GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 10 października 2014

501. Dzień chorego leniwca...

Witajcie!

Z racji na przyszłą, pracującą sobotę, dziś oto dzień wolny od szkoły językowej.

Miałam początkowo w planach konstruktywne wykorzystane owego długiego weekendu.
W końcu to aż piątek, sobota, niedziela...
Ile to godzin, sekund i minut beztroski.

Ileż to można zrobić przez ten czas!
Wypad ze znajomymi do pubu, ploteczki, małe zakupy, spacer w parku też nie zaszkodzi.
Do tego porządki, pranie, sprzątanie, małe spa dla siebie...

Niestety, jak to w żywocie bywa, nie ma lekko.
Owe piękne plany zostały hen daleko w Pcimie Dolnym pogrzebane, gdyż przybyły znienacka oddziały katarowe i gardłowe wraz z wsparciem chrypkowym.

Zaatakowały bezczelnie Leona, odbierając mu radość z 3 dni wolnego...
I tak oto zamiast się szwendać po mieście i dobrze bawić, Leon będzie grzecznie sobie siedział w domu pod kocykiem, a towarzyszyć mu będą herbatka z miodem i cytryną oraz polopiryna.

A jak Wasze plany na weekend?
Kto pije, kto baluje, kto łączy się w bólu z zasmarkanym Leonem?

Kathy

15 komentarzy:

  1. I tak zazdroszczę Ci tego wolnego, bo ja nie dość że chora do do roboty i tak udać się muszę :/ A tak bym się wychorowała w łóżeczku :D ZDROWIA!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie gardło boli, chyba mąż mnie zaraził :) Zdrowiej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja o odpoczynku na ten weekend mogę zapomnieć, pierwszy zjazd na uczelni... sobota od 8 do 20 w niedziele prawie tak samo.. ;/ zdrowka...
    >> http://magentaxoblog.blogspot.com zapraszam na mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie, odpukać, jeszcze w tym sezonie nie rozłożyło, choć już 3 razy próbowało. Ale zaraz biorę zapobiegawczo Upsarin i jest ok. Za to cierpię z powodu "trudnych dni", które po odstawieniu pigułki objawiły się w bardzo bolesny sposób. A w weekend planuję się uczyć, bo w przyszłym tygodniu mam już zaliczenie przedmiotu w szkole :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez hobby syna mego - co weekend mam mecz;)
    Zdrówka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jutro wybieram się na zakupy :) hu hu zdrówka Leosiu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam tak dobrze :P Jutro do pracy xD

    OdpowiedzUsuń
  8. ech, łączę się w bólu :( zapraszam do mnie, zobacz co ja mam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę dużo zdrówka! :)
    A ja w weekend wypooooczywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też już raz atakowało tej jesieni, ale udało mi sie pokonać choróbsko w 36h :) zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru