GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 25 kwietnia 2013

110. Recenzja: Szminka Avon Color Trend Kiss 'n' go

Witajcie!

Tak tak, dobrze widzicie.
Znowu zmęczyłam specjalnie dla Was recenzyję kolejnego mazidła do ust.
I znowu jest to Avon - dla odmiany od dwóch poprzednich... Avonów.

Producent rzecze tak: "Szminka o nowej, ulepszonej formule daje mocny i trwały kolor. Nawilża i pielęgnuje usta. Dostępna w 12 kolorach."

Mazidło w krasie swej:

na ręku

z bliskości - mój kolor to Vino Disco

I na wargach słodkich mych:


 Szczegóły:

Cena i dostępność: Pomadkę kupiłam razem z jej niezbyt udaną koleżanką (Klik!) na początku roku u koleżanki-konsultanki w Avonie. Cena ok. 8 zł.
 Zapach: o dziwo przyjemny! Waniliowo-śmietankowo-budyniowy.
 Konsystencja: szminkowa. Twarda i stała.
Opakowanie i pojemność: czarny, plastikowy sztyft do wykręcania. Estetyczny minimalizm - na dole produktu jest tylko napis serii. Mi się to akurat podoba, bo lubię prostotę w opakowaniach! Pojemność 4,6 gr.
  Wydajność: tak jak u jej poprzedniczki (Klik!) - genialna. Nie można tej pomadeczki skończyć, ale w tym wypadku to akurat plus!
  Działanie: Początkowo miałam obawy, że ta pomadka będzie takim samym bublem jak jej poprzedniczka (Klik!) ale na szczęście myliłam się! Produkt ten bowiem całkiem fajnie nawilża nasze wargi, zmiękcza je wyraźnie i - o dziwo - nie osadza się na suchych skórkach. Kolor jest intensywny, ale nie przerysowany i utrzymuje się przyzwoite 2 lub 3 godziny na ustach (oczywiście bez jedzenia i picia ich właścicielki). Zapach jest również przepiękny ( o czym wspominałam już wyżej) i zawsze jak wącham to mazidło, to  mam ochotę potem na coś słodkiego. Niestety sam smak na ustach już nie jest taki miły i "wali" trochę chemią.. Gdyby nie ten drobny szczegół to ową pomadkę mogłabym uznać za ideał. Ale i tak ją lubię.
Ocena: 4/5

Lubicie, jak pomadka Wam słodko pachnie?

Kathy Leonia

PS. Zapraszam na moje pierwsze rozdanko-zgadywanko: Klik!
PS. Obiecuję, że była to ostatnia recenzja z cyklu szminek...  jakie posiadam obecnie z Avonu!

38 komentarzy:

  1. Czemu ten konkurs zgadywanka tak długo trwa ?;c wiadomo ,że ja wygrałam xD haha

    OdpowiedzUsuń
  2. słysząłam o niej same negatywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dalej trwam przy swoich błyszczykach :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się ile masz tych 'mazideł' :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. z jednej strony lubię, jak pomadka przyjemnie pachnie, ale z drugiej od razu mam ochotę ją zjeść xD aczkolwiek wolę chyba powąchać coś ładnego, niż gdyby miało mi śmierdzieć chemią :P
    ja poszukuję wszędzie jakiejś ładnej wiśniowej szminki... może polecasz jakąś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze wiśniowych pomadek to jakoś nie bardzo uzywam;)

      Usuń
  6. haha, ale ma u mnie plus za to, że nie osadza się na suchych ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używam szminek ale kto wie może gdybym używała to kupiłabym tą albo jakaś inną w tym kolorze :)

    ja mam zamiar w sobotę zgrzeszyć kiełbaską z grilla :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co słodko pachnie jest cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna ładna :D Na ustach słodkich Twych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z szminek Avonu wolę te z serii Ultra Color Rich:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja dalej jestem uprzedzona co do tych szminek

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam jeszcze pomadek z avon, może w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo musisz miec tych mazideł :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm czy to jest kolor koralowy? Jakkolwiek, wygląda bardzo ładnie. Ja nie przepadam za smakowymi mazidłami, jak dla mnie mogłyby nawet nie pachnieć, to chyba byłoby nawet lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak koralek:)) ja lubię jak mi coś ładnie wali na ustach:D

      Usuń
  15. Jeszcze chyba nigdy nie miałam szminki z avon, i lepiej żeby mnie nie naszło na kupno bo zapewne i tak będzie leżeć:p

    OdpowiedzUsuń
  16. Szminka ma bardzo ładny kolorek ;) Kiedyś namiętnie kupowałam pomadki tej firmy ^^

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru