GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 8 października 2014

499. Ufff...

Witajcie!

Udało się!
Pokonałam system!
Leon dał radę z teorią na prawko!

Ale lekko nie było...
Oj nie...
Cieknący nos o poranku, stan gorączkowy i milion pięćset zasmarkanych chusteczek w kieszeni.
Do tego niewyspanie i ciężkość umysłowa.
Już miałam odpuścić sobie i ów egzamin i robotę, bo czułam się jak świeże zwłoki, ale po chwili przedumania, sztachnęłam się byłam końską dawką polopiryny i wyruszyłam.

Do ośrodka WORDu szłam zatem jak na skazanie - krok za krokiem, smark za smarkiem, wzdech za wzdechem.
Jak dotarłam tak kichnęłam i się zaczęło.
Weszliśmy do sali, pan egzaminator porozdzielał stanowiska, pełna skupienia cisza - losuje się zestaw egzaminacyjny a tu: "smark", "apsik", "chrząk".

Chwila negujących spojrzeń i pół-uśmiechów, porozumiewawcze kciuki w górę i jedziemy.

Jak tylko pierwsze pytanie ukazało się na ekranie monitora, wiedziałam, że będzie dobrze.
Wysmarkałam sobie normalnie taki zestaw, jaki chciałam.
Tak więc klik, za klikiem, pytanie za pytaniem... chwila oczekiwania pełna napięcia i....

Pozytywny!

Gdy tylko zobaczyłam wynik, odetchnęłam na cały regulator i nawet jakby nos mi się odetkał z wrażenia.
Nawet sam egzaminator spojrzał się na mnie z uśmiechem, podczas gdy w szale otwierałam drzwi od pokoju egzaminacyjnego.
Wybiegłam z sali w skowronkach i podskokach i nawet wielka kolejna do okienka zapisowego nie była mi przykra..

Tak więc wszystko już ustalone i zapłacone.
Za dwa dwa tygodnie egzamin praktyczny.
Kolejne dni pełne stresu i strachu...

Ale już powoli, gdzieś tam w oddali widzę już ten jeden mały dokument, który odmieni życie człowieka skazanego na MPK.

Będziecie dalej mnie wspierać?

Kathy i Leon

23 komentarze:

  1. Oczywiście, że będziemy :) Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach wsparcie to podstawa!!!!!!! Buziaki i gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie że ci się udało, gratuluje i powodzenia w dalszej walce;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opłaciło się trzymać kciuki u stóp! :) za praktyczny też będę trzymać a Ty potrzymasz za mnie na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Kochana :)! Oczywiscie, ze bedziemy dalej Cie wspierac, juz zaczynam 3mac kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) wiedziałam, że tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Co powiesz na obserwację? Ja obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Teraz trzymam kciukasy za praktykę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję, trzeba w siebie wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, gratuluję! :D :* I od razu trzymam kciuki za część praktyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. będziemy będziemy :) zuch dziewczynka, a nie mówiłam,że się uda?? :) :* już Cię widzę ze kierownicą...

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję jeszcze tylko praktyczny i trzeba będzie to oblać :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie że nadal wspieramy :-) I gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. taaaak :D Ja będę wspierać do samego końca :D
    Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiedziałam że Ci się uda! mi tez wczoraj wyszedł wynik pozytywny ;) wiec podwójna radość z Ciebie i ze mnie :D na praktyczny sie nie zapisywałam bo u nas sie czeka podobno do 3,4 dni a ja ani konkretnej sytuacji na uczelni z planem nie mam ani grafiku porządnego w pracy :/ a jeszcze chce jazd dokupic tak dla pewnosci :D

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULUJĘ LEOONWI! Świetna sprawa zobaczyć ten zielony pasek na ekranie nie? :D
    ja bym powiedziała, że ten brak stresu się do tego przyczynił. Człowiek podczas choroby nie przejawia takich emocji. Teraz idź na egzamin praktyczny z takim samym podejściem jak na teorię. Bez stresu na luzie, ale już zdrowa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiedziałam, że Ci się uda!!!!! wielgaśne gratki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacjonsy Katjusza! :D
    I trzymam dalej kciuki :*

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru