GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 29 października 2014

519. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Co robi Leon, gdy ma doła, a groszem zbytnio nie szasta?
Idzie na promocyjne zakupy do Biedronki...

Oto, co dziś rankiem upolował:

wszystko razem
Zbliżenie na mazidła:

lakiery z BeBeauty, ok. 4 zł każdy, Biedronka
Zbliżenie na grzebień:

grzebień do włosów, z dziwnego nieokreślonego tworzywa, ok. 5 zł, Biedronka

zbliżenie na uroczą dziurę w rączce

Lakiery mają śliczne, jesienne kolory, od razu korci mnie to, aby pomalować każdy pazur na osobną barwę.
Grzebień, pomijając równie zacny odcień, świetnie leży w dłoni, nie ciągnie kudłów i wygląda przaśnie na szafce w pokoju.

Od razu się lepiej człekowi robi jak patrzy na powyższe cuda.
Gdyby tylko jeszcze do tej głupiej roboty nie trzeba było iść dziś...

Kathy i Leon

26 komentarzy:

  1. Zakupy powinny Ci zapewnić częściowo dobry humor w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten środkowy lakier, bo uwielbiam takie kolory. Ale jeszcze nie miałam przyjemności się z nim zaznajomić bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wybrałaś typowo jesienne kolorki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ps. Proszę skasuj jak przeczytasz, bo nie chce Ci śmiecić reklamą nominowałam Cię do Tagu http://venusjulia1986.blogspot.com/2014/10/haul-pazdziernik-2014-i-tag-libester.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam te grzebienie ale jednak nie kupiłam :D Ja mam ogrom tego w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę zakupić jakieś lakiery, najlepiej odcienie czerwieni, bo mam tylko jeden, a jakoś zachciało mi się pomalować pazurki na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne lakiery :) ja jak mam doła to zakupy również poprawiają mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupiska najlepsze na doła! a kolorki świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba muszę iść do Biedry, bo ten lakier w środku ma fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj też kupiłam lakier do paznokci na poprawienie humoru, bo jakoś mi go brakuje ostatnio. Jak wróciłam do domu to zmieszałam dwa stare i uzyskałam fajny lakier, taki co to na półce widziałam w drogerii. Już miałam go kupić, ale mnie oświeciło, że mogę zmieszać dwa stare. Zaoszczędziłam 8,99 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladne kolory :) Takiego cudacznego grzebienia jeszcze nie widzialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja w swojej biedrze nie widziałam lakierów :( Gdzie leżały?:D
    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy z tych lakierów jest super, szczególnie te dwa po bokach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe jak mazidła na pazurkach sie zaprezentują:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam w końcu okrągłą szczotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kolorki lakierów ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten błękitny lakier piękny odcień ma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę szczotki do włosów, ale grzebeń przydaje się na wyjazd, bo mniej miejsca zajmuje. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru