GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 21 kwietnia 2013

106. Recenzja: Avon Perfect Wear Extralasting Lipstick, supertrwała szminka do ust

Witajcie!

Dziś - dla odmiany - pomarudzę Wam o mazidłach do usteczek.

Tym razem znowu Avonowski produkt, który - w odróżnieniu od poprzednio recenzjowanej pomadki z tej firmy Klik! - jest całkiem zacny i nie wywołuje u mnie efektu wstrętu.

Kilka słów od producenta: "Supertrwała szminka dokładnie pokryje usta zmysłowym kolorem w klasycznych odcieniach różu, czerwieni lub delikatnego brązu. Satynowy kolor utrzyma się na ustach nawet przez 8 godzin* Dzięki nawilżającej formule i filtrom przeciwsłonecznym (SPF 15) kosmetyk zapewni delikatnej skórze ust odpowiednią pielęgnację i ochronę. Efekt miękkich, gładkich i głęboko nawilżonych ust utrzyma się aż przez 12 godzin."

Bohaterka dnia i warg na ręcu:


Z bliska
mój odcień to Rose Cream. Można powiększyć zdjęcie przez "klik"

 I na usteczkach:



 Szczegóły:

Cena i dostępność: zakupiłam produkt przez Allegro, za ok. 10 zł. Normalna cena to ok. 15 zł u konsultantki.
Zapach: szminkowy. Nie ma określonej nuty zapachowej, że tak powiem.
Konsystencja: zbita i nierozciapująca się. To lubię!
Opakowanie i pojemność: czarne, plastikowe z czerwonymi napisami. Eleganckie 1,8 gr pojemności w sam raz do torebki.
Wydajność: dobra. Maluję się tym cudeńkiem od dwóch miesięcy i jest jeszcze ok. 3/4 produktu.
 Działanie: urocze! Nadaje bardzo fajny, kremowy kolor, który długo się utrzymuje na ustach - ok. 4 godziny (a nie 12 godzin Szanowny Panie Producencie) bez jedzenia i picia. Poza tym nawilża, nie podkreśla suchych skórek, nie zbiera się w załamaniu. Pomalowane usta wyglądają seksownie i - co najważniejsze - naturalnie, bez efektu przerysowania. Szczerze Wam polecam tę pomadeczkę, bo to naprawdę dobry produkt za niewielkie pieniądze.
Ocena: 4/5 


Znacie powyższe mazidło?

Kathy Leonia



44 komentarze:

  1. mazidła jak to nazywasz nie znam, ale w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja się dzięki tej szmineczce przekonałam do pomadek avonowskich:D

      Usuń
  3. Lubię Avon za to że szminki długo trzymają - oczywiście nie wszystkie ale są perełki w które warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem, wiem :P przydałoby się coś w końcu, ale totalnie brakuje mi na to czasu.. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ustach ładnie wygląda ;D

    Z tymi trzęsącymi się rękoma to faktycznie poważny problemik xDD haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ładnie, zastanawiałam się kiedyś na nią, ale doszłam do wniosku, że mam póki co zbyt dużo szminek i błyszczyków ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny kolorek ,poszukuje jakijs łądnej szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ma kolorek :) i fajne opakowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ładny, efekt, który opisujesz też nie najgorszy, ale i tak zostanę przy moich Oriflamowych za całe 7zł w promocji! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A dziewczyny chciały u mnie zamówić próbki pomadek z tej serii i figa, bo tych akurat próbek nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam pomadki z Avon:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka wygląda prześliczne na Twoich ustach, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale widzę że ma bardzo ładny kolor :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam... Ale lubię Avon;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz znam ;p, muszę wziąć z Ciebie przykład :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tego "mazidła" akurat nie znam :D
    Co jest nieco dziwne zważywszy na fakt, że w avonie pracuję jakieś 12 lat :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny delikatny kolorek:) ślicznie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru