GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 18 października 2014

509. ZaTAGowana

Witajcie!

Dziś szybki TAG na szybko.
Nadrabiam zaległości w tymże temacie, a jak!

Tym razem pytania/zagadnienia od Sarah.

Do dzieła:

1. Na co zwracasz największą uwagę na blogach?
Jako filolog polski z wykształcenia - niestety nie z robocizny - przede wszystkim patrzę, czy dany blog jest prowadzony poprawnie gramatycznie i stylistycznie. Nienawidzę kulfonów językowych typu "rze", "jórz", niewiem". Jakim trzeba bym nieogarem życiowem, żeby takie cuda tworzyć!

2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Marzeń mam dużo i bez liku, ale na chwilę obecną najważniejsze pragnienia to zdać prawo jazdy, a potem znaleźć lepszą pracę.

3. Czy przykładasz dużą uwagę do wyglądu?
Każda baba lubi dobrze wyglądać - nie oszukujmy się! A która dama twierdzi, że do szczęścia wystarczy jej li tęgi umysł i wyciągnięta koszula w kratę, to albo jest pijana, albo niestabilna umysłowo.

4. Ile zajmuje Ci wyszykowanie się w domu przed wyjściem?
Generalnie jak idę do pracy to zdążę się tzw. odpicować w niecałe pół godziny. Sytuacje awaryjne typu: nieoczekiwanie spotkanie czy nagła impreza - 15 minut mi zupełnie wystarczy, aby być gotowa i zwarta.

5. Twój znienawidzony przedmiot w szkole to?
Chyba nie będzie zaskoczeniem, jak rzeknę, że ludzie o humanistycznej duszy nie lubię ścisłości i jasności logicznych znajdujących się w matematyce, fizyce i chemii. Leon jednakże - jako osobnik niepoczytalny - chciał powalczyć z zakorzenionymi w nim głęboko awersjami do tychże przedmiotów szkolnych i poszedł sobie w liceum do... biologiczno-chemicznej klasy. O dziwo, nigdy nie był z niczego zagrożony.

7. Od kiedy jesteś w Blogspocie?
Owe powyższe radosne wydarzenie miało miejsce dokładnie 3 stycznia ubiegłego roku. Niedługo miną już 2 lata, jak sobie tu Leon tworzy.

8. Czy chciałabyś podejmować współpracę z różnymi markami?
Oczywista, że tak! To przecie marzenie każdego blogera, żeby mieć milion pięćset szminek, szamponów, tuszów do rzęs, gumomajtek, gum do żucia czy dzbanków do filtrowania wody! Jak się nie sprawdzą, to się sprzeda na Allegro i będzie hajs.

9. Twój największy cel to?
Patrz w punkt 2.

10. Czy czujesz się spełniona?
Jak się poczuję takowo, to niezwłocznie Was o tym poinformuję radośnie.

11. Co Cię najbardziej wkurza w zachowaniu innych ludzi?
Sztuczność uśmiechu, przybieranie póz bycia najlepszym, odgrywanie ról doskonałej pary/małżeństwa/rodziny/.

12. Jak umalowałabyś się na pierwszą randkę?
Postawiłabym na hardcora i poszła w ogóle "au naturel". Jak ma pokochać, to niech kocha całą, łącznie ze strojem domowym, potarganymi włosami, piegami czy wagrami.

13. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
Gdy coś mi wpadnie w ucho, to słucham tego non stop. Ostatnio np. lubuję się w zespole Edenbrigde: Klik!. To mocne, bardzo dobitne dźwięki, które dają kopa.

14. Czy odwiedzasz strony typu "pudelek"?
Jasne, że tak! Gdy w pracy nudno i szefowa nie patrzy, to portale typu "wiocha", "demotywatory", "zszywka", "pudelek", "gwiazdunie" idą w ruch. Ile się przy tym wyedukuję, to aż głowa boli.


Kathy i Leon

PS. Pozdrowienia z roboty...

21 komentarzy:

  1. Pierwsze pytanie, a raczej odpowiedź mnie zastrzeliła :D. Mam nadzieję, że mój blog nie ma takich błędów :D.
    KLIK - zapraszam do mnie, wznawiam blogowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle zaglądam na pudelka :D Muszę wiedzieć co się ciekawego dzieje w świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do pierwszego pytania,to się z Tobą zgadzam. Nie da się takich blogów czytać,automatycznie je zamykam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny tag :) Ja na randkę na pewno nie poszłabym naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Mogłabym, Ci polecić: https://www.youtube.com/watch?v=4ifTjdKrTPw ale może znasz:))
    Czasem zdarzało mi sie iść na randkę bez makijażu. podejrzewałam że nie warto sie starać... bo dla jakiegoś palanta? A gdyby nie okazał się palantem tylko sensownym człowiekiem to doceniłby mnie, moją osobę zamiast wpraszać się na chatę.... pamiętam... zdarzało mi się spławiać gości, bo nie ma co sie męczyć... Taka prawda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Tag - ciekawych rzeczy się o Tobie dowiedziałam.
    Przeraża mnie tylko że na pierwszy miejscu patrzysz na gramatykę - bo ze mnie dyslektyk.
    Mimo to pisałam maturę bez papierka :) i zdałam - ale dalej mogą razić moje błędy na blogu

    A kto nie wchodzi czasem na pudelka z nudów hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, dobry tag, świetne odpowiedzi, naturalna na randkę :P zapraszam do siebie, ostatnio udostępniłam zdjęcia z sesji zdjęciowej, oceń :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakbym miala czas na blogowanie z pracy to byloby super ale niestety nie mam tak dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem dyslektykiem i cieszą mnie programy komputerowe, które korygują błędy, ale literówek na blogach nie znoszę, błędów ortograficznych nie widzę. Lubię przejrzyste i czytelne blogi :)
    Makijaż musi być, ale taki, który dodaje urody, a nie jest charakteryzacją w stylu wiedźma.

    OdpowiedzUsuń
  10. 3mam kciuki, zeby Twoje aktualne marzenie spelnilo sie jak najszybciej :) Niezle, ze dalas rade w klasie biologoczno - chemicznej, ja tam bym sie nie pchala ;D Punkt 8 mnie rozwalil, zwlaszcza Allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci, żeby Twoje marzenia się spełniły. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie lubimy kulfonów językowych, zwracamy na to uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię pudelka! :) przeczytałam cały post i nie raz pod nosem się do siebie uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To mój blog musi Cię strasznie razić :D nie łatwo mi utrzymać stylistyczny a często i ortograficzny ład, ha gratulacje, że tak szybko potrafisz się wyszykować! A zdania prawka Ci jak i sobie serdecznie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejny fajny tag i fajne odpowiedzi.. ;p oby tylko szefowa nie czytala notki :)
    zadziwia mnie ze potrafisz wyszykowac sie w 15 minut :)
    >> NOWA NOTKA zapraszam na mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  16. super posta
    bardzo fajny blog będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru