GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 27 kwietnia 2013

112. Wielki Google radzi, cz. 2

Witajcie!

Pora na drugą porcję interesujących odsyłaczy, przez jakie trafiacie do mego świata blogowego i stajecie się innymi zgoła ludźmi.
Mam niezły ubaw, wynajdując dla Was takie smaczki.

Tym razem jednak, oprócz uśmiech - powiać może grozą nawet!

1. śmierć 20 latka z róży
Sasasa jestem seryjnym mordercą i lubuję się w krwi niewinnych 20-latków. Ale nie bójcie się, jeśli nie mieszkacie w Róży, to nic Wam nie grozi! No chyba, że koszmary nocne i zażywanie leków antywstrząsowych. Zatem - przed wejściem na bloga tego, skonsultuj się lepiej z lekarzem specjalistą, bo farmaceuta Ci nie pomoże.

2. półka sklepowa
Hm, kiedy to ostatni raz ukradłam jakąś półkę sklepową, wsadzając ją do rozciągniętej kieszeni dresowych spodni? Ktoś ze służb specjalnych może mi przypomni? Bo ja niestety przez moją kleptomatyczną sklerozą nie pamiętam wiele.

3. jestem boska!
Tego nie muszę potwierdzać ani zaprzeczać. To po prostu fakt, który wiem ja i - prędzej czy później - Wy!

4. czekolada blog
Nie dość, że boska - to i słodka jestem. Jak czekolada! Cieknie Wam ślinka już na kolejne posty?

5. jakie plany na wakacje miała leonia?
Pomyślmy. Na początek może odwiedzę ciepłe wody Karaibów i będę rozkoszowała się na plaży lekką nutką drinków Malibu i Pinna Colada. W następnej kolejności wybiorę się na pustynne niziny Afryki, gdzie polować będę na wielbłądzie mleko młodości, po którym to zdobędę niezbędne siły do poszukiwań cywilizacji pozaziemskiej ukrytej głęboko w podziemiach piramid. Wakacje swe natomiast zakończę na Biegunie Północnym, który to zdobędę z zamkniętymi oczami. Tak mniej więcej prezentują się me plany na wakacje Anno Domini 2013.

Kathy Leonia

PS. Post automatyczny.
W tym bowiem czasie autorka leczyć się będzie prawdopodobnie po nadmiarze wczorajszego intelektu babskiego.

21 komentarzy:

  1. haha, Ty to możesz się pośmiać czytając takie rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na początku tez były takie kwiatki, ale już się nie pojawiają, a czasami szkoda. najbardziej pamiętam: łysa, gruba baba.
    Kochana, jesteś boska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładnie, słodka i boska seryjna morderczyni dwudziestolatków z kleptomanią, co się na wakacje wybrała. Nie boisz się, że niedługo do Twoich drzwi o czwartej nad ranem zapukają smutni panowie w mundurach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam kolejną porcję wpisów. :)
    ja wiem co jest w tym pudełku konkursowym. ale nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A o żelkach widzisz nic nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Plany na wakacje masz niesamowite xD

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszukiwania czasami mnie przerażają... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala, nie będziesz się nudzić w te wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten post poprawił mi humor ! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru