GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 23 października 2014

514. Recenzja: Receptury Babuszki Agafii żel-krem Agafii pod oczy z jonami srebra

Witajcie!

Dziś na tapetę produkt w ramach współpracy ze Skarbami Syberii: Klik!

Mówić będę o  żelu-kremie Agafii pod oczy z jonami srebra z Receptur Babuszki Agafii.

Słowo od producenta: "Srebro koloidalne(Ag ,łac. Argentum)- preparaty zawierające srebro wpływają na pracę gruczołów łojowych oraz niszczą większość bakterii mogących wywoływać stany zapalne skóry (zapalenie mieszków włosowych, trądzik pospolity, itp.). Stymulują także proces regeneracji komórek, chronią skórę przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych (wiatr, kurz, mróz). Srebro nie tylko reguluje wydzielanie łoju, utrzymując zbyt suchą lub zbyt tłustą skórę w stanie równowagi, ale zapewnia również prawidłowy poziom nawilżenia naskórka.

Składniki:

• Ekstrakt z kwiatów chabra bławatka (Centaurea Cyanus Flower Extract)- roślina zawiera głównie flawonoidy, które spowalniają procesy starzenia się skóry, antocyjany, sole mineralne i witaminę C. Dzięki centaurynie, która działa silnie przeciwrodnikowo, łagodząco i przeciwzapalnie leczy stany zapalne powiek i spojówek, przeciwdziała opuchnięciom pod oczami.

• Olej z nasion marchwi (Daucus Carota Seed Oil)- szczególnie polecany do cery dojrzałej, starzejącej się, zawiera witaminy B, C, D i E oraz jest bardzo bogaty w beta-karoten. Działa nawilżająco, antyoksydacyjnie, antyseptycznie, oczyszczająco, pobudza regenerację skóry, działa przeciwzaskórnikowo, oraz wspomaga gojenie się ran. Eliminuje nadmiar wody w tkankach przez co przyczynia się do redukcji opuchlizny, poprawia miękkość i gładkość skóry, staję się ona bardziej elastyczna, zyskuje jędrność, a zmarszczki zostają wygładzone. Karetonoidy chronią skórę przed promieniowaniem i przyczyniają się do zmniejszenia szkód powstałych na skutek promieniowania UV

• Panthenol - jest pochodną witaminy B5 a ze względu na swoją stabilność od dawna jest stosowany w kosmetyce. Jest on jedną z substancji, której nie wyparły żadne nowości, po prostu jest on niezastąpiony. Działa silnie przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia, przyspiesza regenerację, jest nietoksyczny i nie wywołuje podrażnień. Nawilża, zmiękcza naskórek, bardzo łatwo się wchłania, poprawia kondycje skóry.

• Witamina E (Tocopherol)- jest silnym antyoksydantem, dzięki czemu neutralizuje wolne rodniki, które niszczą kolagen i elastynę. Zapobiega utracie sprężystości i elastyczności skóry, wygładza zmarszczki, zwiększa poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia i nadmierną wrażliwość wywołaną promieniowaniem UVB. Przeciwdziała stanom zapalnym i przyspiesza gojenie ran, zmniejsza powstające blizny. Przyspiesza procesy regeneracyjne skóry dzięki czemu poprawia jej kondycję.

Sposób użycia:
Cienką warstwę kremu nanieść na skórę pod oczami i delikatnie wmasować."

Mazidło w kartonie:



W tubie:

Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt dostałam w ramach współpracy ze Skarbami Syberii; można go dostać tu: Klik! Ważna informacja - mazidło obecnie jest na promocji i zamiast 14.90 kosztuje niecałe 10 zł.
  Zapach: delikatny, ziołowy, trochę leśny.
.   Konsystencja: generalnie biała, ale czasami jak więcej mazidła mi się wyleje, to mogłabym rzec, iż barwa staje się nieco zielonkawa - niczym błoto Shrekowe.
    Opakowanie i pojemność: biała tuba z mnóstwem rosyjskich napisów wygibasowych; pojemność: 40 ml.
    Wydajność: bardzo dobra; specyfik mam od ponad półtora miesiące i jakieś 3/4 jeszcze pozostało.
     Działanie: fajne. Od kremiku pod oczy oczekuję przede wszystkim nawilżenia i delikatności w działaniu; dobrze by ponadto było, gdyby nieco wygładził i przyklepał pierwsze, powstające zmarszczki. Mazidło z Receptur Babuszki Agafii sprostało każdemu z powyższych trzech wymagań. Przede wszystkim genialne nawilża i pielęgnuje mi okolice pod oczami; skóra dostała blasku i takiego kopa. Dodatkowo warto dodać, że sińce i ciemne worki uległy zmniejszeniu i już nie starszą domowników czy znajomych. Co natomiast z działaniem przeciwzmarszkowym? Ku mojemu zdziwieniu, specyfik rosyjski i tu się sprawdził - delikatnie co prawda, ale zawsze coś - przygładził mi te pierwsze bruzdy w kącikach oczu i pod nimi. Jestem tymże produktem oczarowana i jak tylko skończę owe testowe opakowanie, z pewnością zakupię kolejne! Jedyne nad czym ubolewam to fakt, że produkty te są dostępne - jak na razie - tylko przez Internet...
  Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale opinia obiektywna.

Wypróbujecie?

Kathy i Leon

28 komentarzy:

  1. Na internecie tylko można zamówić te produkty? Interesuje mnie mydło cedrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten krem nie za bardzo się spisał:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie skończyłam tubkę tego kremu i powiem, że u mnie również nie za bardzo się spisał. U ile lubię kosmetyki Agafii (np. pastę do zębów) o tyle ten krem piecze mnie wokół oczu i bardzo drażni mnie jego mydlany zapach.

      Usuń
  3. 40 ml i jeszcze za 10 pln jak ja taki rewelacyjny krem to dopiero gratka!

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że tak dobrze działa. kosmetyki rosyjskie widuję często w sklepach zielarskich. Bardzo tani

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki rosyjskie coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie próbowałam kosmetyków rosyjskich ;d Jakoś nie umiem na nie natrafić :D Zaraz sobie zobaczę ich stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekałam na tę recenzję i 5/5 spowodowało, że zastanowię się nad tym kremikiem :)
    Kiedy następny egzamin?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby mi się na moje since pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również nawet dobrze się sprawdził, dla mnie jest bardzo i to bardzo wydajny tak bardzo że jego używanie mi się po prostu znudziło...

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z tej firmy krem pod oczy do 35 roku życia i byłam z niego bardzo zadowolona. Świetny krem za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyprobujecie ;D Na dniach bede robic zamowienie na rosyjskie kosmetyki, wiec wrzuce kremik do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czaję się na jakieś produkty Agafii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie ze się sprawdził moze i ja go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tego kremu. Miałam z tej firmy szampon i odżywkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmmm kuszący... Recenzja bardzo dobra i się właśnie zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja potrzebuję czegoś mocniej działającego, pierwsze zmarszczki już dawno przestały być pierwszymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kosmetyki rosyjskie już od jakiegoś czasu mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam czegoś pod oczy bo moje wieczne uśmiechanie się już daje się skórze we znaki ;) Dałby radę ten krem na mocniejsze zmarszczki czy nei za bardzo?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam kremu pod oczy i mam nadzieję, że nie będę musiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może być niezły. Ja bardzo lubię kremy pod oczy z Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie słyszałam o tej marce ...

    Zapraszam na recenzję paletki iconic3 z makeup revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do dostępności, mogłabyś poszukać w zielarniach czy mydlarniach, u nas np. są takie sklepy, które mają w ofercie kosmetyki marki.
    Ostatnio zużyłam serum tej marki, które niestety niespecjalnie się sprawdziło. Pod oczy natomiast właśnie otworzyłam krem innej rosyjskiej marki, czyli Bajkal Herbals, ale użyłam go jak dotąd raz więc trudno mi cokolwiek o nim powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  23. A mają coś co prostuje blachę falistą? bo ja to troche tak własnie wyglądam. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru