GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 1 października 2014

492. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Pozostajemy w amoku przygotowań do teoretycznych bojów.

Dziś więc pokażę Wam łupy włosowe, jakie poczyniłam z racji na odstresowanie się przed paradą drogową mnie czekającą.

Oto cuda wszystkie razem:



A tu z podziałem na gumki:
gumka brązowa duża, Intermarche, 3 zł; zbiór gumek w tubie, Biedronka, 5 zł

Spinki:

ozdobna spinka do włosów, Allegro, 4 zł

Bandany:

bandana usztywniana drucikiem, sklep indyjski Lokaah 3 zł

I tak oto mogę rzec głośno i wyraźnie, że wreszcie mam pokaźny zapas gumek do włosów i nie będę musiała grzebać rano pół biurka, by znaleźć coś do związania kudłów.

Kathy i Leon

PS. I dupa blada...
Dwa cholerne punkty...
Jedno głupie pytanie, którego nie zdążyłam zrobić!
Znajdę i unicestwię zaraz kogoś, kto wymyślił ten cholerny system egzaminu teoretycznego...

28 komentarzy:

  1. ja też gumki do włosów muszę sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo przydałby mi się taki zapas gumek, bo zawsze gdzieś je gubię :)
    Znaczy się, tydzień temu by się przydał, bo teraz mam za krótkie włosy by je wiązać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dbasz o swoją fryzurkę może jakieś stylizacje zaprezentujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna bardzo ciekawa notka. ;) Fajne zdobycze.
    Obserwacja za obserwacje? Odpowiedz u mnie lub zwyczajnie zaobserwuj, a ja się odwdzięczę. ^^

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze gubię gumki, ile bym ich nie miała..
    Zapraszam do siebie:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj właśnie ja też ostatnio swoje gumki pogubiłam , nie wiem wsiąkły, i nie mam żadnej, musze kupić ;0

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym musiała się zaopatrzyć w włosowe zakupy:) Teraz mam misje kupić sobie w końcu suszarkę do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzisz, wiedziałam, ze coś miałam kupić ostatnio w Rossmannie i oczywiście zapomniałam! Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo tych gumek :D Będzie zapas na długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :( ech, ten nowy egzamin jest do dupy.. nie przejmuj się, zdasz następnym razem :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka ilość gumek też by mi się przydała :)
    Głowa do góry i powodzenia na nast egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też ostatnio szukałam gumek do włosów i nakupowałam na zapas w chińskim :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gumeczki przydatna sprawa ;)
    Kiepsko Kochana, ale sie nie lam, tylko lec zapisywac na nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupiłam te gumki w Biedronce :D
    a tydzień zaczął się słabo ale mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej :p

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie też przydałoby się kilka nowych gumek

    OdpowiedzUsuń
  16. Na poprawę humoru najlepsze są zakupy ;-) ja ostatnio nakupiłam kilka gumek i już mi gdzieś poznikały :-P

    OdpowiedzUsuń
  17. Gumki do włosów muszę sobie kupić, bo wszystkie pogubiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna ta spinka ;) Gumki też, chociaż nie trzymałyby moich włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  19. gumki wyglądają bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapas gumek na najblizsze miesiace :D

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście zapas pokaźny ;) u mnie dziwnym trafem zawsze i tak giną..

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze mam spory zapas gumek do włosów, nie wiem czemu ale ciągle mi one giną ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ee to teraz nie będziesz ścinać włosów jak masz tyleeee gumek :) nie wiem dlaczego przyszło mi to ścięcie do głowy, może dlatego, że ja ostatnio skróciłam moje włosięta :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że się nie udało - następnym razem będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez by mi sie taki zapas przydał :) Teoria teraz to porażka :/ ha co lepsze maja tak niejasne te niektóre pytania ze nawet mi na kursie nie potrafili odpowiedzieć, taki beznadziejny system :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też zawsze mam miliony gumek w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru