są koraliki :)

    obserwuję jako Ania
    mail : nate9109@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana na prawde jestem z ciebie dumna :) super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale żeś wymyśliła! Weź bądź mądra i zgadnij :D Dałabyś jakąś podpowiedź siostrze :D A co do włosów - mój fryz stały i niezmienny to włosy strąkopodobne wiszące z głowy mej w kierunku zgodnym z grawitacją xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia co jest w pudełku :P. Ale ta pastę miałam i pół opakowania zjadłam, zamiast wyrywać włosy, wiem to obrzydliwie, bo nie wiadomo w jakich warunkach ją robią, ale było smaczne :PP.

    OdpowiedzUsuń
  11. W środku jest ciasteczko:D na pewno je tam przede mną schowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy pomysł na konkurs. Nie mam pojęcia co może być w pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  13. znając ciebie to pewnie jakiś sexi gorsecik z sh:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdyby pudełeczko byłoby trochę większe, to pomyślałabym, że jest tam filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W pudełeczku są żelki, które dołączysz do mojej wygranej :D :D mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru