GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 3 kwietnia 2013

88. Hajże na lumpeksy!

Witajcie!

Muszę Wam się do czegoś przyznać...
 Znowu zgrzeszyłam zakupami...
A to naprawdę woła o pomstę do niebios...

Czemu? A temu, że miejsca w szafie już naprawdę nie mam, a stare ciuchy dopominają się  natychmiastowej segregacji. Jednakże moja babska, chomikowa i chciwa natura robi mi oczywiście na przekór i ciągnie mnie do lumpeksu...
I jak z takim upartym dziadostwem walczyć, no jak pytam się?

A no nijak się nie da!

Trzeba iść po prostu do lumpeksa - i to w sam dzień dostawy o rannej porze - i z zaciśniętymi zębami walczyć z rozemocjonowanym stadem bab, o jak najlepsze sztuki ciucha!

Oto moje łupy:

sweterko-narzutka Top Shop, rozmiar 8  - 3 zł (!)

bluzka Next, rozmiar 38 - 5 zł

to migoczące cudo - oprócz ceny - skusiło mnie bezapelacyjnie do zakupu!

Co sądzicie o tych lumpeksowych grzeszkach?
Czyż nie są "och" i "ach"?

Kathy Leonia

PS. Bluzka ma w rzeczywistości kolor czarny i nie jest wypłowiała, tylko u licha przez wczorajsze słońce ciężko było jej kolor uchwycić w aparacie.
PS2. Dziś mijają miesiące 3, odkąd założyłam kosmetycznego bloga. Proszę o zaintonowanie "Sto lat" z głębi trzewi!

75 komentarzy:

  1. W takim razie "Sto lat, sto lat...!!" :D gratuluję wytrwałości w pisaniu bloga :)

    Fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzutka mi się bardzo podoba. I ma mój rozmiar!
    Sto lat sto lat! Cieszę się, że się pojawiłaś w blogosferze:*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie w moim guście :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne no :D
    Chcemy kolejnych miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy są jakieś dni nie licząc świąt, że nie odwiedzasz lumpeksy?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakos nie umiem znalezc w lumpach fajnych rzeczy, pozazdroscic talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście mnie nie ciągnie do tego typu miejsc ;p.
    A Ty powinnaś popracować nad swoją silną wolą ;p, bo szybko sobie wybaczasz takie grzeszki ;p.

    Cieszę się, że jesteś :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam ten krem z Isany, mi się jak dotąd sprawdza;)
    Sto lat!
    Narzutka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za taką kasę to można chodzić ciągle na zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dziś też zgrzeszyłam:P kolejną sukienke upycham do szafy

    OdpowiedzUsuń
  11. sto lat sto lat!:D
    sweterko-narzutka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat! Sto lat!
    Dobrze, że te grzeszki nie kosztują Cię tak dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze znajdziesz fajne cudeńka.Aż Ci zazdroszczę zdobywczej natury :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Ty to robisz ,że zawsze takie ciuszki fajne znajdujesz ?;)

    A śliczniutka jest ta kolia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło mi, że podobają się Tobie moje bransoletki ;)

    zapraszam również na mój dzisiejszy wpis ;)

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. STO LAT nawet Ci tu zanotuję :D Podoba mi się ta narzutka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja i tak zwykle nic nie znajduję, więc jak już idę do lumpeksu to w ostatni dzień, gdy nie ma ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobny sweterek w koronkę, tylko że kolor inny. Zresztą pokazałam go w tagu zdjęciowym xd i został mi tylko jeden tag od Ciebie, postaram się za jakiś czas odpowiedzieć, bo w tym tyg słabo. W sobotę mam egzamin z prawka i trzeba kuć ;/
    A naprawdę bloga prowadzisz od 3 miesięcy? Ja myślałam, że z rok, a może nawet i więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. hehe, wszędzie mogłyby kosztować tyle ciuchy :)))
    odbiegając od tematu, chciałam zaprosić Cię do wzięcia udziału w mojej akcji, o której dowiesz się na moim blogu :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię takie narzutki!
      podoba mi się, bardzo fajna, sama bym przygarnęła :D
      a ja jestem teraz na odwyku lumpowym, więc skręca mnie jak ktoś pokazuje swoje zdobycze, a ja nie mogę iść do sh ;((

      Usuń
  20. Sto lat! :D Nowe nabytki świetne :)). Ja na dniach wybieram się na łowy :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładna ta bluzeczka ;d

    pokażę swoja fit sylwetkę 19 kwietnia ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że styl mamy dość odmienny, toteż nie jest to szczególnie mój typ. Przyznam jednak, że sweterek okazał się łupem ciekawym. W umiejętnym połączeniu można by stworzyć wraz z nim stylizację godną oklasków. Powodzenia życzę ;)
    Osobiście raczej unikam lumpeksów, ponieważ odrzucają mnie ciuchy, których nie znam pierwotnego właściciela. Bóg wie co poprzedni posiadacz z tym ubraniem robił, do czego używał i na co zakładał, toteż używanym ciuchom mówię nie. Ale za to bardzo chętnie odwiedzam wszelkie bazarki i chińskie sklepy - asortyment bywa naprawdę bardzo udany. A w ciuchlandach... cóż, nawet gdyby nie moje uprzedzenia, po prostu jakoś nie umiem w nich szukać i nigdy nic godnego uwagi nie znajduję. No niestety ;/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, przepraszam ;c Ale do tej pory nie miałam czasu aby zmodernizować komentarze i na nie odpowiedzieć.. Jednak już się za to zabieram !

    Powiem Ci, że sweterek dość ciekawy... Można by z nim stworzyć ciekawą "stylizację" :P
    Btw. To STO LAT STO LAT <3 MAM NADZIEJĘ, ŻE KOCHANA KATHY WYTRZYMA Z BLOGIEM KOLEJNE 3 MIESIĄCE I JESZCZE KOLEJNE *__*

    OdpowiedzUsuń
  24. i kto ścierał mokrą plamę? :D:D:D
    stooooooooooo laaaaaaaaaaaaat :D:D
    sweterko-narzutka cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. och i ach!!:D Musze jechac do SH, pochodzić pogrzebać, może to poprawi mi humor a i może dorwe coś fajnego i taniego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta druga bluzeczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Narzutka jest prześliczna! Ja też się wybieram odwiedzić nowe szmateksy w okolicy, nic mi tak nie poprawia humoru jak szperanie między wieszakami :)

    Nominowałam Cie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie moge przebolec ze mynie mamylumpeksow ;c

    OdpowiedzUsuń
  29. tak własnie myślałam bo to idzie z chin, no cóż poczekamy zobaczymy ;)
    ja wzięłam sobie naszyjnik ten taki turkusowo złoty :) a Ty?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty to masz szczęście do tych lumpów! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj nie da sie walczyc z lumepksoholizmem, probowalam.. na daremno :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru