GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 17 października 2014

508. Na dobry piątek!

Witajcie!

Nie wiem jak Wam, ale mi ten tydzień zleciał tak szybko masakrycznie, że aż się zaczynam dziwować, czy abym czasem nie żyła w jakimś teleporterze i nie przeskakiwała sobie w przód o kilka dni ot tak dla zabawy.

Dopiero co był poniedziałek, dziś już piątek.
A jutro sobota pracująca...

Tak więc zamiast świętować jutrzejszy weekend, muszę nabrać sił i kurażu do walki sobotniej z interesantami kursowymi.

Ale nie bójcie się, przygotowałam się dobrze.

Oto mój ekwipunek:




Nic tak nie doda kopa, jak trochę słodkości i słoności.
A że jeszcze jestem w fazie PMS-a to sami rozumiecie...

Jak Wy z kolei będziecie celebrować nadchodzący weekend?

Kathy i Leon

PS. O ludu, w przyszłym tygodniu już egzamin praktyczny na prawo jazdy!

27 komentarzy:

  1. ja niestety cały tydzień pracujący, a do tego weekend w szkole, więc wcale nie kolorowo.A marzy mi się by sobie pospać tak dłuuuuuuuuugo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od wczoraj zajadam się milką karmel- tą wielką. ale nie mam żadnej wymówki na jedzenie jej. po prostu uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chyba też dziś czymś słodkim nagrodzę za to że jeszcze w tej pracy wytrzymuje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie będę miała okazji odpoczywać i celebrować weekendu, bo mam szkołę i dwa zaliczenia :( Odpocznę sobie dopiero na początku listopada. Ale w drugi weekend listopada wyjeżdżam na weekend do hotelu, będę przez 3 i pół dnia leżeć, pachnieć i nie robić nic :) Juz odliczam dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nimm żujki - mniam! Mi też tydzień zleciał szybko, a weekend minie pewnie jeszcze prędzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze będzie zdasz ;) ja sobie ograniczyłam słodycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najchętniej przespałabym cały weekend, ale mam sporo do przygotowania na zajęcia na studia ;) Powodzenia na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie smaczne zdjęcie masz :D ja od wczoraj opycham się wafelkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój weekend będzie pracujący, ale kolację z mężem przy świecach, na pewno zorganizuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli osłodziłaś sobie weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi czas od początku września tak leci.
    Ja na weekend zaplanowałam lenistwo! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja walczę z uzależnieniem od słodyczy i jakoś mi nie wychodzi :( Kocham słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piąteczek :D też nie wiem kiedy ten tydzień zleciał. Ale pyszności, a ja tu nie mam co jeść! :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sobie dziś zrobiłam takie zapasy słodyczowe, że aż oczy się cieszą na sam widok :D W ten weekend będę powoli je pochłaniać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pychotki! a to prawda tydzien leci jak szalony!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam:D jakie pyszności:D,tylko pamiętaj ma iść w cycki!!:):D

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmmmm.... kocham słodycze... i wszelkiego rodzaju smakołyki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm, uwielbiam żelki! <3 Jak dla mnie - czas leci jak oszalały! Kiedy minęła połowa października?! :O

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm Śmiej żelki ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jutro zamierzam spać do 10, a później czytać i czytać :D A no i może ugotuję coś smacznego ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też w ciężkim szoku, że już piątek :P

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia na egzaminie ;D ja dzisiaj zjadłam dwa batony naraz tak mi się chciało słodkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspolczuje pracujacej soboty Kochana, ale z takim ekwipunkiem dasz rade :) 3mam kciuki za przyszly tydzien :*!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru